quote:Op donderdag 5 september 2013 13:03 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kun je inderdaad nog beter naar seizoen 7 kijkenquote:Op donderdag 5 september 2013 15:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]
20 heb ik op DVD sinds oktober vorig jaar, maar 5 afleveringen gekeken en gestopt. Vond seizoen 7 en ONM toch veel interessanter toen.(nu nog steeds overigens)
Of seizoen 1 van ONM natuurlijk![]()
![]()
Als ik zo de verhaallijnen lees op Wikipedia uit seizoen 20, heb je inderdaad gelijk. Maar ik kon me herinneren dat ik me rot heb gelachen om de cliff met Sjors en Lorena en een van de meest spannende tussencliffs allertijden met Arthur, Marco en Ronja. Maar dat en de terugkeer van Isabella, is inderdaad het enige leuke aan dit seizoen, de rest is bagger.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]
20 heb ik op DVD sinds oktober vorig jaar, maar 5 afleveringen gekeken en gestopt. Vond seizoen 7 en ONM toch veel interessanter toen.(nu nog steeds overigens)
![]()
![]()
Alleen de muziek van Ronald was nog de moeite waardquote:Op donderdag 5 september 2013 15:43 schreef luftersel het volgende:
[..]
Als ik zo de verhaallijnen lees op Wikipedia uit seizoen 20, heb je inderdaad gelijk. Maar ik kon me herinneren dat ik me rot heb gelachen om de cliff met Sjors en Lorena en een van de meest spannende tussencliffs allertijden met Arthur, Marco en Ronja. Maar dat en de terugkeer van Isabella, is inderdaad het enige leuke aan dit seizoen, de rest is bagger.![]()
![]()
Hoe prachtig ook, die kan niet op tegen de intrede van Lucas Sanders.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Alleen de muziek van Ronald was nog de moeite waard![]()
Amenquote:Op donderdag 5 september 2013 14:21 schreef luftersel het volgende:
[..]
Waarom laat GTST nou nooit eens degene die gelijk hebben een meevaller krijgen en degene die het verdienen een goeie tegenvaller. Wiet en Nuran krijgen alles over zich heen, terwijl Aysen en Nina overal mee wegkomen. En dan is er nog Bing die zelfs vastzit omdat hij iemand heeft geslagen. In GTST wordt elke maand wel iemand geslagen. Ik dacht dat GTST realistischer wilde worden, maar met Aysen, die zo corrupt is als wat en niet eens geschorst wordt, is het dat absoluut niet.
En wat te denken van Maxime.. waar die al wel niet mee is weg gekomen![]()
![]()
Dat vind ik nou frustrerend aan dat Mike dood is. Niet omdat ie zelf nou zo'n lieverdje was, maar omdat die kutnina hierdoor weer overal makkelijk vanaf komt. Ik zou wel eens willen zien dat zij echt in de shit zit. Bijvoorbeeld doordat de hele familie haar als een baksteen laat vallen ofzo. (wat natuurlijk niet gaat gebeuren, weet ikquote:Op donderdag 5 september 2013 14:21 schreef luftersel het volgende:
[..]
Waarom laat GTST nou nooit eens degene die gelijk hebben een meevaller krijgen en degene die het verdienen een goeie tegenvaller. Wiet en Nuran krijgen alles over zich heen, terwijl Aysen en Nina overal mee wegkomen. En dan is er nog Bing die zelfs vastzit omdat hij iemand heeft geslagen. In GTST wordt elke maand wel iemand geslagen. Ik dacht dat GTST realistischer wilde worden, maar met Aysen, die zo corrupt is als wat en niet eens geschorst wordt, is het dat absoluut niet.)
Maar toch... In het echt zie je ook vaak zat dat de klootzak overal mee wegkomt en de 'goodguys' alle shit over zich heen krijgen. (Al is het in GTST allemaal wel wat extremer natuurlijk.)
Maar begrijp wel wat je bedoeld ja. De goede personages krijgen echt never nooit een meevallertje![]()
![]()
Seizoen 9![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 17:21 schreef Frey het volgende:
Seizoen 9![]()
![]()
Ik schrik meer van dat ontzettend lelijke decor van Hotel DendermondeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat behang is toch enigquote:Op donderdag 5 september 2013 17:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik schrik meer van dat ontzettend lelijke decor van Hotel Dendermonde![]()
![]()
Ja, misschien als je je in een delirium hebt gezopenquote:
Als ik het zo zie ben ik blij dat het uiteindelijk in de fik is gevlogen![]()
![]()
Uitgekozen door Barbara. Ze wilde Middendam al domineren voordat ze de serie überhaupt instapte.quote:Op donderdag 5 september 2013 17:27 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik schrik meer van dat ontzettend lelijke decor van Hotel Dendermonde
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Of nog erger: door Charliequote:Op donderdag 5 september 2013 17:37 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Uitgekozen door Barbara. Ze wilde Middendam al domineren voordat ze de serie überhaupt instapte.![]()
![]()
Seizoen 9:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door Frey op 05-09-2013 19:47:55 ]Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Ik heb de shortie gezien van vanavond, ik geniet met volle teugen van Bianca. Eindelijk een keer recht voor z'n raap de waarheid! Maargoed, Nina moet alles weer verpesten. Net als Julia, een totaal irrelevant personage op het moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O![]()
![]()
Woah ze zijn op tijd vandaag"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Bianca doet echt zwaar gestoord
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"![]()
Maxime heeft nog nooit iemand vermoord of bedreigd. Ze is gewoon slim; ze stookt mensen op. Het is de mensen zelf om daar wat mee te doen. Bijv. met Nick, zei ze tegen iedereen dat er iets mis met hem was. Het was aan die mensen zelf om dat te geloven. Zo ook met dat gedoe met Maarten; Maxime stookte alleen wat en Ludo begon vanzelf Janine te wantrouwen. Maxime heeft nog niks strafbaars gedaan voor zover ik weet. (ik vind haar gewoon leuk, misschien ben ik wat subjectief)quote:Op donderdag 5 september 2013 15:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Amen
En wat te denken van Maxime.. waar die al wel niet mee is weg gekomen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: