Topshow!quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
Is het wat? Ik was het vergeten door het voetballen
Wat lullen jullie nu, ze zei alleen dat geen opleiding geen excuus is om geen werk te zoekenquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt niet dat ze per se hard gevochten heeft. BV'tje is zo failliet, ga je elders weer verder, tralalala. Die optie hebben deze mensen niet.
Zij had gewoon een doel en daar heeft zij naartoe gewerkt en nu heeft ze het goed.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:00 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Nee, maar ze moet niet zo doen. Ze heeft natuurlijk ook een hoop mazzel gehad in haar leven
Beginnen als zzp styliste!quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:05 schreef cora4034 het volgende:
Toch heeft ze haar huis aardig ingericht. Daar heeft ze wel oog voor.
Voer en kattenbak ja. Consult dierenarts is al 50 euro, vaccins ook. Is er iets mis zit je al snel over de 200.quote:
Dierenarts en voer kan wel in de papieren lopen. Maar volgens mij zijn wij geen 400 per kat kwijt.quote:
Volgens wikipedia begon ze als directiesecretaresse. Dat is wel een stukje mazzel natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:04 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Zij had gewoon een doel en daar heeft zij naartoe gewerkt en nu heeft ze het goed.
Zij had vroeger meerdere baantjes om rond te komen terwijl ze alleenstaande moeder was. Ze nam zelfs een baan aan waarin ze erotische scripts ging schrijven voor sekslijnen. Nee dat vond ze niet leuk en dat was geen mazzel, dat moest ze doen om genoeg inkomsten te hebben.
Ze kunnen er in de toekomst een lekkere nasi van draaien.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:05 schreef Housekeeper het volgende:
Een katGoede move in een dergelijke situatie. Ook al kost het niet veel, het gaat om het principe
Voor een bv heb je ook geld nodig. Dat geld heeft se toch ergens vandaan gehaald he. Doe nou niet alsof Annemarie rijk geboren is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, maar dat maakt niet dat ze per se hard gevochten heeft. BV'tje is zo failliet, ga je elders weer verder, tralalala. Die optie hebben deze mensen niet.
Zoals de volledige directie van RTL pijpen om op TV te mogen? Al vrouwen zijn hoeren.....quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:04 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Zij had gewoon een doel en daar heeft zij naartoe gewerkt en nu heeft ze het goed.
Zij had vroeger meerdere baantjes om rond te komen terwijl ze alleenstaande moeder was. Ze nam zelfs een baan aan waarin ze erotische scripts ging schrijven voor sekslijnen. Nee dat vond ze niet leuk en dat was geen mazzel, dat moest ze doen om genoeg inkomsten te hebben.
Eén kat? Of een cattery? Die van mij zijn duur, maar zelfs in hun allerduurste maanden kosten ze geen 400 euro. En ik heb er driequote:
Wikipediaquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:06 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Volgens wikipedia begon ze als directiesecretaresse. Dat is wel een stukje mazzel natuurlijk.
Voor minder dan de helft, zou ik m'n eigen kat al om het leven helpen hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:07 schreef cora4034 het volgende:
Onze zieke kat heeft haar laatste jaar ruim ¤1600 gekost. Met liefde gedaan maar als je het niet hebt wel een probleem.
Dat zeg ik heul niet, maar 'succesvolle' mensen oordelen nogal gemakkelijk over niet-succesvolle mensen, dat moeten ze niet doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zoals de volledige directie van RTL pijpen om op TV te mogen? Al vrouwen zijn hoeren.....
Oh wij wel hoor! Hij eet alleen dieet-voer van Royalquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dierenarts en voer kan wel in de papieren lopen. Maar volgens mij zijn wij geen 400 per kat kwijt.
We hebben pechjaren gehad waarin we een netto maandsalaris naar de dierenarts brachten... maar zelfs dan kwamen we niet aan 400 euro p/m....quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:07 schreef cora4034 het volgende:
Onze zieke kat heeft haar laatste jaar ruim ¤1600 gekost. Met liefde gedaan maar als je het niet hebt wel een probleem.
Geloof dat mijn duurste uitgave een operatie was, iets van 250 euro.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eén kat? Of een cattery? Die van mij zijn duur, maar zelfs in hun allerduurste maanden kosten ze geen 400 euro. En ik heb er drie
Hoe dan ook. Iedereen heeft ergens geluk nodig om het te maken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:07 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Wikipedia![]()
Directiesecretaresse is mbo niveau 2 werk. Kan in principe elke noob doen. Niets met mazzel te maken.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
'succesvolle' mensen oordelen nogal gemakkelijk over niet-succesvolle mensen, dat moeten ze niet doen.
per jaar hèquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hebben pechjaren gehad waarin we een netto maandsalaris naar de dierenarts brachten... maar zelfs dan kwamen we niet aan 400 euro p/m....
Per jaar zeiden ze. Niet per maand.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hebben pechjaren gehad waarin we een netto maandsalaris naar de dierenarts brachten... maar zelfs dan kwamen we niet aan 400 euro p/m....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |