Ja inderdaad!quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is jammer dat Robert in seizoen 10 nogal een slappeling wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 00:04 schreef Koosnaam het volgende:
En met deze aflevering sluit ik vandaag af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er inmiddels uit voor mezelf trouwens. Seizoen 9 is mijn favoriete seizoen.
[ Bericht 2% gewijzigd door Frey op 07-09-2013 03:25:04 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Nee huidige seizoen en verleden door elkaar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 06:54 schreef Estherdv het volgende:
noud wordt steeds meer zichzelf...o .bee het gaat hier over gtst seizoen 9...pffffffffffff
Ok, toegegeven: ze ziet er in GTST niet meer zo goed uit als in Kinderen geen Bezwaar etc., maar ik vind haar nog steeds verre van lelijk. Maar goed, misschien heeft jarenlang naar een bloedmooie Celine kijken me bevooroordeeld gemaaktquote:Op zaterdag 7 september 2013 10:31 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja op de foto ziet ze hier goed uit alleen jammer dat er nu niets meer van over is
Dat is ergens tegen het einde van het seizoen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 09:59 schreef tramy het volgende:
Op welke DVD en Afleveringen komt de Brand in Hotel Dendermode?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:15 schreef Frey het volgende:
[..]
En met deze aflevering sluit ik vandaag af.Zelfs je favoriete seizoen ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er inmiddels uit voor mezelf trouwens. Seizoen 9 is mijn favoriete seizoen.![]()
Dat zal dan met name ook wel komen door het personage Ludo Sanders of niet.![]()
En door Pete Jenssens.quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:27 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zelfs je favoriete seizoen ja!![]()
Dat zal dan met name ook wel komen door het personage Ludo Sanders of niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Je moest eens weten wat Bowien allemaal te verduren krijgt in seizoen 9.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:19 schreef GoWithIt het volgende:
Dat stukje wat je plaatste over Bowien, is dat echt gebeurd?![]()
Ik herinner me nog wel hoe ze uit de serie ging, maar dat stukje niet.
Misschien mocht ik dat toen niet kijken van mijn moeder
Nog erger dan dat? Dat was al zo vernederendquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat Bowien allemaal te verduren krijgt in seizoen 9.
Ik verheug me op dat stuk als ze terug gaat naar dat openlucht theater, waar Ludo haar ooit een pistool tegen het hoofd heeft gehouden. Volgens mij zat daar echt fantastische muziek onder!quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:27 schreef Frey het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat Bowien allemaal te verduren krijgt in seizoen 9.
Jazeker, een bekend deuntje ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:52 schreef SAMBAM het volgende:
[..]
Ik verheug me op dat stuk als ze terug gaat naar dat openlucht theater, waar Ludo haar ooit een pistool tegen het hoofd heeft gehouden. Volgens mij zat daar echt fantastische muziek onder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Gevolg":SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door Frey op 07-09-2013 16:29:07 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:43 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9:Maar dat is toch nog hetzelfde huis als tegenwoordig alleen dan Decor #1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Frey op 07-09-2013 18:18:13 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 17:29 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9:Hoe kan dat als Pete opgepakt is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Laura kwam op bezoek voor hem, maar Pete wist de bewakers van kant te maken. Vervolgens dreigde hij Laura wat aan te doen, want ze waren toch "alleen". "Dag, tante Laura".quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:57 schreef luftersel het volgende:
[..]
Hoe kan dat als Pete opgepakt is?
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Haha, oke, dat zou ik echt willen zien. De bewakers van kant maken??quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:59 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Laura kwam op bezoek voor hem, maar Pete wist de bewakers van kant te maken. Vervolgens dreigde hij Laura wat aan te doen, want ze waren toch "alleen". "Dag, tante Laura".![]()
![]()
Nou.. ik bedoelde niet van kant maken als in doden, maar bewusteloos maken. Hoe hij dat deed, weet ik niet meer precies.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:01 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha, oke, dat zou ik echt willen zien. De bewakers van kant maken??
Ik moet nog steeds beginnen aan seizoen 9. Ik heb seizoen 8 al een maand uitgekeken..
Haha, nee dat verwachtte ik ook niet hoor.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:02 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Nou.. ik bedoelde niet van kant maken als ik doden, maar bewusteloos maken. Hoe hij dat deed, weet ik niet meer precies.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:03 schreef luftersel het volgende:
[..]
Haha, nee dat verwachtte ik ook niet hoor.![]()
Dat zou echt dom zijn, dan kreeg hij alleen nog meer jaren gevangenisstraf.
De acteur van Pete Jenssens, Michiel Varga, werkte ook jarenlang als dramacoach voor de serie. Net als Ellen Röhrmann die Koossie speelde in seizoen 2.
Van mij mag Pete zo een keer terugkeren om flink wat mensen uit te roeien.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
En graag op onverdachte wijze. Dan kan hij vaste cast worden.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:07 schreef Frey het volgende:
Van mij mag Pete zo een keer terugkeren om flink wat mensen uit te roeien.![]()
Frey,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Dat plaatje van de huidige cast is handig om uit te vinden hoe lang je al geen GTST gekeken hebt. Ik herken er nog acht. Na Nina houdt het op.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:09 schreef LetsGame het volgende:
[..]
En graag op onverdachte wijze. Dan kan hij vaste cast worden.![]()
Frey,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Maak daar maar half Meerdijk van. Noud, Nina, Tim, Julia, Femke, Lucas, Menno... (Bing en Nuran vind ik wel leuk maar zo saai, die mogen van mij wel gewoon vertrekkenquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:07 schreef Frey het volgende:
Van mij mag Pete zo een keer terugkeren om flink wat mensen uit te roeien.)
![]()
Cynthia (Bianca) was ook in seizoen 1 en 2 te zien.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:10 schreef Strani het volgende:
Dat plaatje van de huidige cast is handig om uit te vinden hoe lang je al geen GTST gekeken hebt. Ik herken er nog acht. Na Nina houdt het op.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:10 schreef Frey het volgende:
[..]Seizoen 10 eindigt ook niet bepaald denderend voor haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:12 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Seizoen 10 eindigt ook niet bepaald denderend voor haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:15 schreef Frey het volgende:
[..]Echt waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
http://www.rtlxl.nl/#!/go(...)a8-a5e7-77930dc9bf6e
Maxime vanaf 8:58![]()
![]()
Zo jammer dat dat maar tot mid 2012 duurde![]()
![]()
Oops.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 17:05 schreef Frey het volgende:
Maar denk eens in hoe leuk dat gaat worden. Ludo en zijn 16-jarige dochter![]()
Het was ook leuk in het beginquote:![]()
Ze begon meteen met chantage.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Tegenwoordig zegt ze "Ga weg!" 40390 x per aflevering.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:22 schreef Frey het volgende:
[..]
Het was ook leuk in het begin![]()
Ze begon meteen met chantage.
Ik las net in de andere topic dat ze Isabella chanteerde. Ik kan me dat niet herinneren, jij wel?
Zo ja, dat is dat vreemd. Want in 2010 was ze bang toen ze Isabella zag.
Oh! Had die niet wat met Daniel? Of dat ze onder één dak woonden of zo?quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:10 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Cynthia (Bianca) was ook in seizoen 1 en 2 te zien.![]()
Seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door Frey op 07-09-2013 20:12:15 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:47 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Nog niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: