Ah ja je doet wel zo stoer maar eigenlijk ben jij een erg lieve jongen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
lama, je krijgt er één terug zoete aberkul
[..]
Op jou ook al gestemd, GRAAG 1 terug.
Als ik het me goed herinner heb ik je zelfs aan de lijst toegevoegd.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:53 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Op jou ook al gestemd, GRAAG 1 terug.
quote:
Oh oke ik heb op jou gestemd.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:00 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Ik heb op capuchon_jongen, Tropanzia en tong80 gestemd
Ik ben niet lief, ik wil alleen maar in je broekje.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:55 schreef Aber2.0 het volgende:
[..]
Ah ja je doet wel zo stoer maar eigenlijk ben jij een erg lieve jongen.
Waarvoor dank.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner heb ik je zelfs aan de lijst toegevoegd.
[..]
[ afbeelding ]
Serieus waarom staat dat dan gekoppeld aan jaloezie. Maar ben al meer rare stellingen van jou tegengekomen, laten we het daar maar op houdenquote:Op donderdag 5 september 2013 16:24 schreef Dimens het volgende:
[..]
Op mij natuurlijk. Dat ik er wel in sta.
Waarschijnlijk is het afgunst en afgunst komt voort uit jaloezie.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef GhpH het volgende:
[..]
Serieus waarom staat dat dan gekoppeld aan jaloezie.
Ze zijn raar omdat jij ze niet begrijpt.quote:Maar ben al meer rare stellingen van jou tegengekomen, laten we het daar maar op houden
Goed voor den internetplassert.quote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Je druk maken om een lijstje op een of ander forum.
Sta je er niet op?quote:Op donderdag 5 september 2013 21:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Je druk maken om een lijstje op een of ander forum.
Net gestemd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:04 schreef maximumrage het volgende:
ik heb nu nog de -450 in de lijst!
Ik giet wel wat bbqsaus over je heen, dan ben je wat beter weg te krijgen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef Emm16 het volgende:
Ik dacht serieus dat het over barbecue saus zou gaan hahah, ik ben echt droog.
Ik bepaal zelf wel wat ik met mijn saus doe.quote:Op vrijdag 6 september 2013 01:12 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik giet wel wat bbqsaus over je heen, dan ben je wat beter weg te krijgen.
Baas in eigen tube.quote:Op vrijdag 6 september 2013 23:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik bepaal zelf wel wat ik met mijn saus doe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |