Goede post. Hoewel ik betwijfel of je deze 2 zo kan vergelijken.quote:Op woensdag 31 december 2014 12:12 schreef Farenji het volgende:
Een aantal wetenschappers heeft ooit een compleet ecosysteem proberen na te maken, "Biosphere 2". Dat was een grote koepel waaronder men alle noodzakelijke omstandigheden had nagebootst. Grond, bomen, vegetatie, licht, vochtigheidsgraad, luchtsamenstelling, temperatuur, etc. Echter de bomen begonnen allemaal dood te gaan, omdat men 1 essentieel onderdeel was vergeten: wind. Doordat er geen wind was, ontwikkelden de bomen geen "stress hout" en dat bleek essentieel voor het overleven.
Ik voorspel dat iets als soylent op vergelijkbare manier zal falen. Eten is veel meer dan alleen voedingsstoffen en vitamientjes. Misschien gaan je darmen degenereren door het gebrek aan structuur. Hoe dan ook, zelf zou ik er absoluut niet aan moeten denken om alleen nog maar vage shakes te "eten". Ik ga liever dood.
Ja, want als je wel eens een broodje kaas eet mag je alleen nog maar broodjes kaas etenquote:Op woensdag 31 december 2014 18:45 schreef Apekoek het volgende:
En?! Hier iedereen lekker gezellig aan de Soylent vanavond? Hmmm, ook tijdens eerste en tweede kerstdag ging mn Soylent er weer vol gas in. Ook de familie vond het een waar feest.
Die hebben het niet anders bedoeld dan om hun bankrekening te steunen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:51 schreef sirdanilot het volgende:
En volgens mij hebben de makers het ook zo bedoeld
hoeveel calorieėn en hoe duur?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 19:01 schreef tralalala het volgende:
Ik gebruik zelf 's ochtends Joylent, ik krijg om 7:00 echt geen brood weg, dus dan is het vaak Brinta of Joylent. Bevalt prima.
Heel af en toe ook de lunch maar dat is dan meer omdat ik dan per ongeluk geen brood/beleg in huis heb.
Ik ben 196quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:37 schreef Zith het volgende:
Ik zou Joylent aanraden, hebben hun zaken goed op orde. Banaan vind ik het lekkerst, maar je kan ook 30 zakken afwisselend kopen in de verschillende smaken. Hoe jij als tiener met 30 dagen 2100 cals per dag omgaat.., beweeg je veel? Misschien kom je wat aan.
Ik heb een lading nutrilent (.eu) over, Nederlands geproduceerd en zelfde principe als soylent alleen dan met EU wetgeving en waren controle. Laat me maar weten als je wilt overnemen voor een mooi prijsjequote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben 196
ik weeg 90 kg(ish)
ben trouwens 19.
Verbruik (volgens een sportshool) was 3000kcal
Dus ga sws afvallen.
Ik heb er trouwens een topic over gemaakt in lift
LIF / 30 dagen leven zonder vast voedsel
Dan ga je afvallenquote:Op dinsdag 13 oktober 2015 00:42 schreef tailfox het volgende:
[..]
Ik ben 196
ik weeg 90 kg(ish)
ben trouwens 19.
Verbruik (volgens een sportshool) was 3000kcal
Dus ga sws afvallen.
Ik heb er trouwens een topic over gemaakt in lift
LIF / 30 dagen leven zonder vast voedsel
Dat is wel extreem zeg! Ik kreeg van Joylent juist meer honger na een tijdje...quote:Op woensdag 1 juni 2016 01:04 schreef tralalala het volgende:
Het is mij dit keer ook eens gelukt om 3 weken vol aan de joylent en water te zitten. (verder niets)
Normaal gebruik ik het alleen als ontbijt omdat ik 's ochtends gewoon geen zin heb in vast voedsel, maar omdat ik een bier/snackbuikjekreeg maar eens alleen aan de joylent gegaan.
In die 3 weken van 84,5 kg naar 76 kgen ik voel mij fitter dan ooit.
Als we de "joylent" ook uit het dieet schrappen dan vallen wij nog veel meer af. Zoveel is zeker. We vallen af doordat wij normaal eten laten staan. Afvallen is dus geen gevolg van het gebruik van deze poeders. En je hebt ze daar in principe dus niet voor nodig. Dat dit even duidelijk is.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:35 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Dat is wel extreem zeg! Ik kreeg van Joylent juist meer honger na een tijdje...
Na 3/4 dagen Joylent verdween de honger compleet bij mij, en er zaten toen ook dagen bij waarin ik maar 2/3 zak per dag nam, zonder dat voor mijn gevoel ik minder energie had, in tegendeel. Dus dat maakte het wat makkelijker, en wat Bart hierboven zet is natuurlijk logisch.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:35 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Dat is wel extreem zeg! Ik kreeg van Joylent juist meer honger na een tijdje...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |