Goddank ik wilde niet weerquote:
welkom op fok forumquote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef selam het volgende:
Heks het word niks , alleen een hoop gezeik hier![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:23 schreef selam het volgende:
Heks het word niks , alleen een hoop gezeik hier![]()
![]()
Ja en ik en jij worden er op aangesproken.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:24 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Weer een Topic met dat gezeik
Zit je er mee ?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik en jij worden er op aangesproken.
Ik niet maar Margo en Poezekneus welquote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik en jij worden er op aangesproken.
Het staat niet in mijn telefoon bestand.Ik kijk morgen wel even.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:26 schreef Jian het volgende:
Met een S2 kan je toch naar je telefoon gaan (het telefoontje) daarna naar logbestand, dan naar het bepaalde nummer scrollen, selecteren en dan naar het menu rechtsonder en kiezen voor toevoegen aan weigerlijst.
en anders;
http://mens-en-samenlevin(...)jkheden-zijn-er.html
Wel aardig blijven tegen de kottersquote:Op woensdag 4 september 2013 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet maar Margo en Poezekneus wel
Ben ik, kan je nagaanquote:Op woensdag 4 september 2013 21:28 schreef selam het volgende:
[..]
Wel aardig blijven tegen de kotters
Niet miepen, tis gewoon gezeik, punt uitquote:Op woensdag 4 september 2013 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik niet maar Margo en Poezekneus wel
Dat is toch lachen want het steekt!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:28 schreef selam het volgende:
[..]
Wel aardig blijven tegen de kotters
Lol wat dan? Waar steekt het, ik voel dat meer van jou kant eikquote:Op woensdag 4 september 2013 21:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is toch lachen want het steekt!
Die zitten chips te eten en Cola te drinkenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. weer een Kiekenkot gerelateerde topic... waar zitten die gasten die vroeger zo strak te touwtjes in handen hadden?
Mag jij denken ik heb nog een echt leven, een hechte familie!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol wat dan? Waar steekt het, ik voel dat meer van jou kant eik
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mag jij denken ik heb nog een echt leven, een hechte familie!
ow dat wil je ook met Soury zeg dat dan!quote:
Ik ken d'r niet eens rarequote:Op woensdag 4 september 2013 21:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
ow dat wil je ook met Soury zeg dat dan!
Ik wist niet dat je zo wild woest en gewild was btw.quote:
Ik ook niet, ik krijg nog kapsonesquote:Op woensdag 4 september 2013 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo wild woest en gewild was btw.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik krijg nog kapsones
Het is iid een vak, en later jankenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:41 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Jij hebt de kooltjes aangewakkerd.... Stil jij
En zo houden we het Topic in levenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is iid een vak, en later janken
Noem die naam nou nietquote:Op woensdag 4 september 2013 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. weer een Kiekenkot gerelateerde topic... waar zitten die gasten die vroeger zo strak te touwtjes in handen hadden?
Ja, gaat weer lekker op deze manier.. 'T zal wel smaken, die ballen ..quote:Op woensdag 4 september 2013 21:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En zo houden we het Topic in leven
Gehaktballenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, gaat weer lekker op deze manier.. 'T zal wel smaken, die ballen ..
Als er een stilte valt hebben we dit om over te lullenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, gaat weer lekker op deze manier.. 'T zal wel smaken, die ballen ..
Vertel jij het de blauw permanentjes, of zal ik het doenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En zo houden we het Topic in leven
Wanneer ga je op vakantie?quote:
Juliie zitten nu samen op het terras ...quote:Op woensdag 4 september 2013 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel jij het de blauw permanentjes, of zal ik het doen
Jij staat er beter voor bij ze, denk ikquote:Op woensdag 4 september 2013 21:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel jij het de blauw permanentjes, of zal ik het doen
Deze week laatste week volgens mij, veel plezier iig.quote:
Wequote:Op woensdag 4 september 2013 21:56 schreef selam het volgende:
Bloemetjes jurk mag maar permanent nee daar doen we niet meer aan
Welke naam? Kiekenkot? er waren dagen dat die scherpe Blauwe unaniem verenigd maatregelen namen die hun weerga niet kende...quote:
Iemand met een permanente bloemetjesjurk hoeft voor mij niet...quote:Op woensdag 4 september 2013 21:56 schreef selam het volgende:
Bloemetjes jurk mag maar permanent nee daar doen we niet meer aan
Zelfs ik draag die...quote:Op woensdag 4 september 2013 21:58 schreef selam het volgende:
[..]
Doe je niet met de bloemetjes jurk mee ? wat lullig nou
Ja kloptquote:Op woensdag 4 september 2013 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welke naam? Kiekenkot? er waren dagen dat die scherpe Blauwe unaniem verenigd maatregelen namen die hun weerga niet kende...![]()
Maar ja dat was vroeger hé?
quote:
Joh wees blij dat, dat overspannen gedoe is afgelopen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welke naam? Kiekenkot? er waren dagen dat die scherpe Blauwe unaniem verenigd maatregelen namen die hun weerga niet kende...![]()
Maar ja dat was vroeger hé?
Nahh, ik dacht ik prik es een gaatje..quote:Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh wees blij dat, dat overspannen gedoe is afgelopen.
reclame, we gaan zo nog even doorquote:Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh, ik dacht ik prik es een gaatje..
Afl 2 afgelopen? Alle familieleden al dood?
Lul niet, je zit op de eerste rang. En ik rel niet nu. Anders had je niet zo'n TT gemaakt. Dat onschuldige wegwerp gedoe is ook niet zo grappig.quote:Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef Toverheks het volgende:
Ik doe niet meer aan relluh, straks wordt ik weer onder de tram gewenst of land er een vliegtuig op me........kolere was weer raak vanmiddag, ging lekker laag over een paar keer.
Dus jullie relluh maar zonder mij, wordt toch eens volwassen
Heb ik altijd he... Ben nog nooit een vrouw hier tegen gekomen die wel goed kan koken.. Moet ik het zelf maar weer doen.... Gelukkig kan ik het redelijk..quote:Op woensdag 4 september 2013 22:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]Nou geen rare dingen roepen he, volgens thuis hier kan ik niet koken
Of je bent gewoon kieskeurigquote:Op woensdag 4 september 2013 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik altijd he... Ben nog nooit een vrouw hier tegen gekomen die wel goed kan koken.. Moet ik het zelf maar weer doen.... Gelukkig kan ik het redelijk..
Zal maar geen naam noemen , maar volgens mij was er maar een die er overspannen van werd als het over de kotters gingquote:Op woensdag 4 september 2013 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Joh wees blij dat, dat overspannen gedoe is afgelopen.
Dan is die TT wel lolligquote:
Dan moet jij maar de ballen draaienquote:Op woensdag 4 september 2013 22:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik altijd he... Ben nog nooit een vrouw hier tegen gekomen die wel goed kan koken.. Moet ik het zelf maar weer doen.... Gelukkig kan ik het redelijk..
Dank je, kon er toch niet neerzetten, een kinderarmpje hoeft nu ook weer nietquote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dank je, kon er toch niet neerzetten, een kinderarmpje hoeft nu ook weer niet
Doe het dan via dm pmquote:Op woensdag 4 september 2013 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zoa snapt me wel, dat is meer dan genoeg
Jah!! Ik ga der verder ook niet op in ...quote:Op woensdag 4 september 2013 22:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zoa snapt me wel, dat is meer dan genoeg
Latente nicht ....quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef Toverheks het volgende:
Ik hou er ook al over op...............nu Umberto, oh wat is ie toch leuk en weer een mooi pak heeft hij aan, van zijn eigen kledinglijn, die man weet hoe hij zich moet kleden
topic gerelateerd zou jij de BBQ overslaan met Umberto ...quote:Op woensdag 4 september 2013 22:31 schreef Toverheks het volgende:
Ik hou er ook al over op...............nu Umberto, oh wat is ie toch leuk en weer een mooi pak heeft hij aan, van zijn eigen kledinglijn, die man weet hoe hij zich moet kleden
echt nietquote:
Na mn vakantie ga ik wel weer eens proberenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dan moet jij maar de ballen draaien
Dat kinder armpje komt inééns in me opquote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef ZOA het volgende:
[..]
topic gerelateerd zou jij de BBQ overslaan met Umberto ...
Umberto is getrouwd, en van getrouwde mannen blijf je af.............quote:Op woensdag 4 september 2013 22:32 schreef ZOA het volgende:
[..]
topic gerelateerd zou jij de BBQ overslaan met Umberto ...
quote:Op woensdag 4 september 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Na mn vakantie ga ik wel weer eens proberen
Dat heb ik ook regelmatig...quote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kinder armpje komt inééns in me op
ik vind het een goed beginprincipe... Realiteit is anders volgens mij...quote:Op woensdag 4 september 2013 22:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Umberto is getrouwd, en van getrouwde mannen blijf je af.............
Het zit wel dwars he?quote:
Mee eens!!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
ik vind het een goed beginprincipe... Realiteit is anders volgens mij...
Het leven is een feestjequote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
ook een eindprincipequote:Op woensdag 4 september 2013 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
Neuken of BBQen?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan zijn we op elkaar toegewezen...
Geen bbq jij of bbq ik ....quote:Op woensdag 4 september 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dan zijn we op elkaar toegewezen...
jij en heks kunnen gelijk wel met die andere 2 ...quote:
Maakt het wel weer duidelijk...quote:Op woensdag 4 september 2013 22:46 schreef ZOA het volgende:
[..]
Mooi .. dan kun je dat alvast overslaan!
quote:
Geloof je het zelf? Laat zitten die BBQ!!quote:Op woensdag 4 september 2013 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]nee helaas, we kennen er wel eentje huren, hoe groot is jou balkon
Van mn VVE mag ik geen BBQ doen met houtskool.. Mn balkon is iets vn gemiddeld 5 x2 of zo..quote:Op woensdag 4 september 2013 22:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]nee helaas, we kennen er wel eentje huren, hoe groot is jou balkon
kijk, als jij nou voor me deur stond had ik je gelijk naar binnen getrokken en alles met je gedaan waar je alleen van kan dromenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:53 schreef ZOA het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Laat zitten die BBQ!!
oke, dan nemen we een elec steengrill gevalquote:Op woensdag 4 september 2013 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Van mn VVE mag ik geen BBQ doen met houtskool.. Mn balkon is iets vn gemiddeld 5 x2 of zo..
Ja nou ja .. maar dan toch wel iets van een beetje knap restaurant ofzo i.p.v. un bbq op un balkonquote:Op woensdag 4 september 2013 22:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk, als jij nou voor me deur stond had ik je gelijk naar binnen getrokken en alles met je gedaan waar je alleen van kan dromenmet zweep enzo jeweetwel......
nee geintje, eerst eten, met een volle maag gaat het soepeler he
kan best gesjellig wezen zo op het balkonnetje in het avondzonnetje hoor......... weet niet wat Chuf van plan is, ik laat me verrassenquote:Op woensdag 4 september 2013 22:57 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ja nou ja .. maar dan toch wel iets van een beetje knap restaurant ofzo i.p.v. un bbq op un balkon
Ik ga mij ook laten verrassen! Tot laterquote:Op woensdag 4 september 2013 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan best gesjellig wezen zo op het balkonnetje in het avondzonnetje hoor......... weet niet wat Chuf van plan is, ik laat me verrassen
Ja dat wel maar ok op zn vroegst het laatste weekend deze maand... ...quote:Op woensdag 4 september 2013 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kan best gesjellig wezen zo op het balkonnetje in het avondzonnetje hoor......... weet niet wat Chuf van plan is, ik laat me verrassen
weekend over een week?bedoel je diequote:Op woensdag 4 september 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ok op zn vroegst het laatste weekend deze maand... ...
Weekend van 28-29quote:Op woensdag 4 september 2013 23:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weekend over een week?bedoel je die
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:02 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik ga mij ook laten verrassen! Tot later
zit nog in augustusquote:
Over een weekquote:Op woensdag 4 september 2013 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zit nog in augustusnee is oke, wanneer ga je naar je dochter?
oke en natuurlijk heel erg veel pleizier, kom ja af en toe ff zwaaien op FOK danquote:
Neem mn tabletje mee > Als er wifi is kom ik langs , maar afhankelijk van de dagelijkse bezigheden ...En als ik er zin in heb...quote:Op woensdag 4 september 2013 23:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke en natuurlijk heel erg veel pleizier, kom ja af en toe ff zwaaien op FOK dan
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Neem mn tabletje mee > Als er wifi is kom ik langs , maar afhankelijk van de dagelijkse bezigheden ...En als ik er zin in heb...
Als je lief bent en onze bbq gaat goed.... Ga je de volgende keer mee,, als je durft te vliegenquote:
Ben altijd liefquote:Op woensdag 4 september 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je lief bent en onze bbq gaat goed.... Ga je de volgende keer mee,, als je durft te vliegen
okequote:Op woensdag 4 september 2013 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga ik mee maken.. Na mn vakantie ga ik zien of je lief bent Heks ... Komt goed OK..
wij houwe het stilletjesquote:Op woensdag 4 september 2013 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar daar gaan we dit topic niet mee besmeuren
Fann wat je droomt hou je voor je .quote:Op woensdag 4 september 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Straks is Chuf zo goed dat je gaat gillendenk je een beetje om de buren?
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann wat je droomt hou je voor je .
ik kan heel zacht gillenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hé laat me nou evenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann wat je droomt hou je voor je .
Jammer dat ie op Albert Verlinden valt ......quote:Op woensdag 4 september 2013 22:52 schreef Toverheks het volgende:
Umberto is de meest begeerde man van Nederland hoor ik net van Lukeikstaleuktedoenachtereendisk...........
Jij zou gillen toch Fann ?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
alleen als ik geniet he ga ik zuchtenquote:Op woensdag 4 september 2013 23:43 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zuchten Heks, gewoon diep zuchten...
Nou ik volg toch al alle gate's op Fok, dus deze kan er ook nog wel bijquote:Op woensdag 4 september 2013 23:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
alleen als ik geniet he ga ik zuchtennou zo is het genoeg.ander onderwerp al dat kleffe gedoe
ja maar wie valt er niet over albert verlinde, ik ook, ik val zo over hem heen en geef een vennijdig schopje naquote:Op woensdag 4 september 2013 23:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Jammer dat ie op Albert Verlinden valt ......
Truequote:Op woensdag 4 september 2013 23:59 schreef Jian het volgende:
Ik word een beetje flauw van al die wannabee stelletjes hier, wat een geneuzel, kunnen jullie die forumsex niet per dm doen?
Oké je hebt DM!quote:Op woensdag 4 september 2013 23:59 schreef Jian het volgende:
Ik word een beetje flauw van al die wannabee stelletjes hier, wat een geneuzel, kunnen jullie die forumsex niet per dm doen?
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]Jessus, als je moeder dat zou zien, .... maar okè, wel lekker
Ja hoor jongens, was een grapje ........... hè Fannekkequote:Op donderdag 5 september 2013 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Was een grapje hoor jongensik ga weer effe zappe
quote:Op donderdag 5 september 2013 00:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja hoor jongens, was een grapje ........... hè Fannekke
Is goed Fann ... We houden her er bij voor vandaagquote:Op donderdag 5 september 2013 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Was een grapje hoor jongensik ga weer effe zappe
Ik wilde je de pret niet bederven hoor, van mij mogen jullie gerust verder gaan, lees ik het straksquote:Op donderdag 5 september 2013 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed Fann ... We houden her er bij voor vandaag
ik sluit me bij suf aanquote:Op donderdag 5 september 2013 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed Fann ... We houden her er bij voor vandaag
Misschien valt er binnenkort wel weer te streamhandkarren, Coos.quote:
Ik heb daar altijd een pest hekel aan gehad. Maar als ik mensen kan stressen laat ik de kans niet gaanquote:Op woensdag 4 september 2013 23:59 schreef Jian het volgende:
Aggûût, je valt in de smaak..?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd een pest hekel aan gehad. Maar als ik mensen kan stressen laat ik de kans niet gaan![]()
Die zwarte lijst op mijn mobiel werkt niet, morgen maar even de provider bellenIk heb al weer 5 sex getinte smsjes erbij
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aggûût, je valt in de smaak..?
Zo te lezen is het voor een man bedoeld om erin te trappenquote:Op donderdag 5 september 2013 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aggûût, je valt in de smaak..?
Mooi !!quote:Op donderdag 5 september 2013 17:55 schreef BendeBielzen het volgende:
Wat een weer weer, en de lucht is ook mooi
[ afbeelding ]
Tsja, nergens je mobile nummer afgeven, op bestelformulieren, aanvraagformulieren en bedrijven die je leuke dingen beloven.. alleen familie, vrienden en collega'squote:Op donderdag 5 september 2013 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Zo te lezen is het voor een man bedoeld om erin te trappen
Ik ook niet, ook nooit of weinig spam via mail. Maar het is vervelend.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, nergens je mobile nummer afgeven, op bestelformulieren, aanvraagformulieren en bedrijven die je leuke dingen beloven.. alleen familie, vrienden en collega's
En ik ik heb in al die jaren nog nooit van die shit op mijn mobiel gehad!
KPN kan me niet helpenquote:Op donderdag 5 september 2013 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, nergens je mobile nummer afgeven, op bestelformulieren, aanvraagformulieren en bedrijven die je leuke dingen beloven.. alleen familie, vrienden en collega's
En ik heb in al die jaren nog nooit van die shit op mijn mobiel gehad!
Ok bedankt, ik word er een beetje naar van. Volgens de kpn dame niet reageren en verwijderenquote:Op donderdag 5 september 2013 18:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ze hebben wel deze opties: http://kpnmobile.custhelp(...)fonische-overlast%3F
Ik heb ooit een prachtfoto gemaakt van de lucht. Maar ja pc kapoet, en nergens opgeslagenquote:
Als het goed is, heeft je telefoon een optie oproepen weigeren incl een optie voor zelf aan te maken lijst van te weigeren nummersquote:
Ja dat is die zwarte lijst, dat zou moeten blokkeren. Notquote:Op donderdag 5 september 2013 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het goed is, heeft je telefoon een optie oproepen weigeren incl een optie voor zelf aan te maken lijst van te weigeren nummers
Zuurtje, heb je Blacklist al geprobeerd, dat is een android programma, te downloaden bij de playstore speciaal om calls en smsjes te blokkeren .....quote:Op donderdag 5 september 2013 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok bedankt, ik word er een beetje naar van. Volgens de kpn dame niet reageren en verwijderen
quote:Op donderdag 5 september 2013 18:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Zuurtje, heb je Blacklist al geprobeerd, dat is een android programma, te downloaden bij de playstore speciaal om calls en smsjes te blokkeren .....
Wat lul je nou, downloaden en installeren, 2 min werkquote:Op donderdag 5 september 2013 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]![]()
Dank, ik ploeter morgen wel verder met dat gedoe
Ik onderzoek iets liever ipv domweg te installerenquote:Op donderdag 5 september 2013 18:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Zuurtje, heb je Blacklist al geprobeerd, dat is een android programma, te downloaden bij de playstore speciaal om calls en smsjes te blokkeren .....
Mooi, zoek es uit of het lekkere wijven zijn die die SMS's versturen....quote:Op donderdag 5 september 2013 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik onderzoek iets liever ipv domweg te installeren
Yup en ondertussen ben je aan het betalen voor smsjes. Programma komt gewoon uit Google playstore hoor.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik onderzoek iets liever ipv domweg te installeren
Het nummer staat al ergens, in het vorige topicquote:Op donderdag 5 september 2013 18:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, zoek es uit of het lekkere wijven zijn die die SMS's versturen....
Nee dat niet maar ik ben nogal voorzichtig, en ik heb al lopen zoeken naar alles. Op dit moment naar blacklist dusquote:Op donderdag 5 september 2013 18:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup en ondertussen ben je aan het betalen voor smsjes. Programma komt gewoon uit Google playstore hoor.
Waar ben je bang voor, virussen in Android
Nahh, we moeten vóóruit hé? Terugkijken heeft geen toekomst...quote:Op donderdag 5 september 2013 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Het nummer staat al ergens, in het vorige topic
https://play.google.com/s(...).baole.app.blacklistquote:Op donderdag 5 september 2013 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik ben nogal voorzichtig, en ik heb al lopen zoeken naar alles. Op dit moment naar blacklist dus
Zo dan gelukt dank, kijken of dat werkt.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat niet maar ik ben nogal voorzichtig, en ik heb al lopen zoeken naar alles. Op dit moment naar blacklist dus
https://www.google.nl/#q=06+42500078quote:Op donderdag 5 september 2013 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh, we moeten vóóruit hé? Terugkijken heeft geen toekomst...
Ik heb je er niet tussen zien staan...quote:Op donderdag 5 september 2013 19:10 schreef Soury het volgende:
[..]
https://www.google.nl/#q=06+42500078
Voila, iemand naait me denk ik. Lekker dan
Was jij hetquote:Op donderdag 5 september 2013 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb je er niet tussen zien staan...
Als ik het daarmee zou kunnen stoppen zou ik ja zeggen ... Maar helaas ik heb er niets mee van doen ...quote:
Joh dat weet ik zelf ook welquote:Op donderdag 5 september 2013 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik het daarmee zou kunnen stoppen zou ik ja zeggen ... Maar helaas ik heb er niets mee van doen ...
Duhhh.. Misschien moet ik even geduld hebbenquote:Op donderdag 5 september 2013 20:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Net zelf uitgetest, ....... werkt als een trein
Ik weet niet, ik had één van mijn andere telefoons geblokkeerd en dat werkt dan op mijn Samsung. Maar ja die weigerlijst werkt bij mij ook.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Duhhh.. Misschien moet ik even geduld hebben
Ik had het maar net, toen er een sms kwam. Ik wacht het afquote:Op donderdag 5 september 2013 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik had één van mijn andere telefoons geblokkeerd en dat werkt dan op mijn Samsung. Maar ja die weigerlijst werkt bij mij ook.
Wat ook werkt is gewoon 'anoniem' lekker laten gaan....quote:Op donderdag 5 september 2013 20:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik had één van mijn andere telefoons geblokkeerd en dat werkt dan op mijn Samsung. Maar ja die weigerlijst werkt bij mij ook.
Heb je die link aangeklikt. Het is een sex gedoe. Ik ben er wel klaar meequote:Op donderdag 5 september 2013 21:03 schreef ZOA het volgende:
[..]
Wat ook werkt is gewoon 'anoniem' lekker laten gaan....
Verder heb ik nooit dat gehuil met 06.. of je wilt me bellen/ smsen/meelen of niet
Nu je gezegd hebt wat het is gaat Zoa m zeker aanklikkenquote:Op donderdag 5 september 2013 21:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb je die link aangeklikt. Het is een sex gedoe. Ik ben er wel klaar mee
Waarom denk je dat ie zo stil is?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu je gezegd hebt wat het is gaat Zoa m zeker aanklikken
Fijnquote:Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Nu je gezegd hebt wat het is gaat Zoa m zeker aanklikken
Nee ik ben echt voorzichtig, ja ik kom wel in KPD maar zelfs daar klik ik geen linkjes aanquote:Op donderdag 5 september 2013 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
sjaggerijn, heb je, je niet per ongeluk aangemeld voor die sms-dienst ?
Maar is het een betaalde sms dienst? maak je gebruik van andere betaalde sms diensten?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ben echt voorzichtig, ja ik kom wel in KPD maar zelfs daar klik ik geen linkjes aan
Ook niet.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar is het een betaalde sms dienst? maak je gebruik van andere betaalde sms diensten?
Okee, als je toch geen gebruik maakt van betaalde sms diensen dan zou ik die gewoon sowieso blokkeren, jij hebt toch KPN?quote:
snikkie, snikkie, Heb je nu KPN of niet?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:14 schreef Soury het volgende:
Sterker nog ik sms bijna nooit, vandaar dat ik er zat van ben
Ja dat klopt, maar misschien heeft die black list app geholpen, het is tot nu toe stilquote:Op donderdag 5 september 2013 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, als je toch geen gebruik maakt van betaalde sms diensen dan zou ik die gewoon sowieso blokkeren, jij hebt toch KPN?
Voor de zekerheid en opdat het je geen geld kost;quote:Op donderdag 5 september 2013 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar misschien heet die black list app geholpen, het is tot nu toe stil
Ik zie alleen maar dat mijn nummer nergens is geblokedquote:Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor de zekerheid en opdat het je geen geld kost;
http://kpnmobile.custhelp(...)etaalde-sms-diensten
de 2e optie zou ik nemen, alles blokkeren.
Binnen twee uur verwijderd, Oh okquote:Op donderdag 5 september 2013 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Voor de zekerheid en opdat het je geen geld kost;
http://kpnmobile.custhelp(...)etaalde-sms-diensten
de 2e optie zou ik nemen, alles blokkeren.
Je kan daar toch gewoon kiezen voor alles blokkeren?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar dat mijn nummer nergens is gebloked
zucht, gelukkig heb je meer verstand van gehaktballetjes maken ,........quote:Op donderdag 5 september 2013 22:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Binnen twee uur verwijderd, Oh ok
Waar gebeurd hè, ik vond m best aardig, wat een gekken.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:28 schreef Toverheks het volgende:
Zo, dat was de serie, werd wel erg veel in geschoten maar eind goed al goed, 138 jaar na dato hebben beide families de vrede ondertekend. Prais the lord
Ik heb nu alles al gedaan. Gedoequote:Op donderdag 5 september 2013 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Je kan daar toch gewoon kiezen voor alles blokkeren?
ja vond vanavond de beste, alleen dat schieten vroeg me echt af, heb geen minutiewinkel gezien in het blokhutdorpjequote:Op donderdag 5 september 2013 22:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Waar gebeurd hè, ik vond m best aardig, wat een gekken.
Neuh, Samir A. is een vriendje van Mohammed Bouyeri. Samir A zit vast voor het beramen van terroristische aanslagen o.a. op politici. (link het de Hofstandgroep)quote:Op donderdag 5 september 2013 22:33 schreef Toverheks het volgende:
even vraagje, Samir A is toch die gast die Theo v Gogh heeft vermoord?
oke zat het me af te vragen, die gast komt morgen vrij en Peter R heeft weer een mening, dacht dat hij de TV wereld vaarwel had gezegd zit ie er weer.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, Samir A. is een vriendje van Mohammed Bouyeri. Samir A zit vast voor het beramen van terroristische aanslagen o.a. op politici. (link het de Hofstandgroep)
Niet zo zeiken, als het werkt is het afgelopen en mag je mij dankbaar zijn en ik krijg niet eens gehaktballetjesquote:
Ja, tweederde van zij straf uitgezeten hè, hij had nog 3 jaar staan, maar zo werkt dat in Nederland. Die hard terrorist die gozer, hadden ze het land uit moeten schoppen, maar ja. Ik hoop dat ie alsnog oprot dat had z'n wijf wel ooit gezegd dat ze zouden emigreren. Misschien kan ie in Syrië terecht.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke zat het me af te vragen, die gast komt morgen vrij en Peter R heeft weer een mening, dacht dat hij de TV wereld vaarwel had gezegd zit ie er weer.
Jammer hij wil graag terug naar thuisland, ik hoop Syriëquote:Op donderdag 5 september 2013 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, Samir A. is een vriendje van Mohammed Bouyeri. Samir A zit vast voor het beramen van terroristische aanslagen o.a. op politici. (link het de Hofstandgroep)
Kan hoorquote:Op donderdag 5 september 2013 22:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet zo zeiken, als het werkt is het afgelopen en mag je mij dankbaar zijn en ik krijg niet eens gehaktballetjes
ze moeten zijn nederlandse paspoort afpakken , zal hij morgen zodra hij vrij komt een uitkering aanvragen?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, tweederde van zij straf uitgezeten hè, hij had nog 3 jaar staan, maar zo werkt dat in Nederland. Die hard terrorist die gozer, hadden ze het land uit moeten schoppen, maar ja. Ik hoop dat ie alsnog oprot dat had z'n wijf wel ooit gezegd dat ze zouden emigreren. Misschien kan ie in Syrië terecht.
Zo werkt dat niet,quote:Op donderdag 5 september 2013 22:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze moeten zijn nederlandse paspoort afpakken , zal hij morgen zodra hij vrij komt een uitkering aanvragen?
Nou geloof me, zo werkt het wel, en met 90 procent hebben ze het al geregeld voor hem in de gevangenis, het maatschappelijk werk etc.quote:
Ze hadden hem voor de keuze moeten zetten, nog 3 jaar zitten of nu vrij, maar dan je paspoort inleveren, vertrekken en nooit meer terugkomen. Hij heeft een dubbele nationaliteit dus moet kunnen Teeven heeft overigens een wetsvoorstel waarin het in geval van deelname aan terroristische organisaties etc het mogelijk moet worden om iemand zijn paspoort af te nemen bijv. in geval van een dubbele nationaliteitquote:
Ik ga naar Syriequote:Op donderdag 5 september 2013 22:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou geloof me, zo werkt het wel, en met 90 procent hebben ze het al geregeld voor hem in de gevangenis, het maatschappelijk werk etc.
Het gaat wel de goede kant opquote:Op donderdag 5 september 2013 22:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze hadden hem voor de keuze moeten zetten, nog 3 jaar zitten of nu vrij, maar dan je paspoort inleveren, vertrekken en nooit meer terugkomen. Hij heeft een dubbele nationaliteit dus moet kunnen Teeven heeft overigens een wetsvoorstel waarin het in geval van deelname aan terroristische organisaties etc het mogelijk moet worden om iemand zijn paspoort af te nemen bijv. in geval van een dubbele nationaliteit
Gif aanvalquote:Op donderdag 5 september 2013 22:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Assad legt spontaan de wapens neer .......
maar dat is nog niet goed gekeurd jammer genoeg door onze regeringquote:Op donderdag 5 september 2013 22:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ze hadden hem voor de keuze moeten zetten, nog 3 jaar zitten of nu vrij, maar dan je paspoort inleveren, vertrekken en nooit meer terugkomen. Hij heeft een dubbele nationaliteit dus moet kunnen Teeven heeft overigens een wetsvoorstel waarin het in geval van deelname aan terroristische organisaties etc het mogelijk moet worden om iemand zijn paspoort af te nemen bijv. in geval van een dubbele nationaliteit
Niemand dat filmpje gezien. Peter R vond het niet leuk. Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar komt iemand solliciteren bij een bedrijf gehuisvest in een grote wolkenkrabber. Gaat zitten tegenover zit de directeur ofzo en achter hem is een raam, ............ tenminste dat lijkt zo, maar dat is geen raam, maar dat lijkt wel net echt. En tijdens het gesprek storten er ineens zeg maar kometen in de stad neer die alles verwoesten en die lui (het zijn er verschillende) schrikken zich helemaal de tering natuurlijk, gillen, wegrennen, etc. ..... ik vond het wel tof.quote:
ja gezien, maar echt vond er weinig aan.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Niemand dat filmpje gezien. Peter R vond het niet leuk. Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar komt iemand solliciteren bij een bedrijf gehuisvest in een grote wolkenkrabber. Gaat zitten tegenover zit de directeur ofzo en achter hem is een raam, ............ tenminste dat lijkt zo, maar dat is geen raam, maar dat lijkt wel net echt. En tijdens het gesprek storten er ineens zeg maar kometen in de stad neer die alles verwoesten en die lui (het zijn er verschillende) schrikken zich helemaal de tering natuurlijk, gillen, wegrennen, etc. ..... ik vond het wel tof.
Pow news is ook wel altijd vermakelijkquote:Op donderdag 5 september 2013 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Niemand dat filmpje gezien. Peter R vond het niet leuk. Ik kan het zo snel niet terugvinden, maar komt iemand solliciteren bij een bedrijf gehuisvest in een grote wolkenkrabber. Gaat zitten tegenover zit de directeur ofzo en achter hem is een raam, ............ tenminste dat lijkt zo, maar dat is geen raam, maar dat lijkt wel net echt. En tijdens het gesprek storten er ineens zeg maar kometen in de stad neer die alles verwoesten en die lui (het zijn er verschillende) schrikken zich helemaal de tering natuurlijk, gillen, wegrennen, etc. ..... ik vond het wel tof.
Ja en Hatfields en McCoys is langdradig en die zeikneger van ruzie met de buren is leuk, gelukkig verschillen smakenquote:Op donderdag 5 september 2013 23:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja gezien, maar echt vond er weinig aan.
Daar is dat filmpje ook?quote:Op donderdag 5 september 2013 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Pow news is ook wel altijd vermakelijk
Nou ga je een tikkeltje te ver, die zeiknegert blijft een zeiknegertquote:Op donderdag 5 september 2013 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja en Hatfields en McCoys is langdradig en die zeikneger van ruzie met de buren is leuk, gelukkig verschillen smaken
Nee maar dat zie ik morgen welquote:
Waarom zit je dan te zeuren over Pownewsquote:
John Williams, nou ja, die waardeloze slaapkamer tv van 'm trekt nog kijkers. Naar die nicht van een Umberto kijk helemaal niemand geloof ikquote:Op donderdag 5 september 2013 23:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou ga je een tikkeltje te ver, die zeiknegert blijft een zeiknegert
Ik kijk wel even, verveel me tochquote:Op donderdag 5 september 2013 23:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom zit je dan te zeuren over PownewsZeg gewoon oh, wat een heftig filmpje lijkt me dat, ik ben benieuwd of zoiets
Umbertoquote:Op donderdag 5 september 2013 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
John Williams, nou ja, die waardeloze slaapkamer tv van 'm trekt nog kijkers. Naar die nicht van een Umberto kijk helemaal niemand geloof ik
Waar zit die excuus neger ?quote:
Nee joh mafkees. Je denkt toch niet dat ik naar die BN-wannabees ga zitten kijken. Zó lang heb ik niet meer te leven, nog hooguit 45 jaar, dan ga je toch je tijd niet daaraan verspillen.quote:Op donderdag 5 september 2013 09:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien valt er binnenkort wel weer te streamhandkarren, Coos.
RLS / Utopia, het nieuwe prog. van J. de Mol.
Doen we!quote:Op donderdag 5 september 2013 23:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee joh mafkees. Je denkt toch niet dat ik naar die BN-wannabees ga zitten kijken. Zó lang heb ik niet meer te leven, nog hooguit 45 jaar, dan ga je toch je tijd niet daaraan verspillen.![]()
Binnenkort het leven nog maar eens vieren hier met, kom, hoe heet ze ook alweer.![]()
Je hebt het over Gert neem ik aanquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zo ik zie maar weer eens dat sommige dus echt niets veranderd zijn.
erg sneu gewoon
Sommige? Enige? die andere? Hunnie wel hé?quote:Op vrijdag 6 september 2013 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
erg sneu gewoon
ben even voor je aan het kijken, maar hij loopt traag op..........quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:36 schreef 5thencounter het volgende:
Iemand toevallig enig idee wat er met spotnet aan de hand is, ik krijg geen nieuwe spots meer sinds Dinsdag of is het mijn provider misschien?
Ik heb gewoon spotnet Heksquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben even voor je aan het kijken, maar hij loopt traag op..........
Ik heb 5thencounter al een pm gedaan Heks ,en link ik heb gewoon spotnet , niks mis meequote:Op vrijdag 6 september 2013 09:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben even voor je aan het kijken, maar hij loopt traag op..........
Kwam je dat alleen nou even verkondigen hier na maanden, of kwam je gesjellig ff buurten en vertel je wat leuksquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
erg sneu gewoon
Ik zal dit eens proberen, bij mij doet Spotnet het op mijn ene laptop en op 2 pc's gewoon goed,maar op mijn andere laptop helemaal niet meer, ook niet na 2 x opnieuw installeren. Het gekke is dat ik daar dus toen Spotlite heb geïnstalleerd (hetgeen ik toch meer gelikt en prettiger vind) en die doet het helemaal prima.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb dit op een forum gevonden, als je .dbc en .dbs verwijderd of renamed bouwt de database opnieuw op... wel raar dat dit op beide mijn computers is gebeurd. Mijn computer naast me is nu alles opnieuw aan het ophalen.
De extensie .spot wordt al sinds een paar versies terug niet meer gebruikt.
De database bestanden heten nu <provider>.dbc en <provider>.dbs en staan inderdaad in C:\ProgramData\Spotnet
Bijvoorbeeld news.sunnyusenet.com.dbs en news.sunnyusenet.com.dbc
Spotnet versie 1.8.1
Als je beide bestanden verwijderd of een andere naam geeft en dan Spotnet start worden ze volledig opnieuw opgebouwd.
Grote kans dat dan je probleem over is omdat het inderdaad lijkt op corruptie in die bestanden.
Blijkbaar sluipen er vroeg of laat fouten in die databasen van spotnet, bij mij op twee computers tegelijk ( ook raar niet?) Nu met nieuw opgebouwde files geen problemen meer..quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zal dit eens proberen, bij mij doet Spotnet het op mijn ene laptop en op 2 pc's gewoon goed,maar op mijn andere laptop helemaal niet meer, ook niet na 2 x opnieuw installeren. Het gekke is dat ik daar dus toen Spotlite heb geïnstalleerd (hetgeen ik toch meer gelikt en prettiger vind) en die doet het helemaal prima.
morguh jian met melk en zoetje graagquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt het over Gert neem ik aan![]()
Mogguh
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kwam je dat alleen nou even verkondigen hier na maanden, of kwam je gesjellig ff buurten en vertel je wat leuks
Ik inderdaad niet mummiequote:Op vrijdag 6 september 2013 09:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sommige? Enige? die andere? Hunnie wel hé?
Maar jij toch niet hoop ik...?
Ja het werkt, opnieuw geïnstalleerd, dbc en dbs weggehaald, opnieuw laten opbouwen en nu doet ie het weer! Ik had het laten zitten omdat ik Spotlite prima vind, vind ik mooier, alleen zelf je eigen leecher gebruiken, maar dat vind ik eigenlijk ook prettiger. Maar mooi dat ie het weer doet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb dit op een forum gevonden, als je .dbc en .dbs verwijderd of renamed bouwt de database opnieuw op... wel raar dat dit op beide mijn computers is gebeurd. Mijn computer naast me is nu alles opnieuw aan het ophalen.
De extensie .spot wordt al sinds een paar versies terug niet meer gebruikt.
De database bestanden heten nu <provider>.dbc en <provider>.dbs en staan inderdaad in C:\ProgramData\Spotnet
Bijvoorbeeld news.sunnyusenet.com.dbs en news.sunnyusenet.com.dbc
Spotnet versie 1.8.1
Als je beide bestanden verwijderd of een andere naam geeft en dan Spotnet start worden ze volledig opnieuw opgebouwd.
Grote kans dat dan je probleem over is omdat het inderdaad lijkt op corruptie in die bestanden.
Wellicht een automatische update o.i.d. waar Spotnet op reageert, MS Framework ofzo, daar schijnt Spotnet nogal gevoelig voor te zijn!? Maar goed ze doen het weerquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijkbaar sluipen er vroeg of laat fouten in die databasen van spotnet, bij mij op twee computers tegelijk ( ook raar niet?) Nu met nieuw opgebouwde files geen problemen meer..
Je had gewoon eerst een leuk verhaaltje kunnen posten en dan pas die steek, dan val je niet zo snel door de mand, tis maar een tipquote:Op vrijdag 6 september 2013 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
erg sneu gewoon
Goedemorgen, lekker weer hè, wel een beetje warm voor de tijd van het jaar, maar dat mag de pret wat mij betreft niet drukken. Iemand nog leuke plannen voor het weekend?quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je had gewoon eerst een leuk verhaaltje kunnen posten en dan pas die steek, dan val je niet zo snel door de mand, tis maar een tip
hoe voorspelbaar wie er meteen op reagerenquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je had gewoon eerst een leuk verhaaltje kunnen posten en dan pas die steek, dan val je niet zo snel door de mand, tis maar een tip
quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekker weer hè, wel een beetje warm voor de tijd van het jaar, maar dat mag de pret wat mij betreft niet drukken. Iemand nog leuke plannen voor het weekend?![]()
Ik haat jullie allemaal teringlijers![]()
Easy
quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Goedemorgen, lekker weer hè, wel een beetje warm voor de tijd van het jaar, maar dat mag de pret wat mij betreft niet drukken. Iemand nog leuke plannen voor het weekend?![]()
Ik haat jullie allemaal teringlijers![]()
Easy
Minder zuipen en meer eten... Is ook een tipquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:27 schreef Margo37 het volgende:
[..]
ff kijken, Jian, Mummie en Heks reageerden erop en nu ikke, das wel heel massaal jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoe voorspelbaar wie er meteen op reageren![]()
![]()
![]()
![]()
en hou je tips maar bij je geen behoefte aan hoor. ik doe mijn eigen ding en dat is niet massaal op iemand klappen steeds enzo
nee met massaal op iemand klappen bedoel ik mee wat ik terug gelezen heb. wie er nu op mijn post reageert zou me zwaar zitten.... de eerste post was duidelijk zat toch .;)quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:48 schreef Margo37 het volgende:
[..]
ff kijken, Jian, Mummie en Heks reageerden erop en nu ikke, das wel heel massaal jaOw w8 die eerste twee bedoel je natuurlijk niet hè
Met dit weer moet je veel drinken hoorquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:46 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Minder zuipen en meer eten... Is ook een tip
En anders heb je er ook geen moeite meequote:Op vrijdag 6 september 2013 11:50 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Met dit weer moet je veel drinken hoor
Heb je er last van?quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:51 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En anders heb je er ook geen moeite mee
hahahaha kleuter, stap nog eens uit bed en dan met je goede been, misschien werkt datquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:52 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Zo ondertussen heeft heel FOK last van je dronk dus ja!
Dat doe ik elke dag verplichtquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:54 schreef Margo37 het volgende:
[..]
hahahaha kleuter, stap nog eens uit bed en dan met je goede been, misschien werkt dat
Ow oke, je hent het over een ouwe koe, zeg dat dan meteen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:52 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zal ff in jip/ janneke taal neer zetten.
Zijn nog steeds altijd dezelfde die rellen en zuigen. het liefst met meer op 1 .;)
zo die is mooi gepost zeg over iemand lichamelijke handicap . maar goed zegt meer over het niveau van iemandquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:54 schreef Margo37 het volgende:
[..]
hahahaha kleuter, stap nog eens uit bed en dan met je goede been, misschien werkt dat
quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zo die is mooi gepost zeg over iemand lichamelijke handicap . maar goed zegt meer over het niveau van iemand
ja tuurlijk margo o kan je jezelf eruit praten je was altijd zo eerlijk zei je kuch kuchquote:
Stook en steek lekker verder Jacqquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja tuurlijk margo o kan je jezelf eruit praten je was altijd zo eerlijk zei je kuch kuch
dat doen jullie wel voor mij hoor lees de topics is terug en de rest doen jullie wel op kk opstokenquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:58 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Stook en steek lekker verder Jacq
Wie is julliequote:Op vrijdag 6 september 2013 12:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat doen jullie wel voor mij hoor lees de topics is terug en de rest doen jullie wel op kk opstoken
lees zelf maar terug. en ik zwam wanneer ik wilquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:03 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wie is jullieen zeg ff waar ik moet kijken dan, welk topic en hoe laat ongeveer, scheelt een hoop gezwam.
en doe niet zo onnozel je weet donders goed hoe het al jaren reilt en zeilt bij een aantal van jullie . daarom poste ik vanmorgen het ook is geen donder veranderd steeds dezelfde die rellen en zuigen. doe ermee wat je wil dat was wat ik vanm ff kwijt wilde niet meer niet minder. het viel nl weer eens op.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:03 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Wie is jullieen zeg ff waar ik moet kijken dan, welk topic en hoe laat ongeveer, scheelt een hoop gezwam.
Ik ben hier meestal elke dag wel ff dus hoef ik niet terug te lezen, jij gooit een balletje op en dan ga je er 'vandoor', maar goed had niet anders verwacht eigenlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lees zelf maar terug. en ik zwam wanneer ik wil![]()
![]()
![]()
nee precies net als ik niet anders had verwacht dat er weinig veranderd is. ergens aan ergeren op fok op kk iets over zeggen dan massaal op fok steken gaan geven elkaar ff handje helpen en het is weer zoals altijd .;)quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik ben hier meestal elke dag wel ff dus hoef ik niet terug te lezen, jij gooit een balletje op en dan ga je er 'vandoor', maar goed had niet anders verwacht eigenlijk.
Je blijft een beetje hangen meid, der was niets aan de hand de laatste tijd, vond het juist best gezellig hierquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee precies net als ik niet anders had verwacht dat er weinig veranderd is. ergens aan ergeren op fok op kk iets over zeggen dan massaal op fok steken gaan geven elkaar ff handje helpen en het is weer zoals altijd .;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |