Is het een soort dieet?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:33 schreef Tja..1986 het volgende:
Heb de joylent nu ruim een week in huis. Smaakt prima en het vult ook. Heb 3 dagen alleen joylent 'gegeten' en dat ging prima. Verder eet ik gewoon als ik daar zin in heb, bij vrienden/familie ben of uit eten ga. De smaak is trouwens prima.
Voor mij puur het gemak. Ik ben alleen en heb, zeker als ik alleen voor mijzelf kook, een hekel aan koken. Van mijn meeste maaltijden geniet ik ook niet echt. Eet die puur omdat ik moet eten.quote:
Ik ben geen moeilijke eter (eet eigenlijk alles wel) maar het eten wat ik echt lekker vind is mij of te veel werk om klaar te maken voor alleen mijzelf of nogal ongezond. De rest van het eten vind ik ook prima.quote:
dat is ook mijn voornaamste argument. als ik het ooit kan krijgenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:18 schreef Zith het volgende:
EDIT: Nou ga ik daar natuurlijk ook wel uit eten hoor, wees gerust... wil alleen niet op de normale dagen in een miezerig keukentje staan of een croissant van de straat kopen.
Stuur nog een maand, het is immers Italië dat bekend staat om z'n anti eetcultuur.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 14:18 schreef Zith het volgende:
Ik ga 2 maanden in Italie gestationeerd zitten voor mijn PhD en ik heb al 1 maand aan eten laten shippen naar mijn adres daarJoylent.
EDIT: Nou ga ik daar natuurlijk ook wel uit eten hoor, wees gerust... wil alleen niet op de normale dagen in een miezerig keukentje staan of een croissant van de straat kopen.
Fuck. Dan mag de levering wel wat sneller. Duurt gewoon 2 weken..quote:Op woensdag 5 november 2014 21:32 schreef Zith het volgende:
Die bro van Joylent had vorige maand een omzet van 60.000 EUR, en heeft nu 7 man in dienst
quote:Op woensdag 5 november 2014 23:25 schreef Bramito het volgende:
[..]
Stuur nog een maand, het is immers Italië dat bekend staat om z'n anti eetcultuur.
Het leven is juist te kort om iedere dag in de keuken te staan. Maar vertel, waarom moet ik jou geloven.quote:Op donderdag 6 november 2014 00:30 schreef Bramito het volgende:
Geloof me, het leven is te kort hiervoor.
Jij hoeft me niet te geloven. Zith gaat naar Italië, daar hoef je helemaal nooit in de keuken te staan en kan je toch fantastisch en goedkoop eten.quote:Op donderdag 6 november 2014 07:29 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Het leven is juist te kort om iedere dag in de keuken te staan. Maar vertel, waarom moet ik jou geloven.
Ben nu een week in Italie,quote:Op donderdag 6 november 2014 09:45 schreef Bramito het volgende:
[..]
Jij hoeft me niet te geloven. Zith gaat naar Italië, daar hoef je helemaal nooit in de keuken te staan en kan je toch fantastisch en goedkoop eten.
Milan, centrum.quote:
En ossobuco komt er ook vandaan en die heb ik dus ook al gegetenquote:
Het is inmiddels teruggebracht naar 6 dagen. ik verwacht dat het eind deze week +- 3 dagen is. het blijft lastig door de grote vraag naar Joylent. Oja, excuus dat ik zo een oud topic nu omhoog haal maar ik zie het nu pas! :-(quote:Op woensdag 5 november 2014 23:36 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Fuck. Dan mag de levering wel wat sneller. Duurt gewoon 2 weken..
Bij mijn 2de bestelling was het er inderdaad sneller. Morgen maar weer eens nieuwe bestellen. Meer smaken nu ook. Ben benieuwd.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:50 schreef joylent het volgende:
[..]
Het is inmiddels teruggebracht naar 6 dagen. ik verwacht dat het eind deze week +- 3 dagen is. het blijft lastig door de grote vraag naar Joylent. Oja, excuus dat ik zo een oud topic nu omhoog haal maar ik zie het nu pas! :-(
De wetenschap is het er toch wel over eens dat je gevarieerd moet eten om zo alle voedingsmiddelen binnen te krijgen?quote:Op zondag 23 februari 2014 22:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Er zijn natuurlijk wel legio honden en katten die hun leven lang niets anders eten dan één soort brokken. Die vallen ook niet om, en ik denk niet dat er meer bekend is over de hoeveelheid en opname van nutriënten van huisdieren dan van mensen. In principe zou een mens ook best op astronautenvoeding kunnen leven denk ik. Natuurlijk, het zou problemen met de spijsvertering kunnen opleveren en het is psychisch misschien niet leuk, maar dat vind ik ook gelden voor brokken.
Nee, ze stellen voor om gevarieerd te eten omdat als je elke dag aardappelen met varkensvlees en broccoli eet je waarschijnlijk van bepaalde voedingsstoffen te weinig of te veel binnen krijgt.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:03 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De wetenschap is het er toch wel over eens dat je gevarieerd moet eten om zo alle voedingsmiddelen binnen te krijgen?
Je eet er ook geen fruit naast?quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:33 schreef Tja..1986 het volgende:
Heb de joylent nu ruim een week in huis. Smaakt prima en het vult ook. Heb 3 dagen alleen joylent 'gegeten' en dat ging prima. Verder eet ik gewoon als ik daar zin in heb, bij vrienden/familie ben of uit eten ga. De smaak is trouwens prima.
Is dat bewezen? want rondom voedsel hoor je allerlei wilde verhalen.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:04 schreef Zith het volgende:
[..]
Nee, ze stellen voor om gevarieerd te eten omdat als je elke dag aardappelen met varkensvlees en broccoli eet je waarschijnlijk van bepaalde voedingsstoffen te weinig of te veel binnen krijgt.
Met soylent krijg je precies genoeg van alle voedingsstoffen die je nodig hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |