quote:
quote:Wilfried zei donderdag op de najaarspresentatie van de VPRO in Amsterdam dat hij 38 afleveringen heeft gemaakt van 24 uur met... En dat hij blij is dat het erop zit. 'Het is vergelijkbaar met vijf weken gevangenis, zolang zat ik opgesloten', zei Wilfried. 'Ik zag er altijd tegenop en ben blij dat iemand het nu overneemt.'
http://www.volkskrant.nl/(...)eer-24-uur-met.dhtml
Ik kan me dat wel voorstellen hoorquote:
Topshow.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:03 schreef DrDentz het volgende:
Theo Maassen en Hans Teeuwen.. en Pieter Bouwman 24 uur bij elkaar.. een Mannen van de Radio marathon..
Dat dus! Het is een fantastisch programma, maar dat fantastische eraan werd natuurlijk wel bewerkstelligd door Wilfried. En dat ik zie pretentieus stuk eigengeiler Maassen nog niet doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef golfer het volgende:
Jakkes, Theo Maassen als presentator en interviewer.
Ja dat. Ik kan het me ook voorstellen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 00:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kan me dat wel voorstellen hoor
Wij zien maar een heel klein deeltje.
En hoezo is het 'niks' als TM het gaat doen
Eerst maar eens afwachten voor we weer gaan gillen met zijn allen mensen
Wat is er mis met Theo Maassen ?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:20 schreef golfer het volgende:
Jakkes, Theo Maassen als presentator en interviewer.
leg eens uit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:27 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Dat dus! Het is een fantastisch programma, maar dat fantastische eraan werd natuurlijk wel bewerkstelligd door Wilfried. En dat ik zie pretentieus stuk eigengeiler Maassen nog niet doen.
Wat kan ik daaraan uitleggen? Het is mijn mening over Maassen. Iets met smaken en verschil.quote:
Idd, daarom kijk jij naar musicalsgebraak van Sjoop zonder Ende en geniet ik van lowlands.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:12 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Wat kan ik daaraan uitleggen? Het is mijn mening over Maassen. Iets met smaken en verschil.
Ik doe alletweequote:Op vrijdag 6 september 2013 10:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Idd, daarom kijk jij naar musicalsgebraak van Sjoop zonder Ende en geniet ik van lowlands.
Ik nietquote:
Prima entertainer en cabaretier, maar journalistiek of qua presentatie heb ik hem nog nooit iets zien doen en heb ik mijn ernstige twijfels of hij dat kan en zichzelf kan wegcijferen t.b.v. een gast.quote:
Ha Ha. Wilfried spuugde in de mond van zijn compagnon voordat ie iets journalistieks ging doen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Prima entertainer en cabaretier, maar journalistiek of qua presentatie heb ik hem nog nooit iets zien doen en heb ik mijn ernstige twijfels of hij dat kan en zichzelf kan wegcijferen t.b.v. een gast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |