quote:Op donderdag 5 september 2013 14:08 schreef ChatGirl het volgende:
Deze TT in combinatie met de vorige TT
Ik wilde het net zeggenquote:Op donderdag 5 september 2013 14:08 schreef ChatGirl het volgende:
Deze TT in combinatie met de vorige TT
Keith Bakker?quote:
Rabbering draait dus Krystl haar cover van Blurred Lines. En dat kondigt hij af met 'Dat was Krystl, ik kan een heleboel dingen noemen waar ze goed in is, zingen is er één van.'quote:
Eerst Krystl met de cover van Blurred Lines in LGL, daarna draait ie die en als afkondiging zegt Paul dat ze in heel veel dingen goed is, en één daarvan is covers maken.quote:
Topshow.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:41 schreef alors het volgende:
[..]
Rabbering draait dus Krystl haar cover van Blurred Lines. En dat kondigt hij af met 'Dat was Krystl, ik kan een heleboel dingen noemen waar ze goed in is, zingen is er één van.'
Tsja, ik zal mijn post van vanmorgen maar even herhalen.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:41 schreef alors het volgende:
[..]
Rabbering draait dus Krystl haar cover van Blurred Lines. En dat kondigt hij af met 'Dat was Krystl, ik kan een heleboel dingen noemen waar ze goed in is, zingen is er één van.'
quote:
Op z'n bril zitten het andere?quote:Op donderdag 5 september 2013 14:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eerst Krystl met de cover van Blurred Lines in LGL, daarna draait ie die en als afkondiging zegt Paul dat ze in heel veel dingen goed is, en één daarvan is covers maken.
Ruiten schoonmaken.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Op z'n bril zitten het andere?
quote:Op donderdag 5 september 2013 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 september 2013 14:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
was in de context.quote:
topshow.quote:
bodemshowquote:Op donderdag 5 september 2013 15:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
godver, kheb last van mn voeten.
Niks mis met deze plaat idd... maar het contrast tussen de UJDT en de plaat erna is altijd bizar! Dat je meteen weer je dip in gaat zeg maarquote:Op donderdag 5 september 2013 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gotye, niets mis mee.
Ik vind het wel een gemiste kans dat ie niet The Lumineers draait.
Nee. Zonder piercing is beter.quote:
Nah, ik zou haar desondanks keihard doen.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee. Zonder piercing is beter.
Ja inderdaad dikke boeiend maar ik moest het even zeggen.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nah, ik zou haar desondanks keihard doen.
Hoe weet jij datquote:Op donderdag 5 september 2013 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
16:02 Ho Hey - The Lumineers
Je verwacht het niet.
Je kunt de uurlijstje van SkyRadio over het algemeen inzien. Alleen het eerste nummer van het uur hoor je voordat het nieuws begint.quote:
Hoe vaak heb je nou al dat grandioze nummer gehoord? Vandaag?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
16:02 Ho Hey - The Lumineers
Je verwacht het niet.
10x in 30 uur afgelopen 4 dagen.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je nou al dat grandioze nummer gehoord?
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
10x in 30 uur afgelopen 4 dagen.
Vandaag 3x.
Ik liep net met de pauze naar buiten in van de 3x tho, dus die heb ik voor het grootste deel gemist.quote:
Ja, maar dat bij een nummer wat bijna een jaar geleden is uitgebracht, eerst 3 maanden werd platgedraaid op 3voor12, in januari opgepikt werd door de hitradio en sindsdien word ie al 8 maanden lang platgedraaid. Maar blijkbaar is dat voor Sky nog onvoldoende.quote:
Ho! Hey! Ho! Hey! Ho! Hey! Ho! Hey! Ho! Hey!quote:Op donderdag 5 september 2013 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dat bij een nummer wat bijna een jaar geleden is uitgebracht, eerst 3 maanden werd platgedraaid op 3voor12, in januari opgepikt werd door de hitradio en sindsdien word ie al 8 maanden lang platgedraaid. Maar blijkbaar is dat voor Sky nog onvoldoende.
Dat vond ik de eerste keer dat ik 'm hoorde ook. Maar Sky Radio heeft het voor elkaar gekregen om van deze plaat een intense haatplaat te maken.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ho! Hey! Ho! Hey! Ho! Hey! Ho! Hey! Ho! Hey!
Topplaat
Ja, tot juli 2012.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:20 schreef wolfrolf het volgende:
Ik d8 dat sky de 9 to 5 no repeat workday hanteerde?
Plagequote:Op donderdag 5 september 2013 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vond ik de eerste keer dat ik 'm hoorde ook. Maar Sky Radio heeft het voor elkaar gekregen om van deze plaat een intense haatplaat te maken.
Plage is van een ander kaliber. Die band is kwalitatief zo slecht..quote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb slecht nieuws jongens. Minthy is tegenwoordig ook fan van Sky.
quote:Op donderdag 5 september 2013 16:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb slecht nieuws jongens. Minthy is tegenwoordig ook fan van Sky.
Klopt, maar wel vaak.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:31 schreef Bronson het volgende:
[..]
Die vlieger gaat gelukkig niet altijd op.
quote:
De tyfusquote:
C&S. Luister je nooit?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
De tyfus
Iets van Domien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |