Ik moest wel erg lachen om jouw onderschriftquote:
Mooi zo. Heb ik vandaag in ieder geval m'n goeie daad weer verrichtquote:Op donderdag 12 september 2013 19:58 schreef Onweer het volgende:
[..]
Ik moest wel erg lachen om jouw onderschrift
Slet!quote:Op donderdag 12 september 2013 22:51 schreef Pienata het volgende:
Al sinds omstreeks half vier vannacht.
Misschien tijd om een topic te maken waarin men kan melden dat ze net geneukt hebben..quote:
Niet waar want nu is het alweer zes uur geledenquote:
ik stodb daarvoor 13 dagen droog en wilde alle mensen die mr wilden helpen even melden dat dat niet nodig isquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:22 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Misschien tijd om een topic te maken waarin men kan melden dat ze net geneukt hebben..
Rawrquote:Op woensdag 11 september 2013 20:47 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
4 seconden. Inclusief de 4 seconden dat ik aan het typen was.
Rawrquote:
Rawrquote:
Rawrquote:Op donderdag 12 september 2013 22:51 schreef Pienata het volgende:
Al sinds omstreeks half vier vannacht.
RAwrquote:
Rawrquote:
Nee sorry. Dit is net te lang. Meld het maar als ik alsnog een rawr kan plaatsen.quote:
open relatiesquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:19 schreef Pienata het volgende:
50 minuten.
In het bed van mijn vriend met een ander.
Ik mag dan wel een open relatie hebben maar of dat nou netjes is twijfel ik nog over.
Twee is beter dan geen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:26 schreef blow... het volgende:
[..]
open relaties_!
Neem dan geel relatie
Ik ga zo neuken met een ander maar wel in mijn eigen bedquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:19 schreef Pienata het volgende:
50 minuten.
Ik mag dan wel een open relatie hebben maar of dat nou netjes is twijfel ik nog over.
Nah, niet zo netjes, maar tis een open relatie dus beetje stiekem kan wel lijkt mij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:19 schreef Pienata het volgende:
50 minuten.
Jij begrijpt mij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga zo neuken met een ander maar wel in mijn eigen bed
Open relaties
't Is dat je m'n zusje al bent anders hadden we kunnen neukenquote:
Volgens The Dreamers kan dat prima.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:28 schreef Dven het volgende:
[..]
't Is dat je m'n zusje al bent anders hadden we kunnen neuken
Ik zal het eens een nachtje overpeinzenquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:30 schreef Pienata het volgende:
[..]
Volgens The Dreamers kan dat prima.
ik vind open relaties gewoon zielig man, probeer dan elke week een ander te scoren in de kroeg maar een open relatie is niets meer dan een fuckbuddy voor aks je niet beter hebt.quote:
ik zou t ook niet kunnen. Keer een triootje oke, maar verder...quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:51 schreef blow... het volgende:
[..]
ik vind open relaties gewoon zielig man, probeer dan elke week een ander te scoren in de kroeg maar een open relatie is niets meer dan een fuckbuddy voor aks je niet beter hebt.
Elke week een ander in de kroeg vind ik dan weer geen flikker aan, vind het niet leuk als ik er niet echt wat bij voel. Ben gewoon verliefd op mijn vriend en dat heeft een heleboel toegevoegde waarde voor mij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:51 schreef blow... het volgende:
[..]
ik vind open relaties gewoon zielig man, probeer dan elke week een ander te scoren in de kroeg maar een open relatie is niets meer dan een fuckbuddy voor aks je niet beter hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |