SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
Ik zag het trouwens niet als haten op, snapte je puntquote:Op donderdag 5 september 2013 11:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat is waar, eerste keer Madrid ook geweest. Was goed druk toen nog. Zonnetje, biertjes. Prima te doen ja.
[..]
Ik haat niet op rechtsom, ik haat op Barcelona, dat ze het liefst helemaal geen supporters uit Amsterdam willen hebben, maar gewoon toeristen die toch wel 100e voor een kaartje neerleggen en verder 90 minuten lang stil zitten. En ben zelf al rond de 10 potten in Europa geweest de afgelopen 4 seizoenen, dus dat gaat ook niet op. Als ik de vrije dagen had, was ik er natuurlijk graag bij geweest.
Maar ik mag dan weer naar Celtic in oktober.
quote:Op donderdag 5 september 2013 12:01 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Ik zag het trouwens niet als haten op, snapte je punt
Celtic staat ook hoog op het lijstje, moet ik alleen nog wat voor regelen. Wel totaal anders qua sfeer dan Barca.
Ik ga denk ik weer met de Meersche Helden bus.Heen naar Ijmuiden en met de boot naar Newcastle. Terug over Dover. Iets langere trip, maar beviel goed naar City vorig jaarquote:Op donderdag 5 september 2013 12:04 schreef Leonos het volgende:
[..]![]()
Celtic gaan wij weer een logische route. Eerst vliegen op Liverpool en dan daar een auto huren.
Achja, zien we nog wat van Schotland
gaaf land hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 12:04 schreef Leonos het volgende:
[..]![]()
Celtic gaan wij weer via een logische route. Eerst vliegen op Liverpool en dan daar een auto huren om 300KM naar Glasgow te karren.
Achja, zien we nog wat van Schotland
Ook mooi om je te meten als uitvakquote:Op donderdag 5 september 2013 12:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Volgens mij kan je qua sfeer bijna geen betere uit wedstrijd hebben dan Celtic.
Nou die kon er anders helemaal niets vanquote:Op donderdag 5 september 2013 12:05 schreef The_Groove het volgende:
Syntix maar als aankoop verwijderd en Duarte toegevoegd.
Zie nu dat Daddy-Moses er nog tussen staat.
Jammer dat hij geen contract heeft gekregen. Zat behoorlijk wat snelheid en een individuele actie in.
Enige goede aan die hele stad is die voetbalclub. Wat een kankerstadquote:Op donderdag 5 september 2013 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Barca. Pauperclub met pauperpubliek. Maar goed, wel een fantastische stad
.
In Camp Nou zitten ook meer toeristen dan supporters. Lekker dan.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Barcelona is volledig kapotgemaakt door het toerisme, het is echt lang niet zo leuk meer als 10 jaar terug. Echt elke toverdoos gaat wel een weekendje shoppen in barcelona tegenwoordig.
Je moet echt goed zoeken voor een fatsoenlijk tapasrestaurant tegenwoordig.
hm, ben er in 94 voor het laatst geweest, toen was het een toffe stad. kennelijk een hoop veranderd.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Barcelona is volledig kapotgemaakt door het toerisme, het is echt lang niet zo leuk meer als 10 jaar terug. Echt elke toverdoos gaat wel een weekendje shoppen in barcelona tegenwoordig.
Alsof dat uitmaakt met een Ajax pot. Gewoon op een plein bier zuipen en met een balletje kloten.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:47 schreef HeatWave het volgende:
ik vond het wel meevallen eigenlijk toen ik er wasquote:Op donderdag 5 september 2013 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Maar de Arena niet. Camp Nou zit er vol mee. Dat is het punt wat ze hierboven proberen te makenquote:Op donderdag 5 september 2013 13:14 schreef Smoofie het volgende:
Amsterdam zit ook vol met toeristen.
Het blijft je stokpaardje he.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou die kon er anders helemaal niets van
ja daar ben ik vorig jaar geweest, dat voelt nog echt als Spanje.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
In Camp Nou zitten ook meer toeristen dan supporters. Lekker dan.
Madrid (stad) is wat dat betreft veel leuker. Als je daar bent zit je echt tussen de Spanjaarden en niet tussen andere toeristen.
Euh, nee hoor. Pak het oude Ciutat Vella met onder andere Barri Gòtic en je hebt nergens last van. Veel studenten, dat wel.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:47 schreef HeatWave het volgende:
Is dat het nieuwe eufemisme voor kutmarokkaantjes?quote:Op donderdag 5 september 2013 13:14 schreef Smoofie het volgende:
Amsterdam zit ook vol met toeristen.
Ach kom op man die kerel was bagger maar goed hij gaat misschien naar VVV dus dan kun je hem zo nu en dan zien falenquote:Op donderdag 5 september 2013 13:31 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het blijft je stokpaardje he.
Het afvallen van echte voetballers en het opnemem voor dravertjes
WEL IN DE ARENA!quote:Op donderdag 5 september 2013 13:30 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Maar de Arena niet. Camp Nou zit er vol mee. Dat is het punt wat ze hierboven proberen te maken
Yup, jij begrijpt hetquote:Op donderdag 5 september 2013 12:57 schreef Leonos het volgende:
[..]
Alsof dat uitmaakt met een Ajax pot. Gewoon op een plein bier zuipen en met een balletje kloten.
quote:Op donderdag 5 september 2013 12:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Barca. Pauperclub met pauperpubliek. Maar goed, wel een fantastische stad
.
Haha gaat lekker hier.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Enige goede aan die hele stad is die voetbalclub. Wat een kankerstad
En van die ontzettend lelijke uitshirtsquote:Op donderdag 5 september 2013 15:29 schreef Morendo het volgende:
De kakkerlakken gaan ook in Adidas spelen. Misschien wordt het tijd om over te stappen op Nike? Dan zijn we ook van de strepen op de mouwen af.
Barcelona is nooit echt Spanje geweest natuurlijk. En de stad is zo groot en divers, daar hoef je geen massatoerisme tegen te komen. Ga je van de begaande paden af, dan is het echt niet minder dan een andere metropool.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja daar ben ik vorig jaar geweest, dat voelt nog echt als Spanje.
Bestaat Umbro nog?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:29 schreef Morendo het volgende:
De kakkerlakken gaan ook in Adidas spelen. Misschien wordt het tijd om over te stappen op Nike? Dan zijn we ook van de strepen op de mouwen af.
Omdat Feyenoord in Adidas gaat spelen zou Ajax daarmee moeten stoppen...quote:Op donderdag 5 september 2013 15:29 schreef Morendo het volgende:
Zou wel mooi zijn geen neon kleuren meer op het uit shirtquote:Op donderdag 5 september 2013 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord in Adidas gaat spelen zou Ajax daarmee moeten stoppen...
Ja we weten dat je ze niet mooi vindt.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijn geen neon kleuren meer op het uit shirt
Jij vind het wel mooi?quote:Op donderdag 5 september 2013 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja we weten dat je ze niet mooi vindt.
Ik vind die van dit jaar niet zo gek lelijk, eigenlijk. In de voorgaande jaren heeft Adidas regelmatig zeer mooie uitshirts gehad. Maar goed, één of twee tegenvallende shirts en alles was natuurlijk kut zoals altijd.quote:
Laatste uitshirt dat ik heb gekocht. Achteraf vind ik 'm nog best saai.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Deze was wel mooi overigens
Sinds ze er voor kiezen om overal met een markeerstift overheen te gaan vind ik het niet om aan te gluren. Die van dit jaar is gelukkig minder lelijk dan die van vorig seizoen maar erg best is het allemaal niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik vind die van dit jaar niet zo gek lelijk, eigenlijk. In de voorgaande jaren heeft Adidas regelmatig zeer mooie uitshirts gehad. Maar goed, één of twee tegenvallende shirts en alles was natuurlijk kut zoals altijd.
Die van dit jaar vind ik best mooi nog, al staat hij negers een stuk beter dan blanken.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sinds ze er voor kiezen om overal met een markeerstift overheen te gaan vind ik het niet om aan te gluren. Die van dit jaar is gelukkig minder lelijk dan die van vorig seizoen maar erg best is het allemaal niet.
Ja, inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Die van dit jaar vind ik best mooi nog, al staat hij negers een stuk beter dan blanken.
http://www.ajaxlife.nl/up(...)ampaign=Headliner.nlquote:Het uitvak is groot, de kaartverkoop is gestart en Oad biedt woensdag 18 september een supportersvlucht aan naar Barcelona. Het gaat om een dagvlucht.
Dit betekent dat het bezoeken van FC Barcelona - Ajax slechts een vrije dag kost. Het vertrek vanaf Schiphol staat gepland voor 10.00 uur om middenin de nacht weer te landen. Wie aan weinig slaap voldoende heeft, kan zich de volgende ochtend dus weer bij de baas melden.
Er hangt wel een prijskaartje aan. De dagvlucht kost 489 euro per persoon. Een kaartje voor de wedstrijd en boekingkosten zijn niet inbegrepen, catering tijdens de vlucht, transfers in Spanje, wedstrijdsjaal en professionele begeleiding wel. Klik hier voor meer info.
De supportersvlucht gaat alleen door bij voldoende animo. Dit wordt uiterlijk woensdag 11 september bekend. Er schijnen weinig vliegtuigen beschikbaar te zijn. Daardoor moet van ver weg een kist naar Schiphol komen en dat verhoogt de prijs.
Wie 489 euro voor een dagvlucht te duur vindt en iets ruimer in zijn vrije dagen zit, wijzen we graag op de busreis die de Supportersvereniging Ajax en De Meersche Helden organiseren. De busreis is te boeken vanaf 120 euro.
Eerder een beurt ontvangen lijkt me zo.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heeft iedereen een beurt gegeven die ze kent
Vertel eensquote:Op donderdag 5 september 2013 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eerder een beurt ontvangen lijkt me zo.
Anders loopt het wel erg uit de hand.
Dit is een Ajax topic, dus laten we geen rare seksuele dingen vertellen.quote:
Maar Eriksen speelt hier niet meer .quote:Op donderdag 5 september 2013 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit is een Ajax topic, dus laten we geen rare seksuele dingen vertellen.
Dat mag alleen Tyron hier.
Presentquote:Op donderdag 5 september 2013 19:55 schreef handboek het volgende:
Morgen pp bestellen, wie gaat er ook allemaal?
Ajacied ben je voor altijd.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Eriksen speelt hier niet meer .
Litmanen is een Ajacied, Eriksen nietquote:Op donderdag 5 september 2013 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajacied ben je voor altijd.
Eriksen ook hoor.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Litmanen is een Ajacied, Eriksen niet
Dan was Eriksen tot zijn 24/25 gebleven. Die zag Ajax niet meer dan een springplank.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eriksen ook hoor.
Alleen El Hamdaoui niet. Want dat is een kutlul.
Ik zal je een geheimpje verklappen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan was Eriksen tot zijn 24/25 gebleven. Die zag Ajax niet meer dan een springplank.
Kan je hem niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan was Eriksen tot zijn 24/25 gebleven. Die zag Ajax niet meer dan een springplank.
Noem hem dan geen Ajacied . Dan nog veel liever Vertonghen .quote:Op donderdag 5 september 2013 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje verklappen.
Dat zien alle spelers die bij Ajax op die leeftijd komen.
Hij heeft toch bij Ajax gespeeld en met hem zijn 3 kampioenschappen behaald. Kunnen ook niet veel spelers zeggen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Noem hem dan geen Ajacied . Dan nog veel liever Vertonghen .
Wat een gelul zeg, Eriksen was 1 v/d draagpalen van de laatste 3 kampioenschappenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fred Grim, die had er zelfs 4quote:Op donderdag 5 september 2013 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij heeft toch bij Ajax gespeeld en met hem zijn 3 kampioenschappen behaald. Kunnen ook niet veel spelers zeggen.
Dan is Fred Grim ook een Ajacied.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fred Grim, die had er zelfs 4
Oulida ook ?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan is Fred Grim ook een Ajacied.
Omdat er spelers zijn die geen gevoel bij Ajax hebben gehad , ondanks dat ze kampioen ermee zijn gewordenquote:
Waarom zou Eriksen geen gevoel hebben met Ajax? Hij heeft er toch best een tijdje gezeten en ontwikkeling doorgemaakt.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat er spelers zijn die geen gevoel bij Ajax hebben gehad , ondanks dat ze kampioen ermee zijn geworden
Tja net voor de transferdeadline weggaan zodat we nu met een groot probleem zittenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou Eriksen geen gevoel hebben met Ajax? Hij heeft er toch best een tijdje gezeten en ontwikkeling doorgemaakt.
Dat doen zoveel spelers. Je moet wel erg sterk in je schoenen staan als je dat gaat afwijzen.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tja net voor de transferdeadline weggaan zodat we nu met een groot probleem zitten
Op Zlatan na kan ik niet veel personen noemenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doen zoveel spelers. Je moet wel erg sterk in je schoenen staan als je dat gaat afwijzen.
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Omdat er spelers zijn die geen gevoel bij Ajax hebben gehad , ondanks dat ze kampioen ermee zijn geworden
Sandro Rosell maakt die club kapot .quote:Op donderdag 5 september 2013 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://www.fcbarcelona.co(...)deulofeu-and-rafinha
Die mensen liegen over Bojan
Bojan een cruciale speler noemen voor Ajaxquote:Op donderdag 5 september 2013 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sandro Rosell maakt die club kapot .
Jij bent echt ziek in je hoofd.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:49 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
eriksen heeft nooit wat met ajax gehad nee
watquote:Op donderdag 5 september 2013 20:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Jij bent echt ziek in je hoofd.
Wat een baasjequote:Op donderdag 5 september 2013 20:49 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
Bojan in de spits . Hij heeft wel iets.. maarja ...quote:Op donderdag 5 september 2013 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bojan een cruciale speler noemen voor Ajax.
Heeft nog geen knikker geraakt.
Al zou het wel vreemd zijn als hij knikkers gaat raken en geen voetbal, maar dat geheel terzijde.
Ik geef hem ook nog wel de kans, maar die gasten op die site doen net alsof Bojan er al 8 heeft inliggen en 16 assists heeft gegeven.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bojan in de spits . Hij heeft wel iets.. maarja ...
Tja die Louis van Gaal propaganda moet je niet gelovenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geef hem ook nog wel de kans, maar die gasten op die site doen net alsof Bojan er al 8 heeft inliggen en 16 assists heeft gegeven.
quote:Op donderdag 5 september 2013 20:49 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
Laat me raden , achterop dat shirt staat Laudrup zeker?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:49 schreef Tyron het volgende:
[ afbeelding ]
Oké, ik laat je raden.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Laat me raden , achterop dat shirt staat Laudrup zeker?
Die ook, dat ze hogerop willen is logisch, dat hadden zelfs de spelers van 95 ondanks dat het een Europees topteam was. Wel hebben Eriksen en Vertonghen een duidelijke binding met Ajax en zijn het typische ajaxspelers.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Edgar Davids, al kon die natuurlijk ook goed voetballenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Die ook, dat ze hogerop willen is logisch, dat hadden zelfs de spelers van 95 ondanks dat het een Europees topteam was. Wel hebben Eriksen en Vertonghen een duidelijke binding met Ajax en zijn het typische ajaxspelers.
Eriksen is de mooie voetballer, de sierlijke spelverdeler waarvoor een Ajaxsupporter graag naar het stadion komt en een die bij vlagen zijn hoge klasse laat zien, soms door een tegenstander voor lul te zetten zonder dat dit echt geforceerd was. Een beetje de arrogantie die Vertonghen natuurlijk ook erg had. Die straalde ook altijd het wzawzdb gevoel uit en was ook weer een ajaxspeler met zijn goede voetballende vermogen.
Suarez heb ik altijd al minder mee gehad, ondanks dat het ook een mooie voetballer was om naar te kijken. Verder heeft het ajaxpubliek weinig met de harde werkertjes, die passen meer bij een club als Feyenoord die graag harde strijd zien en niet zozeer sierlijk voetbal.
Suarez vond ik echt geniaal. Echt mijn eerste favoriete speler bij Ajax. Wat een baasquote:Op donderdag 5 september 2013 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Die ook, dat ze hogerop willen is logisch, dat hadden zelfs de spelers van 95 ondanks dat het een Europees topteam was. Wel hebben Eriksen en Vertonghen een duidelijke binding met Ajax en zijn het typische ajaxspelers.
Eriksen is de mooie voetballer, de sierlijke spelverdeler waarvoor een Ajaxsupporter graag naar het stadion komt en een die bij vlagen zijn hoge klasse laat zien, soms door een tegenstander voor lul te zetten zonder dat dit echt geforceerd was. Een beetje de arrogantie die Vertonghen natuurlijk ook erg had. Die straalde ook altijd het wzawzdb gevoel uit en was ook weer een ajaxspeler met zijn goede voetballende vermogen.
Suarez heb ik altijd al minder mee gehad, ondanks dat het ook een mooie voetballer was om naar te kijken. Verder heeft het ajaxpubliek weinig met de harde werkertjes, die passen meer bij een club als Feyenoord die graag harde strijd zien en niet zozeer sierlijk voetbal.
Ik zit in 405. Wou eerst ook achter het doel, maar door hopeloos falen van Ajax Support is dat niet doorgegaanquote:Op donderdag 5 september 2013 20:30 schreef handboek het volgende:
[..]
Welk vak? Ik twijfel nog, zit eraan te denken om achter het doel plaats te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |