in volendam is dit wel normaalquote:Op woensdag 4 september 2013 13:06 schreef merim het volgende:
Een vrouw van 50 onderhoudt al 20 jaar sexuele penetratie van haar eigen gebaarde zoon.
Daarnaast heeft ie zelf een vriendin met kind maar beschouwd haar niet als zijn vrouw.
Shockerend vond ik toen en zelfs nu nog. Het gaat om een buurman van vroeger wat behalve seks met zijn moeder onderhoudt ook nog de stiefkinderen onder de 10 jaar oud van zijn vriendin(?) sexueel heeft misbruikt. Dit allemaal in amsterdam anno 2013. Het ergste is dat de vriendin enorm heeft uitgeschreeuwd op het gedrag van de moeder maar zij negeert haar en laat zich prettig verder penetreren. De vriendin had destijds een zuigling van de veelpleger. Misselijkmakend, die gozer loopt door amsterdam met opgeheven hoofd alsof ie de onschuld zelf is en zegt dat wij (vriendin en buurvrouw) jaloers zijn omdat zijn moeder knap zou zijn. Zij is nu over de 70 jaar oud. Ook heeft ie de aankomende zwager koelbloedig door het hoofd geschoten omdat ie zijn zus in elkaar heeft geslagen (niks mis met haar ze loopt met alle ledematen aan).
Het zou allemaal de schuld van de moeder zijn omdat ze moeilijk doet. Kort samengevat die oudje laat zich gewoon neuken door een gedetineerde en niet zo traag ook. Zelf noemt ie zich een zware jongen. Een imbeciel wat weigert om iets nuttigs te doen behalve wachtend op andermans geld, die oudje geeft hem geen cent, blijkt drugsverslaafde te zijn. Hypocriet dat ze zich laat neuken door een drugsverslaafde gedentineerde - vooral gewaagd. Zelf heeft ze nooit gewerkt, rijk geboren en zo zie je maar wat zulke vrouwen doen, hun psychotische kind gebruiken voor seks. Zielig vent maar ik hoef hem niet want die springt zelf in de bed van zijn moeder om stress te veroorzaken bij zijn vriendin en bekenden (loopt er koop mee).Zijn vriendin zag ik voor zijn deur (moeder woning gekocht voor haar seksslaaf) schreeuwen en slaan op de deur zelf.
Zijn wij gewoon zelf gestoord omdat we zoiets afkeuren of die zoon en/of zijn moeder. Deze feiten komen niet in bekendheid. Hoeveel volwassenen mannen hebben seks relatie met hun moeder?
In wat voor tokkiewijk leef jij ??quote:Op woensdag 4 september 2013 13:06 schreef merim het volgende:
Een vrouw van 50 onderhoudt al 20 jaar sexuele penetratie van haar eigen gebaarde zoon.
Daarnaast heeft ie zelf een vriendin met kind maar beschouwd haar niet als zijn vrouw.
Shockerend vond ik toen en zelfs nu nog. Het gaat om een buurman van vroeger wat behalve seks met zijn moeder onderhoudt ook nog de stiefkinderen onder de 10 jaar oud van zijn vriendin(?) sexueel heeft misbruikt. Dit allemaal in amsterdam anno 2013. Het ergste is dat de vriendin enorm heeft uitgeschreeuwd op het gedrag van de moeder maar zij negeert haar en laat zich prettig verder penetreren. De vriendin had destijds een zuigling van de veelpleger. Misselijkmakend, die gozer loopt door amsterdam met opgeheven hoofd alsof ie de onschuld zelf is en zegt dat wij (vriendin en buurvrouw) jaloers zijn omdat zijn moeder knap zou zijn. Zij is nu over de 70 jaar oud. Ook heeft ie de aankomende zwager koelbloedig door het hoofd geschoten omdat ie zijn zus in elkaar heeft geslagen (niks mis met haar ze loopt met alle ledematen aan).
Het zou allemaal de schuld van de moeder zijn omdat ze moeilijk doet. Kort samengevat die oudje laat zich gewoon neuken door een gedetineerde en niet zo traag ook. Zelf noemt ie zich een zware jongen. Een imbeciel wat weigert om iets nuttigs te doen behalve wachtend op andermans geld, die oudje geeft hem geen cent, blijkt drugsverslaafde te zijn. Hypocriet dat ze zich laat neuken door een drugsverslaafde gedentineerde - vooral gewaagd. Zelf heeft ze nooit gewerkt, rijk geboren en zo zie je maar wat zulke vrouwen doen, hun psychotische kind gebruiken voor seks. Zielig vent maar ik hoef hem niet want die springt zelf in de bed van zijn moeder om stress te veroorzaken bij zijn vriendin en bekenden (loopt er koop mee).Zijn vriendin zag ik voor zijn deur (moeder woning gekocht voor haar seksslaaf) schreeuwen en slaan op de deur zelf.
Zijn wij gewoon zelf gestoord omdat we zoiets afkeuren of die zoon en/of zijn moeder. Deze feiten komen niet in bekendheid. Hoeveel volwassenen mannen hebben seks relatie met hun moeder?
Dit allemaal in amsterdam anno 2013.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:06 schreef merim het volgende:
[quote]Op woensdag 4 september 2013 13:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
In wat voor tokkiewijk leef jij ??
echt hequote:Op woensdag 4 september 2013 13:17 schreef rapelsen het volgende:
TS komt ook niet echt over als het meest heldere licht.
20 jaar geleden was die vrouw 30.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:06 schreef merim het volgende:
Nee staat ook dat die vrouw nu 70 is.... TS is niet zo goed in verhaaltjes schrijven. Waarschijnlijk omdat hij het resultaat van de incestueuze relatie van die vrouw is.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
20 jaar geleden was die vrouw 30.
Ze begon dus op haar 30ste te fleppen met haar zoon.
Dan is zowel die vrouw als die zoon er aardig vroeg bij geweest lijkt me, dan zal ze die zoon gekregen moeten hebben toen ze 15 was en vanaf dat die zoon 15 was ermee hebben moeten neuken.
Sick
TS is misschien het product van een gezellig familiefeestjequote:Op woensdag 4 september 2013 13:17 schreef rapelsen het volgende:
TS komt ook niet echt over als het meest heldere licht.
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:24 schreef Smack10 het volgende:
[..]
TS is misschien het product van een gezellig familiefeestje![]()
De zoon is goed in bed?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:31 schreef merim het volgende:
Die vriendin schreeuwt de straat wakker.
Ik had precies hetzelfde dacht al dat het aan mij lag, dus nietquote:Op woensdag 4 september 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe onderhoud je penetratie?
Aparte zinsconstructie (maar misschien ligt het aan mij en heb ik het gewoon nog nooit eerder zo gezien)
En wat een apart verhaal, ik kan er geen touw aan vast knopen
Ben jij nou zijn vriendin?
En wat denk je zelf? Hoe normaal is dit? En hoe vaak zal het voorkomen?
Ben je zelf wel helemaal goed dat je dit moet navragen?
vertel eens wat meer over jezelfquote:Op woensdag 4 september 2013 13:31 schreef merim het volgende:
Ik ben niet zijn vriendin wou van mij geld afpersen. Het is makkelijk om te zeggen waarom ik mij ermee bezighoudt. Ik vind het gewoon shockerend dat een vrouw;een moeder zoiets toelaat terwijl haar zoon een vriendin en kind heeft. Die vriendin schreeuwt de straat wakker.
pathologische niet-waarheidsspreker een optie?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vertel eens wat meer over jezelf
ik ben wel geboeid door je manier van typen en blijkbaar de omstandigheden waarin jij je bevind
Buurman wat doe jij hier?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:11 schreef Waaghals het volgende:
godverdomme man, je zou het niet verder vertellen
en wat wil je nu van fok?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:41 schreef merim het volgende:
amsterdam zuid, waalstraat goeie benaming achterstandswijk. Die heeft 7 jaar cel gekregen voor zijn aanval. In Amerika zou ie de electrische stoel krijgen. Het begon toen zijn moeder ongeveer 50 was nu is ze over de 70 en die junk kan toch niks beters krijgen. Die indruk krijg ik omdat ie zo enthousiast is over het feit dat ie een 70 plus vrouw mag neuken. Trouwens die vrouw is ontzettend rijk en die is daarom zo enthousiast, want die wacht op erfenis wat nooit zal komen. Ze is kerngezond en dan mag ie nog 30 jaar wachten en maar wrijven in de vagina van een oud vrouw. Vergis je niet ik mag het vulgair intypen maar het is wel gaande; hun realiteit want ik wil niks met hem te maken; ben verhuisd gelukkig. Haar heb ik nooit gekend.
En weer....quote:Op woensdag 4 september 2013 13:41 schreef merim het volgende:
amsterdam zuid, waalstraat goeie benaming achterstandswijk. Die heeft 7 jaar cel gekregen voor zijn aanval. In Amerika zou ie de electrische stoel krijgen. Het begon toen zijn moeder ongeveer 50 was nu is ze over de 70 en die junk kan toch niks beters krijgen. Die indruk krijg ik omdat ie zo enthousiast is over het feit dat ie een 70 plus vrouw mag neuken. Trouwens die vrouw is ontzettend rijk en die is daarom zo enthousiast, want die wacht op erfenis wat nooit zal komen. Ze is kerngezond en dan mag ie nog 30 jaar wachten en maar wrijven in de vagina van een oud vrouw. Vergis je niet ik mag het vulgair intypen maar het is wel gaande; hun realiteit want ik wil niks met hem te maken; ben verhuisd gelukkig. Haar heb ik nooit gekend.
Toevallig Martin B (achternaam zet ik niet neer) ?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:41 schreef merim het volgende:
Je bent toch verhuist?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:31 schreef merim het volgende:
Ik ben niet zijn vriendin wou van mij geld afpersen. Het is makkelijk om te zeggen waarom ik mij ermee bezighoudt. Ik vind het gewoon shockerend dat een vrouw;een moeder zoiets toelaat terwijl haar zoon een vriendin en kind heeft. Die vriendin schreeuwt de straat wakker.
Volgens mij verwar je forum met dagboek?quote:Op woensdag 4 september 2013 13:49 schreef merim het volgende:
FOK IS EEN FORUM'; wat leeft in de mensen en hun omgeving
ik hoef er niks mee ik wil het achter mij laten,blijkt dat anderen er ook van walgen
sorry hoor wat doet ie bij me zulke mensen nodigen hunzelf uit, andere buren deden vervelend; ik ben alleenstaande vrouw en al dat herrie was niet vol te houden dus heb ik een sterke man bijgehaald, maar zelf bleek ie niks te kunnen beteken ik heb hem geld geleend een slordig 110 euro heeft ie vandaag de dag niet terug gegeven.
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:50 schreef bijdehand het volgende:
Dit topic is wel leuk. Als ik de posts van TS lees heb ik het gevoel drugs te hebben gebruikt. Heerlijk.
Dan moet je er vooral een topic over openen en het er juist over hebbenquote:Op woensdag 4 september 2013 13:49 schreef merim het volgende:
ik hoef er niks mee ik wil het achter mij laten,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |