Ik had hem er zonder pardon in gepropt.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:24 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
nee ze ging zeuren over dat ze nog teveel aan haar ex moet denken (2weken)
helaas
We leven niet in India.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik had hem er zonder pardon in gepropt.
Mensen die zeiken over hun ex in een nieuwe relatie...quote:
Dat is ook een mood killer jaquote:Op woensdag 11 september 2013 20:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over hun ex in een nieuwe relatie...
Sowieso wel raar dat ze dan wel naakt naast je gaat liggen...quote:Op woensdag 11 september 2013 20:24 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
nee ze ging zeuren over dat ze nog teveel aan haar ex moet denken (2weken)
helaas
mja misschien dacht ze eerst dat ze door een andere jonge te doen er sneller overheen komt ofzoquote:Op woensdag 11 september 2013 20:35 schreef Onweer het volgende:
[..]
Sowieso wel raar dat ze dan wel naakt naast je gaat liggen...
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:47 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
4 seconden. Inclusief de 4 seconden dat ik aan het typen was.
En wat vind je chick er van?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:47 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Mensen die nadat het 2 weken uit is alweer aan iets nieuws beginnen, terwijl ze weten dat ze er nog lang niet overheen zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 20:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over hun ex in een nieuwe relatie...
Ook dat ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:26 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Mensen die nadat het 2 weken uit is alweer aan iets nieuws beginnen, terwijl ze weten dat ze er nog lang niet overheen zijn
Ik moest wel erg lachen om jouw onderschriftquote:
Mooi zo. Heb ik vandaag in ieder geval m'n goeie daad weer verrichtquote:Op donderdag 12 september 2013 19:58 schreef Onweer het volgende:
[..]
Ik moest wel erg lachen om jouw onderschrift
Slet!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:51 schreef Pienata het volgende:
Al sinds omstreeks half vier vannacht.
Misschien tijd om een topic te maken waarin men kan melden dat ze net geneukt hebben..quote:
Niet waar want nu is het alweer zes uur geledenquote:
ik stodb daarvoor 13 dagen droog en wilde alle mensen die mr wilden helpen even melden dat dat niet nodig isquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:22 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Misschien tijd om een topic te maken waarin men kan melden dat ze net geneukt hebben..
Rawrquote:Op woensdag 11 september 2013 20:47 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Rawrquote:
Rawrquote:
Rawrquote:Op donderdag 12 september 2013 22:51 schreef Pienata het volgende:
Al sinds omstreeks half vier vannacht.
RAwrquote:
Rawrquote:
Nee sorry. Dit is net te lang. Meld het maar als ik alsnog een rawr kan plaatsen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |