quote:Op woensdag 4 september 2013 19:55 schreef Rave_NL het volgende:
Bakkies in Doorn kennen ook weer een dieptepunt, Achja.
Reeds volgendequote:Op woensdag 4 september 2013 19:58 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.c-span.org/Live-Video/C-SPAN/
Committee resolution zal wel worden aangenomen, maar vervolgens de stemming in de volledige Senaat en het Huis van Afgevaardigden... ik betwijfel het. Of Obama zich daar vervolgens iets van zal aantrekken...quote:Op woensdag 4 september 2013 19:58 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.c-span.org/Live-Video/C-SPAN/
Goede kritische vragen/opmerkingen worden wel door de afgevaardigden naar voren gebracht.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:24 schreef Royyy het volgende:
[..]
Committee resolution zal wel worden aangenomen, maar vervolgens de stemming in de volledige Senaat en het Huis van Afgevaardigden... ik betwijfel het. Of Obama zich daar vervolgens iets van zal aantrekken...
uitleg?quote:
Iets erg interessants/nieuws erbij? Ik ben de Senate committee meeting aan het volgen, niet de House hearing.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goede kritische vragen/opmerkingen worden wel door de afgevaardigden naar voren gebracht.
Mja.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:24 schreef Royyy het volgende:
[..]
Committee resolution zal wel worden aangenomen, maar vervolgens de stemming in de volledige Senaat en het Huis van Afgevaardigden... ik betwijfel het. Of Obama zich daar vervolgens iets van zal aantrekken...
Mwa, wel duidelijk dat duidelijk twijfels bestaat over ingrijpen. Ondanks 'no boots on the grounds'.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:35 schreef Royyy het volgende:
[..]
Iets erg interessants/nieuws erbij? Ik ben de Senate committee meeting aan het volgen, niet de House hearing.
Mwa, hij heeft al gezegd dat ook als het Congress er niet mee instemt, hijzelf vindt dat hij toch de authoriteit heeft om militaire actie te ondernemen. Dat bleek ook wel uit het feit dat Kerry meerdere keren zei dat ze uberhaupt geen rekening houden met de mogelijkheid dat het Congress nee zal stemmen.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Mja.
Als het hele zooitje door het Congres komt heeft Bami geluk, want dan is hij verzekerd van brede politieke steun. Blunder weggepoetst.
Als het hele zooitje niet door het Congres komt heeft Bami geluk, want dan komt hij onder een interventie uit. 'De democratie heeft gesproken boys, jammer'. Blunder weggepoetst.
Oh oké, dat heb ik niet meegekregen. Hij is toch niet herkiesbaar.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:43 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mwa, hij heeft al gezegd dat ook als het Congress er niet mee instemt, hijzelf vindt dat hij toch de authoriteit heeft om militaire actie te ondernemen. Dat bleek ook wel uit het feit dat Kerry meerdere keren zei dat ze uberhaupt geen rekening houden met de mogelijkheid dat het Congress nee zal stemmen.
Hoe arrogantquote:Op woensdag 4 september 2013 20:43 schreef Royyy het volgende:
[..]
Mwa, hij heeft al gezegd dat ook als het Congress er niet mee instemt, hijzelf vindt dat hij toch de authoriteit heeft om militaire actie te ondernemen. Dat bleek ook wel uit het feit dat Kerry meerdere keren zei dat ze uberhaupt geen rekening houden met de mogelijkheid dat het Congress nee zal stemmen.
Ik wel net zeggen, het zal hem echt aan z'n linker teelbal jeuken hoor, presidenten worden daar toch niet zo snel afgezet.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:44 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Oh oké, dat heb ik niet meegekregen. Hij is toch niet herkiesbaar.
Het meeste hypocriete is nog wel dat hij voordat hij president werd zelf zei dat de president niet die authoriteit heeft, en dat Biden zelfs zei meteen een impeachment proces te beginnen als een president zoiets zou proberenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |