abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130810564
Komt in de beste buurten en families voor.
pi_130810573
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:17 schreef rapelsen het volgende:
TS komt ook niet echt over als het meest heldere licht.
TS is misschien het product van een gezellig familiefeestje :+

Wat wil TS hiermee eigenlijk bereiken?
  woensdag 4 september 2013 @ 13:29:53 #28
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130810699
Tokkie :{w

Relatie moeder-zoon: nee natuurlijk niet normaal. Maar als zij er blij van worden.. veel plezier
Verder wel fout ivm vrouw/kind etc en wat voor gedoe er allemaal nog niet meer in de OP stond.
pi_130810723
quote:
5s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:24 schreef Smack10 het volgende:

[..]

TS is misschien het product van een gezellig familiefeestje :+
_O-
pi_130810735
Ik ben niet zijn vriendin wou van mij geld afpersen. Het is makkelijk om te zeggen waarom ik mij ermee bezighoudt. Ik vind het gewoon shockerend dat een vrouw;een moeder zoiets toelaat terwijl haar zoon een vriendin en kind heeft. Die vriendin schreeuwt de straat wakker.
  woensdag 4 september 2013 @ 13:32:05 #31
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130810753
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:31 schreef merim het volgende:
Die vriendin schreeuwt de straat wakker.
De zoon is goed in bed?
  woensdag 4 september 2013 @ 13:32:33 #32
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_130810769
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:09 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe onderhoud je penetratie?
Aparte zinsconstructie (maar misschien ligt het aan mij en heb ik het gewoon nog nooit eerder zo gezien)

En wat een apart verhaal, ik kan er geen touw aan vast knopen
Ben jij nou zijn vriendin?

En wat denk je zelf? Hoe normaal is dit? En hoe vaak zal het voorkomen?
Ben je zelf wel helemaal goed dat je dit moet navragen?
Ik had precies hetzelfde dacht al dat het aan mij lag, dus niet ;) Slechte spelling en zinsbouw ook door ts.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_130810800
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De zoon is goed in bed?
_O_
pi_130810802
quote:
Ik ben niet zijn vriendin wou van mij geld afpersen. Het is makkelijk om te zeggen waarom ik mij ermee bezighoudt. Ik vind het gewoon shockerend dat een vrouw;een moeder zoiets toelaat terwijl haar zoon een vriendin en kind heeft. Die vriendin schreeuwt de straat wakker.
vertel eens wat meer over jezelf
ik ben wel geboeid door je manier van typen en blijkbaar de omstandigheden waarin jij je bevind :?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_130810837
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:33 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

vertel eens wat meer over jezelf
ik ben wel geboeid door je manier van typen en blijkbaar de omstandigheden waarin jij je bevind :?
pathologische niet-waarheidsspreker een optie?
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  † In Memoriam † woensdag 4 september 2013 @ 13:39:13 #36
294940 badtripbob
GeK, no?
pi_130810933
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:32 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De zoon is goed in bed?
_O-
pi_130810989
amsterdam zuid, waalstraat goeie benaming achterstandswijk. Die heeft 7 jaar cel gekregen voor zijn aanval. In Amerika zou ie de electrische stoel krijgen. Het begon toen zijn moeder ongeveer 50 was nu is ze over de 70 en die junk kan toch niks beters krijgen. Die indruk krijg ik omdat ie zo enthousiast is over het feit dat ie een 70 plus vrouw mag neuken. Trouwens die vrouw is ontzettend rijk en die is daarom zo enthousiast, want die wacht op erfenis wat nooit zal komen. Ze is kerngezond en dan mag ie nog 30 jaar wachten en maar wrijven in de vagina van een oud vrouw. Vergis je niet ik mag het vulgair intypen maar het is wel gaande; hun realiteit want ik wil niks met hem te maken; ben verhuisd gelukkig. Haar heb ik nooit gekend.
pi_130811043
quote:
8s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:11 schreef Waaghals het volgende:
godverdomme man, je zou het niet verder vertellen
Buurman wat doe jij hier? :o
pi_130811058
Pareltje.
pi_130811064
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:41 schreef merim het volgende:
amsterdam zuid, waalstraat goeie benaming achterstandswijk. Die heeft 7 jaar cel gekregen voor zijn aanval. In Amerika zou ie de electrische stoel krijgen. Het begon toen zijn moeder ongeveer 50 was nu is ze over de 70 en die junk kan toch niks beters krijgen. Die indruk krijg ik omdat ie zo enthousiast is over het feit dat ie een 70 plus vrouw mag neuken. Trouwens die vrouw is ontzettend rijk en die is daarom zo enthousiast, want die wacht op erfenis wat nooit zal komen. Ze is kerngezond en dan mag ie nog 30 jaar wachten en maar wrijven in de vagina van een oud vrouw. Vergis je niet ik mag het vulgair intypen maar het is wel gaande; hun realiteit want ik wil niks met hem te maken; ben verhuisd gelukkig. Haar heb ik nooit gekend.
en wat wil je nu van fok?

En hoe kan iemand waar je niks mee te maken heeft je afpersen?

Oh en amerika is al heel lang niet meer zo gul met de electische stoel hoor, bijna de helft van de staten heeft niet eens meer de doodstraf.
Weer iets geleerd he TS! Mooie dag voor je
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130811068
quote:
En weer.... :?
pi_130811098
Wtf lees ik :')
  woensdag 4 september 2013 @ 13:48:35 #43
76108 bluuf
Powershell fan
pi_130811202
quote:
Toevallig Martin B (achternaam zet ik niet neer) ?
Ik ken uit de buurt namelijk iemand die iets vergelijkbaars deed (zijn moeder neuken), erover opschepte en ook een veelpleger is welke al 1x veroordeeld is wegens doodslag (iemand doodgeschoten na een verkeersruzie).
pi_130811208
quote:
Je bent toch verhuist?

Iets klopt niet aan het verhaal TS, ben jij misschien verliefd op die zoon?
pi_130811225
In Nederland?
ADHD-C
pi_130811240
FOK IS EEN FORUM'; wat leeft in de mensen en hun omgeving
ik hoef er niks mee ik wil het achter mij laten,blijkt dat anderen er ook van walgen
sorry hoor wat doet ie bij me zulke mensen nodigen hunzelf uit, andere buren deden vervelend; ik ben alleenstaande vrouw en al dat herrie was niet vol te houden dus heb ik een sterke man bijgehaald, maar zelf bleek ie niks te kunnen beteken ik heb hem geld geleend een slordig 110 euro heeft ie vandaag de dag niet terug gegeven.
pi_130811254
Dit topic is wel leuk. Als ik de posts van TS lees heb ik het gevoel drugs te hebben gebruikt. Heerlijk.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_130811263
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:49 schreef merim het volgende:
FOK IS EEN FORUM'; wat leeft in de mensen en hun omgeving
ik hoef er niks mee ik wil het achter mij laten,blijkt dat anderen er ook van walgen
sorry hoor wat doet ie bij me zulke mensen nodigen hunzelf uit, andere buren deden vervelend; ik ben alleenstaande vrouw en al dat herrie was niet vol te houden dus heb ik een sterke man bijgehaald, maar zelf bleek ie niks te kunnen beteken ik heb hem geld geleend een slordig 110 euro heeft ie vandaag de dag niet terug gegeven.
Volgens mij verwar je forum met dagboek?

En waarom leen jij geld aan veelplegers?
Toch een beetje jezelf aan gedaan dan he
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_130811271
quote:
6s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:50 schreef bijdehand het volgende:
Dit topic is wel leuk. Als ik de posts van TS lees heb ik het gevoel drugs te hebben gebruikt. Heerlijk.
_O-
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 4 september 2013 @ 13:52:15 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130811314
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 13:49 schreef merim het volgende:

ik hoef er niks mee ik wil het achter mij laten,
Dan moet je er vooral een topic over openen en het er juist over hebben :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo