Dat is het "rij-klaar"maken van de kat. Of prop je elk jaar een nieuwe chip in dat zielige beestje?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Met een kitten (vaccinatie,ontworming, castratie, ontvlooien, chippen +eten en kattenbakkorrels etc) kom je wel aan die 400 euro per jaar.
Tot ze bejaard worden. Dan kosten ze weer veel.quote:
Dat is zo, maar daar gaat het niet om. (mij niet! voor hun natuurlijk wel)quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:12 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Bullshit. Iedereen kan voor meer inkomsten zorgen. Dat is een keuze die je maakt.
Dan werk je desnoods maar 50 uur als het moet. Als je zoveel wilt uitgeven moet je ook meer werken.
Eh jawel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar daar gaat het niet om.
Nee dat zeg ik ook niet. Maar als je diep in de schulden zit kan je die 400 euro gewoon niet missen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat is het "rij-klaar"maken van de kat. Of prop je elk jaar een nieuwe chip in dat zielige beestje?
quote:
Ik voorzag je post met mijn derde oog!quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:13 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar daar gaat het niet om. (mij niet! voor hun natuurlijk wel)
Ze zijn gezond rijk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:14 schreef LazyDave het volgende:
Succesvol zijn is nogal een subjectief begrip, in feite zijn deze mensen gewoon arm dom.
({) ({)quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:16 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, een gedeelte van de afwas gedaan in de reclame. Ik heb ook nooit tijd voor iets leuks...
Das echt pechquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh nee, ik ben weleens om en nabij de 800 euro in een week kwijt geweest... maar da's ook wel dikke dikke pech
Verhuur/verkoop is overdag he? Maar met verhuur heb je een grote overhead en je kan onmogelijk al je spullen terug verdienen daarmee als eenmanszaak. Boels kan dat wel omdat ze alles hebben in hun gebied en overal zitten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:15 schreef cora4034 het volgende:
Een baan in de muziek is toch vaak in de avond? Dat is toch wel te combineren een aardige vaste baan?
Positievelingquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:18 schreef n00b13 het volgende:
Ze zoeken oproepkrachten!
Dat is hooguit 12 uurtjes per week!
Nee. Ik denk dat hij straks een paar uurtjes werk krijgt en dat die dudina's van de Dubbeltjes op zijn kantjes lopen te roepen dat de schulden weg gaan.quote:
Mensen met DJ's op hun bruidsfeest sterven jonger...of scheiden...quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:19 schreef Stansfield het volgende:
550 euro vind ik geeneens zo gek. Volgens mij was ik dat ook kwijt voor 2 dj's op mijn bruiloft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |