Volgens mij zijn we ook bijna nooit tegelijk online...ja ofwel, en dan zitten we bij TVOH oid.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:26 schreef iBenny het volgende:
Een nieuw topic... dat ik dit ooit nog eens mee mocht maken
Vroeger *kuch kuch*... opnieuw... Vroegâh, ooit, ging het hier razendsnel en viel het soms niet bij te houdenquote:Op woensdag 4 september 2013 11:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we ook bijna nooit tegelijk online...ja ofwel, en dan zitten we bij TVOH oid.
Misschien moeten we een keer een tijd afsprekeneen SC-date
Ja dat heb ik weleens gehoord, nou ben ik hier ook veel te weinig. Jammer eigenlijk, want van alle SC's is dit altijd de gezelligste, geen gezeik enzo.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vroeger *kuch kuch*... opnieuw... Vroegâh, ooit, ging het hier razendsnel en viel het soms niet bij te houden![]()
ff gespiekt in welke je dan wel niet allemaal zit.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik weleens gehoord, nou ben ik hier ook veel te weinig. Jammer eigenlijk, want van alle SC's is dit altijd de gezelligste, geen gezeik enzo.
quote:Op woensdag 4 september 2013 11:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
ff gespiekt in welke je dan wel niet allemaal zit.
Je weet ze wel uit te kiezen!
Ik heb daarna eerst twee weken vakantie, dat zou moeten lukkenquote:Op woensdag 4 september 2013 09:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Harde realiteit Pheno, ik wens je succes met de tijd erna.
Alsof ik het wist.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb daarna eerst twee weken vakantie, dat zou moeten lukken
Grr.. I would sue him.quote:Op woensdag 4 september 2013 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben genept via Marktplaats. Had een originele dvd gekocht, krijg ik een ex-rental. Risico van het koopjesjagen, maar niet leuk!
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben genept via Marktplaats. Had een originele dvd gekocht, krijg ik een ex-rental. Risico van het koopjesjagen, maar niet leuk!
quote:Op woensdag 4 september 2013 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Marktplaats doet daar alleen bij het leveren van diensten aan. Logisch wel, anders halen ze veel gedoe op de hals.
Was ook goed in Titanic!quote:Op woensdag 4 september 2013 13:55 schreef -Vaduz- het volgende:
En Kate Winslet, ik vind haar zo enorm goed. Zeker een voor op een lijstje.
Wel beetje jammer dat ze hem niet op dat vlot/stuk houd kon tillten, wat groot genoeg was voor 12 manquote:
Alles voor de drama hè.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel beetje jammer dat ze hem niet op dat vlot/stuk houd kon tillten, wat groot genoeg was voor 12 man
Oh lekker, wat heb je er in?quote:
klinkt inderdaad als een leuke filmquote:Op woensdag 4 september 2013 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Carnage. Ik had de vraag eerder verwacht!
Couscousquote:
Je verwacht het nietquote:
Nee idd. Het leuke is dat ik het nog mag opeten straksquote:
Goed geregeldquote:Op woensdag 4 september 2013 15:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee idd. Het leuke is dat ik het nog mag opeten straks
Je weet ook niet wat er verder in zit. Roos verklapt het nu niet voor niets niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee idd. Het leuke is dat ik het nog mag opeten straks
couscous geweld in heet water met een kruidenmix (komijn,koriander,paprika en knoflookpoeder en beetje cayennepeper) voor de rest komkommer, tomaatjes, prei, appel, geitenkaas en wat olijfolie en citroensapquote:
Nou weet het wel ten dele, althans toen moest ze er nog aan beginnen dus even afwachten.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je weet ook niet wat er verder in zit. Roos verklapt het nu niet voor niets niet.
*noteertquote:Op woensdag 4 september 2013 16:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
couscous geweld in heet water met een kruidenmix (komijn,koriander,paprika en knoflookpoeder en beetje cayennepeper) voor de rest komkommer, tomaatjes, prei, appel, geitenkaas en wat olijfolie en citroensap
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:18 schreef franklop het volgende:
http://werkenbijprorail.n(...)_accepts_cookies=yes
Klik eens op die link... Ik weet niet wat ik ermee aan moetquote:Hallo allemaal!
Het heeft even geduurd, maar hierbij alsnog een bericht over jullie prijzen van de Golden Dot Awards 2013.
In totaal zijn er 23 studenten die (als onderdeel van een team) met hun project hebben gewonnen.
We hebben destijds aangegeven dat we kaarten voor The Next Web Conference beschikbaar zouden stellen.
Het lukt alleen niet om voor zoveel studenten kaarten te regelen, want ze zijn niet meer zo scheutig met kortingskaarten.
En we willen ook niemand uitsluiten. Daarom hebben we besloten om alle winnaars een andere prijs aan te bieden.
Jullie mogen allemaal een uniek item uitzoeken op http://belovedshirts.com/. Max. $65,00 (dollar!).
Laat mij even weten welk item je graag wilt en in welke maat. Over twee weken wil ik gaan bestellen.
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klik eens op die link... Ik weet niet wat ik ermee aan moet
Ja die, deze...quote:Op woensdag 4 september 2013 21:06 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik zou voor deze gaan
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of gewoon een fout wolvenshirt. Misschien dat het ooit nog ergens nuttig voor is![]()
Nee, je KRIJGT losgeld om iets fatsoenlijk aan te schaffenquote:Op woensdag 4 september 2013 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dan heb je ook wat... Je zal iig niet ontvoerd worden met zo'n lieliek ding
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In spoiler, is te traumatisch om mensen hier onverwacht mee te confronteren.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |