Lol wat dan? Waar steekt het, ik voel dat meer van jou kant eikquote:Op woensdag 4 september 2013 21:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dat is toch lachen want het steekt!
Die zitten chips te eten en Cola te drinkenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. weer een Kiekenkot gerelateerde topic... waar zitten die gasten die vroeger zo strak te touwtjes in handen hadden?
Mag jij denken ik heb nog een echt leven, een hechte familie!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol wat dan? Waar steekt het, ik voel dat meer van jou kant eik
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:34 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mag jij denken ik heb nog een echt leven, een hechte familie!
ow dat wil je ook met Soury zeg dat dan!quote:
Ik ken d'r niet eens rarequote:Op woensdag 4 september 2013 21:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
ow dat wil je ook met Soury zeg dat dan!
Ik wist niet dat je zo wild woest en gewild was btw.quote:
Ik ook niet, ik krijg nog kapsonesquote:Op woensdag 4 september 2013 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je zo wild woest en gewild was btw.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik krijg nog kapsones
Het is iid een vak, en later jankenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:41 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Jij hebt de kooltjes aangewakkerd.... Stil jij
En zo houden we het Topic in levenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is iid een vak, en later janken
Noem die naam nou nietquote:Op woensdag 4 september 2013 21:31 schreef 5thencounter het volgende:
Hmm.. weer een Kiekenkot gerelateerde topic... waar zitten die gasten die vroeger zo strak te touwtjes in handen hadden?
Ja, gaat weer lekker op deze manier.. 'T zal wel smaken, die ballen ..quote:Op woensdag 4 september 2013 21:43 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
En zo houden we het Topic in leven
Gehaktballenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, gaat weer lekker op deze manier.. 'T zal wel smaken, die ballen ..
Als er een stilte valt hebben we dit om over te lullenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, gaat weer lekker op deze manier.. 'T zal wel smaken, die ballen ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |