Meestal zeg ik dan auw en kut.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat zeg je zeker ook altijd tijdens het naaien?
Wat is het verschilquote:Op woensdag 4 september 2013 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meestal zeg ik dan auw en kut.
Auw als ik me prik en kut als het niet wil lukken.quote:
"Auw" als Bob hem erin prikt en "kut" als'ie eruitschiet tijdens de hevige vrijpartij... En dat z'n eigen harde leuter zo hard terugketst dat'ie tegeven z'n eigen voorhoofd komtquote:Op woensdag 4 september 2013 11:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Auw als ik me prik en kut als het niet wil lukken.
Zoiets ja.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Auw" als Bob hem erin prikt en "kut" als'ie eruitschiet tijdens de hevige vrijpartij... En dat z'n eigen harde leuter zo hard terugketst dat'ie tegeven z'n eigen voorhoofd komt
He bah.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Auw" als Bob hem erin prikt en "kut" als'ie eruitschiet tijdens de hevige vrijpartij... En dat z'n eigen harde leuter zo hard terugketst dat'ie tegeven z'n eigen voorhoofd komt
Ik weet niet of ik dit mental image vandaag nog van mijn netvlies krijgquote:Op woensdag 4 september 2013 11:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
You're welcome!quote:Op woensdag 4 september 2013 12:02 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit mental image vandaag nog van mijn netvlies krijg
En bedankt voor deze informatiequote:Op woensdag 4 september 2013 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
You're welcome!
Volgens mij heeft elke vent op die manier wel eens perongeluk z'n navel dichtgekit
Lekker verhaal, zo tijdens de lunch.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
You're welcome!
Volgens mij heeft elke vent op die manier wel eens perongeluk z'n navel dichtgekit
Niets verpest mijn eetlustquote:Op woensdag 4 september 2013 12:08 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lekker verhaal, zo tijdens de lunch.
nagellak moet je ook op je nagels doen...quote:Op woensdag 4 september 2013 12:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat een kut nagellak. Smeert voor geen meter.
Zucht.
goh je meent het.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
nagellak moet je ook op je nagels doen...
je snapt de grap?quote:
Tuurlijk zo dom ben ik nou ook weer niet.quote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 4 september 2013 12:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk zo dom ben ik nou ook weer niet.
quote:Op woensdag 4 september 2013 12:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Kut, stage in Engeland gaat dus niet door![]()
![]()
Ja en stage vinden in NL binnen mijn werkgebied is al net zoals iets als de loterij winnen. Echt kut bah. Ik had gewoon ecologie moeten doen en niet beleid.quote:
Ik weet er alles van helaas. Ik zal m'n ogen voor je open houden. Als ik wat zie wat misschien wat is voor je, geef ik je wel een seintje.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en stage vinden in NL binnen mijn werkgebied is al net zoals iets als de loterij winnen. Echt kut bah. Ik had gewoon ecologie moeten doen en niet beleid.
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja en stage vinden in NL binnen mijn werkgebied is al net zoals iets als de loterij winnen. Echt kut bah. Ik had gewoon ecologie moeten doen en niet beleid.
quote:
Holy Moly.quote:
Ahquote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAA ZOMETEEN THE LUMINEERS
topshow.
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
JAAA ZOMETEEN THE LUMINEERS
topshow.
Iddquote:Op woensdag 4 september 2013 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goede plaatjes.
Wel SFW houden graag.
Ik heb 2 monitoren gelukkig. Eentje is door een van mijn collega's te zien, de ander niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
IddIk zit hier op school met FOK! nu even op de externe monitor
waar is mr x?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef wolfrolf het volgende:
hee iedereen zitten jullie al klaar voor de 53j8
topshow serieuss
twitter:Domien twitterde op woensdag 04-09-2013 om 17:29:38Te gast op een bruiloft. Prachtig weer, prachtige lokatie. Straks draai ik plaatjes. ‘Doe maar lekker veel polonaise!’ Ik heb er zin in. reageer retweet
Liever dat dan SkyRadio.quote:Op woensdag 4 september 2013 17:31 schreef 3rdRock het volgende:
succes @workluisteraars morgen:twitter:Domien twitterde op woensdag 04-09-2013 om 17:29:38Te gast op een bruiloft. Prachtig weer, prachtige lokatie. Straks draai ik plaatjes. ‘Doe maar lekker veel polonaise!’ Ik heb er zin in. reageer retweet
Ik ga mijn trommelvliezen doorprikkenquote:Op woensdag 4 september 2013 17:31 schreef 3rdRock het volgende:
succes @workluisteraars morgen:twitter:Domien twitterde op woensdag 04-09-2013 om 17:29:38Te gast op een bruiloft. Prachtig weer, prachtige lokatie. Straks draai ik plaatjes. ‘Doe maar lekker veel polonaise!’ Ik heb er zin in. reageer retweet
Ik las het ja. Triest.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bord van de PSV-laan is gejat![]()
Echt top gedaan iddquote:Op woensdag 4 september 2013 20:46 schreef ArnosL het volgende:
Deze muziek zo achter elkaar door is wel echt relaxed
mijn radio zapt inmiddels automatisch bij de eerste tonen van de stem van Domienquote:Op woensdag 4 september 2013 17:31 schreef 3rdRock het volgende:
quote:
Mwoah, van Korn ben ik nooit zo'n fan geweest eigenlijk.quote:
Kornquote:Op woensdag 4 september 2013 22:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Mwoah, van Korn ben ik nooit zo'n fan geweest eigenlijk.
Wij hadden geen 'The Box'. We woonden in een gebied zonder kabel.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Korn
Hoe vaak ik dat heb aangevraagd op The Box
Zeker de albums voordat deze single van Issues uitkwam... de tering, wat een muziek
Topshow!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:40 schreef Pino112 het volgende:
Camping PowNedWat een bazenprogramma.
quote:
Doof?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme
SOWWWWWW KOEKOEK TOPSJOWWWWW![]()
![]()
als ik geen oordoppen had ingedaan wel. Jezus zeg.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als ik geen oordoppen had ingedaan wel. Jezus zeg.
quote:
Dat het allemaal zo hard moet.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over oordoppen of over de geluidsnorm?
wall of sound, alles. Dat kun je niet op derderangs geluid doen. Was 160-170 dB denk ik.quote:
Man man manquote:Op woensdag 4 september 2013 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wall of sound, alles. Dat kun je niet op derderangs geluid doen. Was 160-170 dB denk ik.
Lekker hoor. Wel met oordoppen in uiteraard.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lekker hoor. Wel met oordoppen in uiteraard.
Ja dat is met lage tonen. MBV speelt vrij hoog.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat is met lage tonen. MBV speelt vrij hoog.
Maar ik tril nog ja
Liever nog 10x dit concert.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Gelukkig morgen weer Sky luisteren.
Wie deed wie?quote:Op donderdag 5 september 2013 08:55 schreef Marcoss het volgende:
Hele nummer wordt verknald, maar wel "wat een stem, wat een stem, wow wow wow"
Krystl deed Paul.quote:
Hmm. Maar terugluisteren zo dus.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Join the Cavalry (band van dé stem van 3FM) deed John Legend..
Ik wou het net zeggenquote:
Sopshowquote:Op donderdag 5 september 2013 09:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Join the Cavalry (band van dé stem van 3FM) deed John Legend..
Waardeloze collegae hebben wij.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:22 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen. Maarja mijn collega vind Sky Radio een geweldige zender.
vanavond in de HMH. alle pedo's verzamelen op Amsterdam Bijlmer.quote:
Saaaaaaaaaandraaaaaaaa vaaaaaaaaannnn Nieeeuuuuuwwwlaaaaaaaaaaaaaaaaand.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een legendarische plaat nu: "I'm a hunter, but I won't hunt for you".
Van wie is dit pareltje? Legendarische topshow dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een artieste!quote:Op donderdag 5 september 2013 09:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Saaaaaaaaaandraaaaaaaa vaaaaaaaaannnn Nieeeuuuuuwwwlaaaaaaaaaaaaaaaaand.
quote:Op donderdag 5 september 2013 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat een artieste!
Beter dan het origineel, alles.
Hang je al in de vangrail?quote:
Gelukkig zijn de goden van SkyRadio mij wel gunstig gezind.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Toch best jammer dat Sandra niet opgenomen is in de playlist van 3fm.
Wel in de playlist van Giel en C&S, dus ook 3FM.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Haar plaat werd gisteren nog bij Coen en Sander gedraaidquote:Op donderdag 5 september 2013 10:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Lig nog lekker in bed.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hang je al in de vangrail?
Ah die luister ik niet en ga denk ik ook maar niet meer luisteren als ze zulke pracht muziek draaien.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel in de playlist van Giel en C&S, dus ook 3FM.
Wat zou er uit haar mond komen als ze klaarkomt?quote:Op donderdag 5 september 2013 10:13 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zou die Saaaaaaaandra vaaaaaaaan nieuwlaaaaaaaand best wel eeeeeeeeven flink aaaaaaaaan reeeeeeeepen willen scheueueueueueueueueureeeeeeeeeeen
Poep.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zou er uit haar mond komen als ze klaarkomt?
#IVHNWquote:Op donderdag 5 september 2013 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
WAT EEN BRUILOFT WAT EEN BRUILOFT!
quote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa etc.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat zou er uit haar mond komen als ze klaarkomt?
quote:Op donderdag 5 september 2013 10:13 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zou die Saaaaaaaandra vaaaaaaaan nieuwlaaaaaaaand best wel eeeeeeeeven flink aaaaaaaaan reeeeeeeepen willen scheueueueueueueueueureeeeeeeeeeen
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 5 september 2013 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Over bruiloften gesproken: Mijn ouders zijn vandaag 10 jaar getrouwd
Wat ben jij een rotkind, niet eens domien laten draaien op dit feest.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Over bruiloften gesproken: Mijn ouders zijn vandaag 10 jaar getrouwd
10 jaar getrouwd zijn vier je niet met een groot feest volgens de traditie. 12,5 jaar wel. Mss dat we dan Domien uitnodigen. Ookal heeft mijn stiefpa een hekel aan 3FM.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:21 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Wat ben jij een rotkind, niet eens domien laten draaien op dit feest.
Nou ik niet. Je mag hem zo overnemen.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:25 schreef SilentChaos het volgende:
Gefeliciteerd Muis
I love your period
Buikpijn, strontchagrijnig, continu het idee alsof er een aambei geknapt is...quote:Op donderdag 5 september 2013 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nou ik niet. Je mag hem zo overnemen.
Je vergeet de hoofdpijn en de zere tieten!quote:Op donderdag 5 september 2013 10:28 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Buikpijn, strontchagrijnig, continu het idee alsof er een aambei geknapt is...
Zere tieten heb ik regelmatig door het sportenquote:Op donderdag 5 september 2013 10:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je vergeet de hoofdpijn en de zere tieten!
RHCPquote:Op donderdag 5 september 2013 10:31 schreef Pino112 het volgende:
WAT EEN WACHTMUZIEKJE WAT EEN WACHTMUZIEKJE.
Klopt, staat gek genoeg in de playlist sinds deze week, als 'hitrotatie' (wat wil zeggen dat 't niet al té vaak langs komt, maar wel meerdere keren in een week).quote:Op donderdag 5 september 2013 10:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wel in de playlist van Giel en C&S, dus ook 3FM.
3FMquote:Op donderdag 5 september 2013 10:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, staat gek genoeg in de playlist sinds deze week, als 'hitrotatie' (wat wil zeggen dat 't niet al té vaak langs komt).
quote:Op donderdag 5 september 2013 10:53 schreef SilentChaos het volgende:
De vraag is, is hij ook achterom gegaan?
Hij wilde haar niet ophalen ofzo dus ze moest lopen. Oid.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ik miste iets door de herrie hier, maar het is dus uit?
Haha.quote:Op donderdag 5 september 2013 10:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet geen updates pauzeren. Knurft die ik ben
Terechtquote:Op donderdag 5 september 2013 10:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij wilde haar niet ophalen ofzo dus ze moest lopen. Oid.
Lui wijfquote:Op donderdag 5 september 2013 10:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij wilde haar niet ophalen ofzo dus ze moest lopen. Oid.
Ja ik zie geen pop-ups hier. Meldingen van quotes/dm's gaan ook hondstraag.quote:
Ze hebben op stage ontdekt dat je teveel loopt te fokken en gaan de website blokkeren!quote:Op donderdag 5 september 2013 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik zie geen pop-ups hier. Meldingen van quotes/dm's gaan ook hondstraag.
Was al de eerste dag zo.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben op stage ontdekt dat je teveel loopt te fokken en gaan de website blokkeren!
Doe eens een Speedtest dan.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was al de eerste dag zo.
Tis traag, was ik al achter.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Doe eens een Speedtest dan.
http://speedtest.net
99 hits but Jay-Z ain't one.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:05 schreef Pino112 het volgende:
3FM Presents Jay-Z?
Leuk allemaal, maar draai hem dan ook eens.
quote:Op donderdag 5 september 2013 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
99 hits but Jay-Z ain't one.
Ik word altijd wakker met radio1, was het ook opquote:Op donderdag 5 september 2013 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
12:45 Ho Hey - The Lumineers
Ik zit klaar.
Je gebeden worden verhoordquote:Op donderdag 5 september 2013 11:05 schreef Pino112 het volgende:
3FM Presents Jay-Z?
Leuk allemaal, maar draai hem dan ook eens.
Voor?quote:Op donderdag 5 september 2013 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Die kaartjes moet ik winnen, wat een top artiesten!
Een of ander goed doel concert met oa Trijntje.quote:
topshow.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een of ander goed doel concert met oa Trijntje.
quote:Op donderdag 5 september 2013 11:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een of ander goed doel concert met oa Trijntje.
quote:
Wij hebben hem nog gespeeld bij de muziekquote:Op donderdag 5 september 2013 11:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
TE lang niet gehoord deze idd
Ik heb liever Gijpie.quote:
moest ik ook gelijk aan denkenquote:
quote:Op donderdag 5 september 2013 12:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
moest ik ook gelijk aan denken
Ik snap hem niet.quote:
quote:
gemis in je opvoedingquote:
Dit, valt me tegen van je pienjow.quote:
topshowquote:
uh, okéquote:
Daar is het toch te warm voor?quote:
Niet op mijn koele kamer.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar is het toch te warm voor?
net even uitgetest of het naaien nog lukt op je koele kamer?quote:
Lekker! Hier binnen is het vies warmquote:
Lukt niet, en nu?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
net even uitgetest of het naaien nog lukt op je koele kamer?
Kut voor je.quote:
Ik vind het ook fucking vervelend.quote:
Je bent zwaar de lul nu.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het ook fucking vervelend.
Giovanca is een bazin.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:37 schreef alors het volgende:
Wat een lekker nummer
Ik herkende Giovanca alleen aan haar stem.. dit is wel heel iets anders.
Sorryquote:
Qu'est-que c'est?quote:
Dat zal m'n moeder zijn geweest.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:47 schreef borisz het volgende:
Wat ik nou toch in de krant las....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 september 2013 13:47 schreef borisz het volgende:
Wat ik nou toch in de krant las....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |