abonnement Unibet Coolblue
pi_130849784


Vorige delen: Topicreeks: action

En natuurlijk de weekaanbiedingen!

En de 100 nieuwste artikelen!!

en hier weer verder!

waar ging het over?

bron: https://www.facebook.com/(...)64868&type=1&theater
pi_130849935
Actie reactie......moet ik het action logo soms rechttrekken voor je?
Poll: Ben ik een kwaliteits-user? Ja -- Soms -- Nee -- Ken ik jou...? ------- Tussenstand
  donderdag 5 september 2013 @ 15:36:59 #3
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130849970
is er een action facebookpagina met alle aanbiedingen?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2013 @ 15:38:49 #4
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130850051
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:36 schreef Maanvis het volgende:
is er een action facebookpagina met alle aanbiedingen?
kijk eens in de eerste post. daar staan de weekaanbiedingen en de 100 nieuwste artikelen

die facebookpagina is alleen ter verheerlijking van de geweeeeeeeeldige spullen van de action.
(is het erg duidelijk dat ik onderhand jeuk begin te krijgen van dat eeuwige gekir en gejuich? :@ )
  donderdag 5 september 2013 @ 15:41:43 #5
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130850141
kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2013 @ 15:41:52 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130850150
kunnen wij niet een lijstje maken van wat je absoluut niet moet kopen bij de action?
ik heb namelijk wel iets.
die snelbinders van 0,99 cent. is goedkoop natuurlijk, maar het elastiek is er binnen een week uit.
  donderdag 5 september 2013 @ 15:45:37 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130850280
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:41 schreef lady-wrb het volgende:
kunnen wij niet een lijstje maken van wat je absoluut niet moet kopen bij de action?
ik heb namelijk wel iets.
die snelbinders van 0,99 cent. is goedkoop natuurlijk, maar het elastiek is er binnen een week uit.
kir? ;( juich? :'(.
Tot nu toe is alles wat ik bij de action heb gekocht van goede kwaliteit geweest.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_130850334
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:41 schreef lady-wrb het volgende:
kunnen wij niet een lijstje maken van wat je absoluut niet moet kopen bij de action?
ik heb namelijk wel iets.
die snelbinders van 0,99 cent. is goedkoop natuurlijk, maar het elastiek is er binnen een week uit.
Die dingen koop ik idd ook nooit meer :{ ..
  donderdag 5 september 2013 @ 15:49:39 #9
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130850408
quote:
3s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:47 schreef Anne het volgende:

[..]

Die dingen koop ik idd ook nooit meer :{ ..
misschien nog als bretels te gebruiken?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_130850430
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

misschien nog als bretels te gebruiken?
Ik heb een kont; mijn broeken blijven dus gewoon mooi zitten.
pi_130850432
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:41 schreef Maanvis het volgende:
kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich! kir! juich!
Ach meid, het is me wat! :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 5 september 2013 @ 15:54:34 #12
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130850539
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:50 schreef Anne het volgende:

[..]

Ik heb een kont; mijn broeken blijven dus gewoon mooi zitten.
bondagespelletjes dan? :X
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_130850898
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

misschien nog als bretels te gebruiken?
:') idiote rage, broeken met bretels :')
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_130852691
Oh ja ik zag Essie flesjes in het action topic staan dan ga ik er van uit dat dat bij de action verkocht wordt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_130855564
vandaag een nieuwe pot grondverf gehaald. ik schrok bij de bouwmarkt gewoon van de prijzen.

leuk trouwens dat op de dure pot bij de bouwmarkt exact dezelfde spelfout staat als op de pot van de action ( verlagen ipv verflagen)
pi_130855825
Ik haal er op dit moment ook allerlei klusspul voor mijn nieuwe huis: afplaktape, verfrollers, verfemmer met rooster, kit, behangplaksel, stootdopjes, verpakkingstape, schoonmaakspullen, spaarlampen, handdoekhaakjes etc. Wat scheelt dat toch veel met andere winkels.
Bij mijn nieuwe huis heb ik straks helaas geen Action in de buurt.
  donderdag 5 september 2013 @ 19:01:39 #17
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_130855858
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik haal er op dit moment ook allerlei klusspul voor mijn nieuwe huis: afplaktape, verfrollers, verfemmer met rooster, kit, behangplaksel, stootdopjes, verpakkingstape, schoonmaakspullen, spaarlampen, handdoekhaakjes etc. Wat scheelt dat toch veel met andere winkels.
Bij mijn nieuwe huis heb ik straks helaas geen Action in de buurt.
Heb ik ook gedaan. Enige nadeel is wel de kwaliteit van de verf. Die is toch net even wat minder.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_130856109
de grondverf bevalt me prima, verder geen verf van de action.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 19:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik haal er op dit moment ook allerlei klusspul voor mijn nieuwe huis: afplaktape, verfrollers, verfemmer met rooster, kit, behangplaksel, stootdopjes, verpakkingstape, schoonmaakspullen, spaarlampen, handdoekhaakjes etc. Wat scheelt dat toch veel met andere winkels.
Bij mijn nieuwe huis heb ik straks helaas geen Action in de buurt.
komt me heel bekend voor. kom ook steeds dingen tegen dat ik denk; dat is handig of dat is hier goedkoop.
pi_130856816
Ik kocht een pakje met 8 stootdopjes (en een velletje met van die geluidsdempende plakkertjes erbij in), kost ¤0,69 bij de Action. Bij de Hema kost het al iets van ¤2,95 voor alleen die stootdopjes. Gaat echt helemaal nergens over. Behangplaksel van Bison kost nog geen ¤3 tegenover iets van ¤7 voor het huismerk van Hornbach of meer dan ¤11 voor Perfax bij andere bouwmarkten.
  donderdag 5 september 2013 @ 19:35:04 #20
230558 Koeketrommel
Trommel met koek.
pi_130857111
Vandaag een toilletrolhouder gekocht voor 2,80 euro die bij de blokker stond voor 8,00 euro! ^O^
Als je ontbijt op bed wilt slaap je maar in de keuken.
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2013 @ 20:51:14 #21
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130860256
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

misschien nog als bretels te gebruiken?
zelfs daar niet voor :N
echt gewoon binnen een week dondert het hele elastiek eruit :(
  † In Memoriam † donderdag 5 september 2013 @ 20:55:11 #22
37843 lady-wrb
kortaf
pi_130860463
die verfkit van de action (dat met die pads enzo) is dat wat?
lukt het om daar knoeiloos een plafond mee te doen? anders moet ik toch de schilder weer lief aankijken en daar heb ik geen zin in
pi_130860551
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 17:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh ja ik zag Essie flesjes in het action topic staan dan ga ik er van uit dat dat bij de action verkocht wordt.
Beter lezen dan maar de volgende keer, kwam als extra tip. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_130861027
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 15:38 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

kijk eens in de eerste post. daar staan de weekaanbiedingen en de 100 nieuwste artikelen

die facebookpagina is alleen ter verheerlijking van de geweeeeeeeeldige spullen van de action.
(is het erg duidelijk dat ik onderhand jeuk begin te krijgen van dat eeuwige gekir en gejuich? :@ )
Heb je de 'rellen' gemist?
Ria die iets met snoep aanraadde. Reacties: bla bla bla...e-nummers...slecht...AHDH...drukke kinderen....dikke kinderen....niet snoepen enzovoort....geloof 300 reacties
Ria :{

Ria geeft als tip om smeltchocola om een ballon te doen, chocola hard te laten worden, ballon doorprikken, een leuk chocoladebakje voor toetjes. Reacties: bla bla bla....giftig...schadelijk...,ballonsmaakje...bla bla bla.
Ria: ;(

Heeft vervolgens beide berichten verwijderd zie ik net...
pi_130861484
Iemand ervaring met de multi vitaminepillen van de Action? Volgende week in de aanbieding voor 2,49 euro...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')