Nou, ik ga hem er niet voor je induwen hoor, dat moet je toch echt zelf doen.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:04 schreef bammetjekwak het volgende:
ik weet niet zeker of je het neuken kan noemen van gisternacht.
we lagen naakt op de bank mn lul tegen haar vagina. maar niet echt gepenetreerd?
wie kan mij helpen?
wat ik bedoel is of ik dit kan meetellen als neuken?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Nou, ik ga hem er niet voor je induwen hoor, dat moet je toch echt zelf doen.
Nee, wel droogneukenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:13 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
wat ik bedoel is of ik dit kan meetellen als neuken?
En je stopt hem er niet even in ofzo?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:04 schreef bammetjekwak het volgende:
ik weet niet zeker of je het neuken kan noemen van gisternacht.
we lagen naakt op de bank mn lul tegen haar vagina. maar niet echt gepenetreerd?
wie kan mij helpen?
nee ze ging zeuren over dat ze nog teveel aan haar ex moet denken (2weken)quote:Op woensdag 11 september 2013 20:22 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
En je stopt hem er niet even in ofzo?
Ik had hem er zonder pardon in gepropt.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:24 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
nee ze ging zeuren over dat ze nog teveel aan haar ex moet denken (2weken)
helaas
We leven niet in India.quote:Op woensdag 11 september 2013 20:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik had hem er zonder pardon in gepropt.
Mensen die zeiken over hun ex in een nieuwe relatie...quote:
Dat is ook een mood killer jaquote:Op woensdag 11 september 2013 20:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over hun ex in een nieuwe relatie...
Sowieso wel raar dat ze dan wel naakt naast je gaat liggen...quote:Op woensdag 11 september 2013 20:24 schreef bammetjekwak het volgende:
[..]
nee ze ging zeuren over dat ze nog teveel aan haar ex moet denken (2weken)
helaas
mja misschien dacht ze eerst dat ze door een andere jonge te doen er sneller overheen komt ofzoquote:Op woensdag 11 september 2013 20:35 schreef Onweer het volgende:
[..]
Sowieso wel raar dat ze dan wel naakt naast je gaat liggen...
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:47 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
4 seconden. Inclusief de 4 seconden dat ik aan het typen was.
En wat vind je chick er van?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:47 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
4 seconden. Inclusief de 4 seconden dat ik aan het typen was.
Mensen die nadat het 2 weken uit is alweer aan iets nieuws beginnen, terwijl ze weten dat ze er nog lang niet overheen zijnquote:Op woensdag 11 september 2013 20:27 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over hun ex in een nieuwe relatie...
Ook dat ja.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:26 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Mensen die nadat het 2 weken uit is alweer aan iets nieuws beginnen, terwijl ze weten dat ze er nog lang niet overheen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |