Goed, waarom Hi-personeel niet de slimste mensen ter wereld zijn.
Zoals sommige wellicht weten is mijn telefoon voor de derde keer ter reparatie opgestuurd en voor de derde keer geven ze aan dat ze geen defect hebben gevonden. Ik al gebeld met Hi en netjes gedeelte van abo-geld terug gehad en de tip dat het wellicht aan de accu legt. Ik naar de winkel en hem opgehaald. Toen gelijk gevraagd of ik hem met een andere accu kon testen om te checken of het daaraan lag.
De beste jongeman direct even gaan zoeken en kwam met een ander toestel waar wel een goede accu in zat. Wij testen en hij werkte. Ik ondertussen gevraagd of er niet wat te regelen viel dat ik een gratis nieuwe accu kreeg. Dit was niet mogelijk, maar hij was zo in de weer en in de war dat hij niet meer wist of hij de accu's alweer had verwisseld. Volgens mij was dit niet het geval, en zo aan het opladen te zien ook niet, dus gratiszzzzzz nieuwe accu
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+