Nee, ik denk dat ie ook gewoon CDA stemt.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
Er is toch helemaal niks mis met Wouter?
Adel inteelt.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:15 schreef marcodej het volgende:
Er is toch helemaal niks mis met Wouter?
Je moet leren luisteren, debiel.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
Stoer man dronken zijn terwijlnje al een mongool ben.
Inderdaadquote:Op woensdag 4 september 2013 20:16 schreef Rickario het volgende:
Ze hebben wel leuke kandidaten uitgekozen
FOK!ken als je een mongool bent vind ik ook best een prestatie.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:15 schreef Kun-Aguero het volgende:
Stoer man dronken zijn terwijlnje al een mongool ben.
hij is te druk met posten.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je moet leren luisteren, debiel.
Vrolijke jongeman.quote:
He ff aardig over Ajacied.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FOK!ken als je een mongool bent vind ik ook best een prestatie.
Die hele mimiek is verstoord door die spierziekte, dus denk dat het lastig is.quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb het weleens bij TLC gezien, goed programma.
Ja dat kapsel kan echt niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:17 schreef Mani89 het volgende:
Deze vrouw moet haar haar laten groeien verdomme.
Voorprogramma is bezig.quote:
Gaan we weer zo doen, Cor?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
En dat geldt zo een beetje voor iedereen wat ze net zei.
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
je kan bij mij komen poetsen.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee schat, het is toch zo? Niet meteen persoonlijk maken.
Ook die baan he?
Is ook zo ja..quote:Op woensdag 4 september 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Ik houd het in gedachten.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je kan bij mij komen poetsen.
Nog steeds dezelfde vriendin, heb ik van mijn bronnen.quote:
Meh, wat is er nou leuk aan die Boer tweeling?quote:
Ik vind ze wel leukquote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Meh, wat is er nou leuk aan die Boer tweeling?
Oh is dat ook? Dan neem ik het op. Frank, niet de wedstrijd.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef tralalala het volgende:
[..]
Vrijdag niet naar de topper Estland-Nederland kijken.
Corrie wil ook een sandwich met die 2.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Meh, wat is er nou leuk aan die Boer tweeling?
Frank vind ik de leukste van de twee, dus ik denk ik ook.quote:
Met melk?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie wil ook een sandwich met die 2.
Nouuuuquote:Op woensdag 4 september 2013 20:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie wil ook een sandwich met die 2.
Delenquote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leukRonald iets leuker dan Frank.
Op Ned 3quote:Op woensdag 4 september 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
Op welke zender is dat powcampinggedoe?
Die gast die liep te klagen over de hotelkamerquote:
Verstand op nul-tvquote:
Net die topshow zie ik weer. Mijn leven.quote:
quote:Nieuwe reeks 'College Tour': Twan Huys - 5-9-2013
Aanstaande vrijdag start een nieuw seizoen van College Tour, het programma waarin niet alleen presentator Twan Huys, maar ook studenten een grote bekendheid interviewen. De eerstkomende gast is Frank de Boer, eerdere gasten waren onder meer Whoopi Goldberg, Sting, Willem Holleeder en onze eigen Matthijs natuurlijk.
Ook zal het e-book ‘Dertien meesters en één crimineel’ vrijdag verschijnen: een kijkje achter de schermen van het programma. Twan Huys vertelt vanavond bij ons welke sterren hij het komend seizoen aan de tand gaat voelen en wie er op zijn verlanglijst staan.
Zo erg nou ook weer niet hoor, gewoon een leuke vent.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:37 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ze moeten het Woudagemaal weer aanslingeren?
Alsof het nooit vakantie is geweest.quote:In deze uitzending Twan Huys, Bram Tankink en Kees Jongkind, Alexander Klöpping, Peter Vandermeersch en Philippe Remarque. Muziek is van Bart Zeilstra, tafeldame is Claudia de Breij.
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo leuk als de bootfietser.
Bram T is ook een held... maar als held moet je niet bij DWDD gaan zitten. Als je daar eenmaal geweest bent maak je deel uit van die incest familie...quote:Op donderdag 5 september 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet zo leuk als de bootfietser.
Niet voor de tv eten,quote:Op donderdag 5 september 2013 19:28 schreef Latert het volgende:
Oh jammer, ik zal het toch moeten missen. Eten is klaar
Hij heeft ook weleens een stagiair aan zijn vinger.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:33 schreef Tem het volgende:
Matthijs had een insect aan zijn vinger.
Veel plezierquote:Op donderdag 5 september 2013 19:34 schreef alors het volgende:
Ik kom me even afmelden. Ik prefereer een fietstochtje boven die razende kutlul van een Vandermeersch.
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:34 schreef alors het volgende:
Ik kom me even afmelden. Ik prefereer een fietstochtje boven die razende kutlul van een Vandermeersch.
Hij heeft een beetje ouwe kop zoquote:Op donderdag 5 september 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou jij Twan doen, zo zonder baard?
Nee niet mijn type.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou jij Twan doen, zo zonder baard?
Veel plezier boerinnetjequote:Op donderdag 5 september 2013 19:34 schreef alors het volgende:
Nou en?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:34 schreef alors het volgende:
quote:
Ik zie koeien, paarden en trekkers, ik zal ze de groeten van je doen.quote:
Niet knap.quote:
Boehoe terugquote:Op donderdag 5 september 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie koeien, paarden en trekkers, ik zal ze de groeten van je doen.
Heerlijk fietsen door de strontlucht.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:37 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zie koeien, paarden en trekkers, ik zal ze de groeten van je doen.
Estland - Nederland, legendarische topshow.quote:
Die zitten toch alleen in Ronald?quote:
Ja maar die vond ik leuker dan Frank. Nu niet meer dus.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zitten toch alleen in Ronald?
Was ook een strontvervelend kutgrapje.quote:
Je verwacht het niet...quote:Op donderdag 5 september 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
OK Twan zit er dus gewoon om reclame te maken voor zijn showtje.
Dat is ze ook nietquote:
Zoals al op de site stond, ja.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
OK Twan zit er dus gewoon om reclame te maken voor zijn showtje.
Moet ik nu gaan vechten met jou om Frank...nou dan geef ik bij deze wel op.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar die vond ik leuker dan Frank. Nu niet meer dus.
Oh heb ik niet gezien, zoals je al begreepquote:Op donderdag 5 september 2013 19:42 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Zoals al op de site stond, ja.
"Oh no, fuck me!"quote:Op donderdag 5 september 2013 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
De waaieretappe. Hopelijk het legendarische Bram-moment
quote:Op donderdag 5 september 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kop hem gewoon in: dat kent u niet
Live samenvatting van DeMart.quote:
Dat weet de helft niet hoor.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:50 schreef ConscienceNL het volgende:
"Wat is een waaieretappe?" Waarom behandelt hij zijn publiek als kinderen?
Inderdaad, DWDD heeft nog altijd een heel breed publiek.quote:
Hopen dat 1 van de rondvliegende kogels Claudia treft.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:57 schreef Marcoss het volgende:
Baas B wordt straks beschoten door mevrouw Lange Frans
Baas Braakhekke.quote:Op donderdag 5 september 2013 19:59 schreef Specularium het volgende:
Nu ben ik gewoon benieuwd naar Baas B.
AKA De balkon flikkert...quote:Op donderdag 5 september 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
God nu moet ik aan dat topic denkenDat is toch Victor Reinier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |