Is goed Fann ... We houden her er bij voor vandaagquote:Op donderdag 5 september 2013 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Was een grapje hoor jongensik ga weer effe zappe
Ik wilde je de pret niet bederven hoor, van mij mogen jullie gerust verder gaan, lees ik het straksquote:Op donderdag 5 september 2013 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed Fann ... We houden her er bij voor vandaag
ik sluit me bij suf aanquote:Op donderdag 5 september 2013 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Is goed Fann ... We houden her er bij voor vandaag
Misschien valt er binnenkort wel weer te streamhandkarren, Coos.quote:
Ik heb daar altijd een pest hekel aan gehad. Maar als ik mensen kan stressen laat ik de kans niet gaanquote:Op woensdag 4 september 2013 23:59 schreef Jian het volgende:
Ik word een beetje flauw van al die wannabee stelletjes hier, wat een geneuzel, kunnen jullie die forumsex niet per dm doen?
Aggûût, je valt in de smaak..?quote:Op donderdag 5 september 2013 17:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd een pest hekel aan gehad. Maar als ik mensen kan stressen laat ik de kans niet gaan![]()
Die zwarte lijst op mijn mobiel werkt niet, morgen maar even de provider bellenIk heb al weer 5 sex getinte smsjes erbij
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aggûût, je valt in de smaak..?
Zo te lezen is het voor een man bedoeld om erin te trappenquote:Op donderdag 5 september 2013 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aggûût, je valt in de smaak..?
Mooi !!quote:Op donderdag 5 september 2013 17:55 schreef BendeBielzen het volgende:
Wat een weer weer, en de lucht is ook mooi
[ afbeelding ]
Tsja, nergens je mobile nummer afgeven, op bestelformulieren, aanvraagformulieren en bedrijven die je leuke dingen beloven.. alleen familie, vrienden en collega'squote:Op donderdag 5 september 2013 17:52 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Zo te lezen is het voor een man bedoeld om erin te trappen
Ik ook niet, ook nooit of weinig spam via mail. Maar het is vervelend.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, nergens je mobile nummer afgeven, op bestelformulieren, aanvraagformulieren en bedrijven die je leuke dingen beloven.. alleen familie, vrienden en collega's
En ik ik heb in al die jaren nog nooit van die shit op mijn mobiel gehad!
KPN kan me niet helpenquote:Op donderdag 5 september 2013 17:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, nergens je mobile nummer afgeven, op bestelformulieren, aanvraagformulieren en bedrijven die je leuke dingen beloven.. alleen familie, vrienden en collega's
En ik heb in al die jaren nog nooit van die shit op mijn mobiel gehad!
Ok bedankt, ik word er een beetje naar van. Volgens de kpn dame niet reageren en verwijderenquote:Op donderdag 5 september 2013 18:27 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ze hebben wel deze opties: http://kpnmobile.custhelp(...)fonische-overlast%3F
Ik heb ooit een prachtfoto gemaakt van de lucht. Maar ja pc kapoet, en nergens opgeslagenquote:
Als het goed is, heeft je telefoon een optie oproepen weigeren incl een optie voor zelf aan te maken lijst van te weigeren nummersquote:
Ja dat is die zwarte lijst, dat zou moeten blokkeren. Notquote:Op donderdag 5 september 2013 18:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als het goed is, heeft je telefoon een optie oproepen weigeren incl een optie voor zelf aan te maken lijst van te weigeren nummers
Zuurtje, heb je Blacklist al geprobeerd, dat is een android programma, te downloaden bij de playstore speciaal om calls en smsjes te blokkeren .....quote:Op donderdag 5 september 2013 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok bedankt, ik word er een beetje naar van. Volgens de kpn dame niet reageren en verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |