Zoals de volledige directie van RTL pijpen om op TV te mogen? Al vrouwen zijn hoeren.....quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:04 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Zij had gewoon een doel en daar heeft zij naartoe gewerkt en nu heeft ze het goed.
Zij had vroeger meerdere baantjes om rond te komen terwijl ze alleenstaande moeder was. Ze nam zelfs een baan aan waarin ze erotische scripts ging schrijven voor sekslijnen. Nee dat vond ze niet leuk en dat was geen mazzel, dat moest ze doen om genoeg inkomsten te hebben.
Eén kat? Of een cattery? Die van mij zijn duur, maar zelfs in hun allerduurste maanden kosten ze geen 400 euro. En ik heb er driequote:
Wikipediaquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:06 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Volgens wikipedia begon ze als directiesecretaresse. Dat is wel een stukje mazzel natuurlijk.
Voor minder dan de helft, zou ik m'n eigen kat al om het leven helpen hoor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:07 schreef cora4034 het volgende:
Onze zieke kat heeft haar laatste jaar ruim ¤1600 gekost. Met liefde gedaan maar als je het niet hebt wel een probleem.
Dat zeg ik heul niet, maar 'succesvolle' mensen oordelen nogal gemakkelijk over niet-succesvolle mensen, dat moeten ze niet doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:07 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zoals de volledige directie van RTL pijpen om op TV te mogen? Al vrouwen zijn hoeren.....
Oh wij wel hoor! Hij eet alleen dieet-voer van Royalquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dierenarts en voer kan wel in de papieren lopen. Maar volgens mij zijn wij geen 400 per kat kwijt.
We hebben pechjaren gehad waarin we een netto maandsalaris naar de dierenarts brachten... maar zelfs dan kwamen we niet aan 400 euro p/m....quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:07 schreef cora4034 het volgende:
Onze zieke kat heeft haar laatste jaar ruim ¤1600 gekost. Met liefde gedaan maar als je het niet hebt wel een probleem.
Geloof dat mijn duurste uitgave een operatie was, iets van 250 euro.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Eén kat? Of een cattery? Die van mij zijn duur, maar zelfs in hun allerduurste maanden kosten ze geen 400 euro. En ik heb er drie
Hoe dan ook. Iedereen heeft ergens geluk nodig om het te maken.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:07 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Wikipedia![]()
Directiesecretaresse is mbo niveau 2 werk. Kan in principe elke noob doen. Niets met mazzel te maken.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:08 schreef n00b13 het volgende:
[..]
'succesvolle' mensen oordelen nogal gemakkelijk over niet-succesvolle mensen, dat moeten ze niet doen.
per jaar hèquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hebben pechjaren gehad waarin we een netto maandsalaris naar de dierenarts brachten... maar zelfs dan kwamen we niet aan 400 euro p/m....
Per jaar zeiden ze. Niet per maand.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
We hebben pechjaren gehad waarin we een netto maandsalaris naar de dierenarts brachten... maar zelfs dan kwamen we niet aan 400 euro p/m....
Oh nee, ik ben weleens om en nabij de 800 euro in een week kwijt geweest... maar da's ook wel dikke dikke pechquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Geloof dat mijn duurste uitgave een operatie was, iets van 250 euro.
Ooooh. Ik kijk via satelliet, die knalt er regelmatig uitquote:
10 uur p/w ofzo?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:11 schreef Sport_Life het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af hoeveel die vrouw werkt, dat kan toch nooit veel uur zijn met 500 euro per maand netto?
Maar hij is wel schattig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:11 schreef cora4034 het volgende:
Ik neem aan dat die kat ¤400 per jaar is .....anders is het een prijzige poes haha
Met een kitten (vaccinatie,ontworming, castratie, ontvlooien, chippen +eten en kattenbakkorrels etc) kom je wel aan die 400 euro per jaar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Per jaar zeiden ze. Niet per maand.
En met een beetje grote hond dus al snel het dubbele zelfs.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ooooh. Ik kijk via satelliet, die knalt er regelmatig uit![]()
Per jaar ben ik dat wel ruim kwijt ja
Bullshit. Iedereen kan voor meer inkomsten zorgen. Dat is een keuze die je maakt.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Iedereen heeft ergens geluk nodig om het te maken.
Al is het maar het geluk bepaalde kwaliteiten te bezitten.
verder:
[..]
En daarna wordt het goedkoper...quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Met een kitten (vaccinatie,ontworming, castratie, ontvlooien, chippen +eten en kattenbakkorrels etc) kom je wel aan die 400 euro per jaar.
Dat is het "rij-klaar"maken van de kat. Of prop je elk jaar een nieuwe chip in dat zielige beestje?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Met een kitten (vaccinatie,ontworming, castratie, ontvlooien, chippen +eten en kattenbakkorrels etc) kom je wel aan die 400 euro per jaar.
Tot ze bejaard worden. Dan kosten ze weer veel.quote:
Dat is zo, maar daar gaat het niet om. (mij niet! voor hun natuurlijk wel)quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:12 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Bullshit. Iedereen kan voor meer inkomsten zorgen. Dat is een keuze die je maakt.
Dan werk je desnoods maar 50 uur als het moet. Als je zoveel wilt uitgeven moet je ook meer werken.
Eh jawel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar daar gaat het niet om.
Nee dat zeg ik ook niet. Maar als je diep in de schulden zit kan je die 400 euro gewoon niet missen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat is het "rij-klaar"maken van de kat. Of prop je elk jaar een nieuwe chip in dat zielige beestje?
quote:
Ik voorzag je post met mijn derde oog!quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar daar gaat het niet om. (mij niet! voor hun natuurlijk wel)
Ze zijn gezond rijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:14 schreef LazyDave het volgende:
Succesvol zijn is nogal een subjectief begrip, in feite zijn deze mensen gewoon arm dom.
({) ({)quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:16 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, een gedeelte van de afwas gedaan in de reclame. Ik heb ook nooit tijd voor iets leuks...
Das echt pechquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben weleens om en nabij de 800 euro in een week kwijt geweest... maar da's ook wel dikke dikke pech
Verhuur/verkoop is overdag he? Maar met verhuur heb je een grote overhead en je kan onmogelijk al je spullen terug verdienen daarmee als eenmanszaak. Boels kan dat wel omdat ze alles hebben in hun gebied en overal zitten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:15 schreef cora4034 het volgende:
Een baan in de muziek is toch vaak in de avond? Dat is toch wel te combineren een aardige vaste baan?
Positievelingquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:18 schreef n00b13 het volgende:
Ze zoeken oproepkrachten!
Dat is hooguit 12 uurtjes per week!
Nee. Ik denk dat hij straks een paar uurtjes werk krijgt en dat die dudina's van de Dubbeltjes op zijn kantjes lopen te roepen dat de schulden weg gaan.quote:
Mensen met DJ's op hun bruidsfeest sterven jonger...of scheiden...quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:19 schreef Stansfield het volgende:
550 euro vind ik geeneens zo gek. Volgens mij was ik dat ook kwijt voor 2 dj's op mijn bruiloft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |