http://zappen.blog.nl/bnn(...)ijke-liefdesavontuurquote:BNN begint vanavond aan een nieuwe datingshow: The Undateables. De camera volgt jonge mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking, waardoor onschuldig flirten een stuk moeilijker is. Laat staan het echte daten. De jongerenomroep probeert deze mensen aan een partner te helpen, maar is dit avontuur succesvol in de ‘datingjungle’?
In de eerste aflevering van The Undateables worden Wouter, Birsen en Ilse gevolgd. De 23-jarige student Wouter heeft nog nooit een vriendin gehad. Vanwege zijn lichte vorm van spasme maakt zijn lichaam soms oncontroleerbare bewegingen en praat hij alsof hij dronken is. Hij eindigt met meisjes altijd in de vriendschapszone en is daar nu wel klaar mee. De 27-jarige autistische Birsen is op zoek naar een Turkse vent die autisme snapt. In een nauwkeurig bijgehouden boekje heeft ze de vele karaktereigenschappen opgeschreven waaraan haar toekomstige partner moet voldoen.
Ilse (21) is geboren met goedaardige gezwellen die over haar hele lichaam zitten. Haar rug is hierdoor flink scheef gegroeid en ze is nog maar 1,38 meter lang. Ilse is sneller vermoeid dan een ander, maar heeft energie voor tien als het gaat om het vinden van een leuke man. Alle drie de kandidaten kunnen niet wachten om hun eerste stappen op het liefdespad te zetten.
The Undateables wordt in opdracht van BNN geproduceerd door Zodiak Nederland, ook producent van Je Zal Het Maar Hebben.
The Undateables, 21.10 uur, BNN (NL3)
Haha ik vat m. Ze is kort enzoquote:Op woensdag 4 september 2013 21:19 schreef Rickario het volgende:
Een paar KORTE dingetjes over jezelf...
Lekkere binnenkomer
Hij kan geen emotie meer tonen in zijn gezicht, wel opletten!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:21 schreef Paul het volgende:
Sjeempie hij mag wel wat enthousiaster reageren hee
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij kan geen emotie meer tonen in zijn gezicht, wel opletten!
nee, da's voor de kabouter van net.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:21 schreef Adelante het volgende:
Gaan ze in de Efteling zoeken voor deze?
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:24 schreef Tem het volgende:
'S avonds weer lekker poep aan de muur smeren.
Nou Temquote:Op woensdag 4 september 2013 21:24 schreef Tem het volgende:
'S avonds weer lekker poep aan de muur smeren.
Is er iets mis met je dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef hexje het volgende:
Hmm mezelf maar opgeven voor het 2de seizoen.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef hexje het volgende:
Hmm mezelf maar opgeven voor het 2de seizoen.
met mod-rechtenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef Paul het volgende:
Lijkt me zo priceless als je ze dan in zoeen shot op het FOK! forum ziet posten
Ja - maar ik ging al naar de hel want ik lachte bij DWDD alquote:Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Jij moet ook lachen, Cor. Geef het maar toe.
Dat zou best wel eens kunnen. Heb Haan33 altijd al zo in mn gedachten gehadquote:Op woensdag 4 september 2013 21:25 schreef Paul het volgende:
Lijkt me zo priceless als je ze dan in zoeen shot op het FOK! forum ziet posten
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:26 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen. Heb Haan33 altijd al zo in mn gedachten gehad
Francisco.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:29 schreef Karina het volgende:
Zij zoekt ook al iets pittigs, ik zie een match met die Fernando.
Nah, bij haar komt ie letterlijk uit d'r huig tevoorschijn.quote:
Ik hou van.... hobbies... puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukjequote:
Moest mij inhouden om die grap te maken.quote:
Klopt. En beugels vind ik ook heet.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:30 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ey, vrouwen met brillen zijn superschattig
Zij krijgt geen last van pijnlijke knieën.quote:
kan gratis voor tvprogramma's, vandaar.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
Wat is dat toch met Snowworld? Bij ik heb het nog nooit gedaan gingen ze daar ook al naartoe.
bestaat dat dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
8 TB aan midgetpron op zijn pc.
Zoiets doe je toch ook niet bij een eerste date, veel te actiefquote:Op woensdag 4 september 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
Wat is dat toch met Snowworld? Bij ik heb het nog nooit gedaan gingen ze daar ook al naartoe.
Bril fucking jantquote:Op woensdag 4 september 2013 21:32 schreef Brembo het volgende:
Snowboarden op je eerste date als de ander niet kan.
Vooral als je er geen flikker van kan lijkt het me niet zo handig. zoals die gozer.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zoiets doe je toch ook niet bij een eerste date, veel te actief
Juist wel. Adrenaline bij de eerste date, altijd goedquote:Op woensdag 4 september 2013 21:33 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zoiets doe je toch ook niet bij een eerste date, veel te actief
quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:35 schreef W.Heisenberg het volgende:
Hoe lang ben je.......
aan het reizen dan?
quote:
Is dit geen koefnoen?!quote:Op woensdag 4 september 2013 21:38 schreef snellejelle het volgende:
Gaat Koefnoen dit ook persifleren?
fotofinishquote:
ja lekker handig op een date, kadootjes, moet je de hele tijd meesjouwen. Al heeft ze nu wel een mandje, dat scheelt.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:40 schreef snellejelle het volgende:
Evert, met z'n enorme bos bloemen
Horrorfilms.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat lijkt me wel. Hij figureert graag in films
Zal geen professor zijn.quote:
Beetje autistisch misschien dan.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat lijkt me wel. Hij figureert graag in films
Hij figureert veel hequote:
Ik wilde het net zeggen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:42 schreef Specularium het volgende:
Dit lijkt mij een prima iemand voor marcodej.
Maar dat bedoelde ik niet. Hij heeft weleens eerder - als zichzelf - in zo'n programma gezeten.quote:
Hahah zo zat ik ook toen ik het hoorde.quote:
Stadsmeisje he, weet ik veelquote:Op woensdag 4 september 2013 21:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ja ja een boot met een stuur.
Ik vind haar zo dom.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef Keukendrol het volgende:
Die dwerg is best cute, maar ja. Ze is een dwerg.
meisje, uhuhuquote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Stadsmeisje he, weet ik veelZag er grappig uit.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef marcodej het volgende:
Pascalle is lekker. Ze mist alleen 30 centimeter. En die wil ik haar wel geven.
Goede post.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef marcodej het volgende:
Iewquote:Op woensdag 4 september 2013 21:45 schreef snellejelle het volgende:
Dat wordt slagroom uit de navels eten
niet je handtekeningen?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Doe ik ook altijd, kiekjes meenemen naar een date
Hoe gaat het bij eDarling, voor Corrie met niveau?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Niet, die kiekjes werden niet op prijs gesteld.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij eDarling, voor Corrie met niveau?
Ik ken een verhaal (en ik heb het zelf gezien) van een vrouw die voor de date foto's van haarzelf stuurde in de paringsclub. Inc. fistfoto......quote:Op woensdag 4 september 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik ken een verhaal (en ik heb het zelf gezien) van een vrouw die voor de date foto's van haarzelf stuurde in de paringsclub. Inc. fistfoto......
dat duurt niet lang met zulke kleine beentjes.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:47 schreef RubenSosa het volgende:
miranda gaat nog net niet gelijk met haar benen wijd voor hem.
Je zegt het wel, maar ik heb er wel een beetje raar gevoel bij eigenlijk. Zal wel aan mijn rare geest liggen.quote:
Baasquote:Op woensdag 4 september 2013 21:44 schreef marcodej het volgende:
Die beelden bewaar je gewoon thuus?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]Nee laat ik dat maar nooit doen.
Net op tijd geedit.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:49 schreef Travel. het volgende:
Doet me hier aan denken.
Doe wel in spoiler.[ afbeelding ]
Edit- o heel veel modjes hier
I saw what you did therequote:Op woensdag 4 september 2013 21:49 schreef Travel. het volgende:
Doet me hier aan denken.
quote:Op woensdag 4 september 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is echt een dikke afknapper, ooit een date gehad die zo een tasje had____
Ja vrij duidelijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:48 schreef snellejelle het volgende:
Sander wordt betaald om te daten.
pussy.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:49 schreef Travel. het volgende:
Doet me hier aan denken.
LAAT ZIENquote:Op woensdag 4 september 2013 21:49 schreef Travel. het volgende:
Doet me hier aan denken.
Ik was op tijd.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:51 schreef Travel. het volgende:
[..]
Het werd me blauw voor mijn ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |