Het NOS journaal. Ja, sorry ik vergeet af en toe het niveau hier op Fok!quote:
Ze heeft sowieso haar uiterlijk niet mee (vooral die irritante bek van haarquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:09 schreef ukga het volgende:
Lelijkere negerin konden ze niet vinden zeker?
Nee, daar kan ik niet tegen op. Verder dan een uit twee zinnen bestaande rijmpje kom ik nietquote:
In sommige landen, zoals in Italië, kijken ze alleen maar daar naar. Als je lekker bent, is het geen probleem dat je doof/stom bentquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:31 schreef Confetti het volgende:
Ik vind dat ze ook naar het uiterlijk moeten kijken bij het aannemen van presentatoren.
Dat is hier duidelijk niet gebeurd.
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:32 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
In sommige landen, zoals in Italië, kijken ze alleen maar daar naar. Als je lekker bent, is het geen probleem dat je doof/stom bent
Je moet echt onder die steen vandaan komen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:32 schreef Michielos het volgende:
wtf die Aicha. Ik moet echt vaker het nieuws volgen zie ik![]()
![]()
Ik durf te wedden dat een groot deel van de FOK!'ers niet weet wie deze vrouw is.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:34 schreef Khaleesi het volgende:
De NOS heeft een lange lijn van lelijke allochtone nieuwslezeressen in stand te houden.
[ afbeelding ]
Van Noraly Beyer kan ik het nog hebben. Ze is al een wat oudere vrouw, weet zich in het algemeen wel degelijk te kleden en heeft een lange staat van verdienste achter de rug.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:34 schreef Khaleesi het volgende:
De NOS heeft een lange lijn van lelijke allochtone nieuwslezeressen in stand te houden.
[ afbeelding ]
Dat is mijn vriendinquote:
Je sexuele voorkeur voor apen weten we nu langzamerhand welquote:Op donderdag 16 augustus 2012 20:35 schreef haan33 het volgende:
Toch kunnen wij concluderen dat menig FOK!er haar snoeihard zou palen
Aicha geniet toch iets meer mijn voorkeur, ze heeft namelijk echt iets stouts in haar oogjesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |