abonnement Unibet Coolblue
pi_130868367
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:12 schreef Soury het volgende:

[..]

Waar zit die excuus neger ?
Op het Leidseplein :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130869485
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 09:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Misschien valt er binnenkort wel weer te streamhandkarren, Coos. ;)

RLS / Utopia, het nieuwe prog. van J. de Mol.
Nee joh mafkees. Je denkt toch niet dat ik naar die BN-wannabees ga zitten kijken. Zó lang heb ik niet meer te leven, nog hooguit 45 jaar, dan ga je toch je tijd niet daaraan verspillen. :7

Binnenkort het leven nog maar eens vieren hier met, kom, hoe heet ze ook alweer. ;) _O-
  Moderator vrijdag 6 september 2013 @ 00:03:56 #253
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_130869997
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:48 schreef Coos het volgende:

[..]

Nee joh mafkees. Je denkt toch niet dat ik naar die BN-wannabees ga zitten kijken. Zó lang heb ik niet meer te leven, nog hooguit 45 jaar, dan ga je toch je tijd niet daaraan verspillen. :7

Binnenkort het leven nog maar eens vieren hier met, kom, hoe heet ze ook alweer. ;) _O-
Doen we!
Begint met een A. ;)
Al je pigment al verbruikt? 8-)
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_130873594
Zo ik zie maar weer eens dat sommige dus echt niets veranderd zijn.
erg sneu gewoon :o
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:31:13 #255
241662 Jian
Well, well, well
pi_130874343
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zo ik zie maar weer eens dat sommige dus echt niets veranderd zijn.
erg sneu gewoon :o
Je hebt het over Gert neem ik aan ;)

Mogguh c_/
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:31:47 #256
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_130874361
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zo ik zie maar weer eens dat sommige dus echt niets veranderd zijn.
erg sneu gewoon :o
Sommige? Enige? die andere? Hunnie wel hé?

Maar jij toch niet hoop ik...? ;)
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:36:01 #257
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_130874447
Iemand toevallig enig idee wat er met spotnet aan de hand is, ik krijg geen nieuwe spots meer sinds Dinsdag of is het mijn provider misschien?
pi_130874869
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:36 schreef 5thencounter het volgende:
Iemand toevallig enig idee wat er met spotnet aan de hand is, ik krijg geen nieuwe spots meer sinds Dinsdag of is het mijn provider misschien?
ben even voor je aan het kijken, maar hij loopt traag op..........
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130874932
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ben even voor je aan het kijken, maar hij loopt traag op..........
Ik heb gewoon spotnet Heks
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ben even voor je aan het kijken, maar hij loopt traag op..........
Ik heb 5thencounter al een pm gedaan Heks ,en link ik heb gewoon spotnet , niks mis mee ^O^
Honesty is the best policy.
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:02:10 #260
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_130875004
Ik heb dit op een forum gevonden, als je .dbc en .dbs verwijderd of renamed bouwt de database opnieuw op... wel raar dat dit op beide mijn computers is gebeurd. Mijn computer naast me is nu alles opnieuw aan het ophalen.

De extensie .spot wordt al sinds een paar versies terug niet meer gebruikt.
De database bestanden heten nu <provider>.dbc en <provider>.dbs en staan inderdaad in C:\ProgramData\Spotnet
Bijvoorbeeld news.sunnyusenet.com.dbs en news.sunnyusenet.com.dbc
Spotnet versie 1.8.1

Als je beide bestanden verwijderd of een andere naam geeft en dan Spotnet start worden ze volledig opnieuw opgebouwd.
Grote kans dat dan je probleem over is omdat het inderdaad lijkt op corruptie in die bestanden.
__________________

http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=76455
pi_130875130
He he eindelijk, hij liep heel traag, maar Gher hier ook gewoon spotnet, heb gelezen wat jij poste.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_130875418
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zo ik zie maar weer eens dat sommige dus echt niets veranderd zijn.
erg sneu gewoon :o
Kwam je dat alleen nou even verkondigen hier na maanden, of kwam je gesjellig ff buurten en vertel je wat leuks
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:36:55 #263
241662 Jian
Well, well, well
pi_130875869
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb dit op een forum gevonden, als je .dbc en .dbs verwijderd of renamed bouwt de database opnieuw op... wel raar dat dit op beide mijn computers is gebeurd. Mijn computer naast me is nu alles opnieuw aan het ophalen.

De extensie .spot wordt al sinds een paar versies terug niet meer gebruikt.
De database bestanden heten nu <provider>.dbc en <provider>.dbs en staan inderdaad in C:\ProgramData\Spotnet
Bijvoorbeeld news.sunnyusenet.com.dbs en news.sunnyusenet.com.dbc
Spotnet versie 1.8.1

Als je beide bestanden verwijderd of een andere naam geeft en dan Spotnet start worden ze volledig opnieuw opgebouwd.
Grote kans dat dan je probleem over is omdat het inderdaad lijkt op corruptie in die bestanden.
__________________

http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=76455
Ik zal dit eens proberen, bij mij doet Spotnet het op mijn ene laptop en op 2 pc's gewoon goed,maar op mijn andere laptop helemaal niet meer, ook niet na 2 x opnieuw installeren. Het gekke is dat ik daar dus toen Spotlite heb geïnstalleerd (hetgeen ik toch meer gelikt en prettiger vind) en die doet het helemaal prima.
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:40:23 #264
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_130875959
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:36 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik zal dit eens proberen, bij mij doet Spotnet het op mijn ene laptop en op 2 pc's gewoon goed,maar op mijn andere laptop helemaal niet meer, ook niet na 2 x opnieuw installeren. Het gekke is dat ik daar dus toen Spotlite heb geïnstalleerd (hetgeen ik toch meer gelikt en prettiger vind) en die doet het helemaal prima.
Blijkbaar sluipen er vroeg of laat fouten in die databasen van spotnet, bij mij op twee computers tegelijk ( ook raar niet?) Nu met nieuw opgebouwde files geen problemen meer..
pi_130876045
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:31 schreef Jian het volgende:

[..]

Je hebt het over Gert neem ik aan ;)

Mogguh c_/
morguh jian met melk en zoetje graag
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_130876080
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:21 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Kwam je dat alleen nou even verkondigen hier na maanden, of kwam je gesjellig ff buurten en vertel je wat leuks
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:31 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Sommige? Enige? die andere? Hunnie wel hé?

Maar jij toch niet hoop ik...? ;)
Ik inderdaad niet mummie :P
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:49:19 #267
241662 Jian
Well, well, well
pi_130876209
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:02 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb dit op een forum gevonden, als je .dbc en .dbs verwijderd of renamed bouwt de database opnieuw op... wel raar dat dit op beide mijn computers is gebeurd. Mijn computer naast me is nu alles opnieuw aan het ophalen.

De extensie .spot wordt al sinds een paar versies terug niet meer gebruikt.
De database bestanden heten nu <provider>.dbc en <provider>.dbs en staan inderdaad in C:\ProgramData\Spotnet
Bijvoorbeeld news.sunnyusenet.com.dbs en news.sunnyusenet.com.dbc
Spotnet versie 1.8.1

Als je beide bestanden verwijderd of een andere naam geeft en dan Spotnet start worden ze volledig opnieuw opgebouwd.
Grote kans dat dan je probleem over is omdat het inderdaad lijkt op corruptie in die bestanden.
__________________

http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=76455
Ja het werkt, opnieuw geïnstalleerd, dbc en dbs weggehaald, opnieuw laten opbouwen en nu doet ie het weer! Ik had het laten zitten omdat ik Spotlite prima vind, vind ik mooier, alleen zelf je eigen leecher gebruiken, maar dat vind ik eigenlijk ook prettiger. Maar mooi dat ie het weer doet. ^O^
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:54:12 #268
241662 Jian
Well, well, well
pi_130876330
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:40 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Blijkbaar sluipen er vroeg of laat fouten in die databasen van spotnet, bij mij op twee computers tegelijk ( ook raar niet?) Nu met nieuw opgebouwde files geen problemen meer..
Wellicht een automatische update o.i.d. waar Spotnet op reageert, MS Framework ofzo, daar schijnt Spotnet nogal gevoelig voor te zijn!? Maar goed ze doen het weer
pi_130877335
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 08:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zo ik zie maar weer eens dat sommige dus echt niets veranderd zijn.
erg sneu gewoon :o
Je had gewoon eerst een leuk verhaaltje kunnen posten en dan pas die steek, dan val je niet zo snel door de mand, tis maar een tip ;)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:45:10 #270
241662 Jian
Well, well, well
pi_130877823
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:27 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Je had gewoon eerst een leuk verhaaltje kunnen posten en dan pas die steek, dan val je niet zo snel door de mand, tis maar een tip ;)
Goedemorgen, lekker weer hè, wel een beetje warm voor de tijd van het jaar, maar dat mag de pret wat mij betreft niet drukken. Iemand nog leuke plannen voor het weekend? O+

Ik haat jullie allemaal teringlijers :(

Easy ^O^
pi_130877863
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:27 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Je had gewoon eerst een leuk verhaaltje kunnen posten en dan pas die steek, dan val je niet zo snel door de mand, tis maar een tip ;)
hoe voorspelbaar wie er meteen op reageren :+ :+ :+ :+ :+ en hou je tips maar bij je geen behoefte aan hoor. ik doe mijn eigen ding en dat is niet massaal op iemand klappen steeds enzo ;)
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_130877872
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:45 schreef Jian het volgende:

[..]

Goedemorgen, lekker weer hè, wel een beetje warm voor de tijd van het jaar, maar dat mag de pret wat mij betreft niet drukken. Iemand nog leuke plannen voor het weekend? O+

Ik haat jullie allemaal teringlijers :(

Easy ^O^
_O- _O- _O-
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
pi_130877877
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:45 schreef Jian het volgende:

[..]

Goedemorgen, lekker weer hè, wel een beetje warm voor de tijd van het jaar, maar dat mag de pret wat mij betreft niet drukken. Iemand nog leuke plannen voor het weekend? O+

Ik haat jullie allemaal teringlijers :(

Easy ^O^
_O- Zoiets ja.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_130877884
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:27 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Je had gewoon eerst een leuk verhaaltje kunnen posten en dan pas die steek, dan val je niet zo snel door de mand, tis maar een tip ;)
Minder zuipen en meer eten... Is ook een tip ^O^
pi_130877928
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:

[..]

hoe voorspelbaar wie er meteen op reageren :+ :+ :+ :+ :+ en hou je tips maar bij je geen behoefte aan hoor. ik doe mijn eigen ding en dat is niet massaal op iemand klappen steeds enzo ;)
ff kijken, Jian, Mummie en Heks reageerden erop en nu ikke, das wel heel massaal ja O-) Ow w8 die eerste twee bedoel je natuurlijk niet hè :D
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')