Ik geloof geen zak meer van wat een intelligence service bij elkaar heeft geschraapt. Te vaak is het gewoon gefaked of weet ik wat. Grootste criminelen hier zijn de geheime diensten met veel te veel macht en privileges.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:16 schreef zuchtje het volgende:
De duitsers weten wat meer:
[..]
http://www.nu.nl/buitenla(...)ad-gifgasaanval.html
Gisteren.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:08 schreef b4kl4p het volgende:
Waaat? Israel heeft raketjes gestuurd uit naam van de VS? Wanneer is dit gebeurt?
Wat ik mij afvraag ... als er daar zoveel bendes, milities, rebellen, jihadisten , terorristen , soenieten, sjieeten of hoe jullie het dan ook willen noemen ... hoe herkennen die elkaar ?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Wees ook een beetje eerlijk AluAlou, ik weet dat je haat hebt voor "wahabisten" maar wees wel eerlijk.
Deze broeders van de fractie van de Kauskaus hebben gelijk en hebben recht om zich te distantiëren van de Takfirie organisatie Dawla al islamiya fil iraq wa shaam (waar al nusra onder valt). Zoals je ziet bij de youtube filmpje staat er dit:
blabla
tjah.. Ze kunnen het nooit goed doen. Als ze zwijgen dan is het volk boos dat een land ten strijde gaat zonder bewijs, en als ze wel iets zeggen dan is het gefabriceerd.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:21 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Ik geloof geen zak meer van wat een intelligence service bij elkaar heeft geschraapt. Te vaak is het gewoon gefaked of weet ik wat. Grootste criminelen hier zijn de geheime diensten met veel te veel macht en privileges.
True, maar dat hebben ze ook aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:25 schreef zuchtje het volgende:
[..]
tjah.. Ze kunnen het nooit goed doen. Als ze zwijgen dan is het volk boos dat een land ten strijde gaat zonder bewijs, en als ze wel iets zeggen dan is het gefabriceerd.
Dat is waar!quote:Op woensdag 4 september 2013 15:30 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
True, maar dat hebben ze ook aan zichzelf te danken.
Maar feitelijk is die informatie juist. Israël HEEFT gisteren twee raketten afgevuurd. Eerst ontkende dat land. Later stelde het dat ze een onaangekondigde oefening hadden gehouden, in samenwerking met de VS. Het is meer dan ongebruikelijk om zo'n 'live-fire' oefening niet vooraf te melden. Sterker nog: Tijdens de oorlog tegen Libië kondigden de Amerikaanse schepen voor de kust lanceringen nog aan!quote:Op woensdag 4 september 2013 15:12 schreef zuchtje het volgende:
Blijkbaar is dat blaadje nogal anti-israel.
Ze kunnen ook even een periode van 10 jaar nemen en GEEN oorlog voeren en zich NIET met andermans zaken bemoeien. Maar ja, dat is niet hoe je een wereldmacht wordt en blijft.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:25 schreef zuchtje het volgende:
[..]
tjah.. Ze kunnen het nooit goed doen. Als ze zwijgen dan is het volk boos dat een land ten strijde gaat zonder bewijs, en als ze wel iets zeggen dan is het gefabriceerd.
We hebben het hier over de Duitsers, dat weet je?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze kunnen ook even een periode van 10 jaar nemen en GEEN oorlog voeren en zich NIET met andermans zaken bemoeien. Maar ja, dat is niet hoe je een wereldmacht wordt en blijft.
Ja, duidelijk wel, als het niet onjuist is wat ze zeggen. Als ik positieve verhalen over de VS wil lezen, ga ik wel een reisgids halen. Of naar de bioscoop.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:12 schreef Straatklinker het volgende:
Het is niet onjuist wat ze zeggen maar kun je nog van objectiviteit spreken?
Negeer het maar.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:36 schreef zuchtje het volgende:
[..]
We hebben het hier over de Duitsers, dat weet je?
Ik zeg alleen dat het een controversieel blaadje is die nogal wat rare ideeën heeftquote:Op woensdag 4 september 2013 15:33 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Met andere woorden: Wat maakt iets 'anti-Israël', in jouw ogen? Iedereen die iets schrijft dat niet rechtstreeks uit Netanyahu's mond is opgetekend?
http://en.wikipedia.org/wiki/Veterans_Today#Criticismquote:Veteran's Today financial editor Michael Harris was criticized for asserting in an interview on Press TV that December 2012 Sandy Hook Elementary School shooting was a "revenge killing" by Israel. The Anti-Defamation League responded stating "Veterans Today is known for promulgating some of the most outrageous anti-Israel and anti-Semitic conspiracy theories."[32] Harris also alleged that Israeli "death squads" were responsible for the 2011 Tucson shooting, 2011 Norway attacks and 2012 Aurora shooting and that the "Jewish-owned and Jewish-controlled" Hollywood was responsible for perpetuating a "culture of violence" within the United States.[33] A Washington Post story on the interviews notes that Harris "publicly associates with neo-Nazi groups".[34][35] The SPLC stated that Harris' comments indicated that VT "is now squarely in neo-Nazi territory."
http://www.nu.nl/buitenla(...)de-wereldoorlog.htmlquote:'Conflict Syrië leidt desnoods tot Derde Wereldoorlog'
Het regime van de Syrische president Bashar-al Assad zal de handdoek in een internationaal conflict niet in de ring gooien, zelfs niet als dat leidt tot een 'Derde Wereldoorlog'.
Foto: AFP
Dat zei de Syrische onderminister van Buitenlandse Zaken, Faisal Moqdad, woensdag in gesprek met persbureau AFP.
"De Syrische regering zal haar positie niet veranderen. Ook niet als dat leidt tot een Derde Wereldoorlog", aldus Mogdad. "Geen Syriër kan de onafhankelijkheid van zijn land opofferen."
De Amerikaanse president Barack Obama zei woensdag op een persconferentie in Zweden dat het uitblijven van een reactie op de gifgasaanval in de Syrische hoofdstad Damascus de kans op nieuwe aanvallen van die aard vergroot.
Obama heeft er vertrouwen in dat het Amerikaanse Congres instemt met een militaire aanval en roept op tot een effectieve reactie. "Mijn geloofwaardigheid staat hier niet op het spel. De geloofwaardigheid van de internationale gemeenschap staat op het spel."
Volgens Obama maakt het niet uit dat een mogelijke aanval nog even op zich laat wachten. "Of we nu over een paar dagen, een week of een maand toeslaan, de aanval zal effectief zijn."
hehe dit doet me denken aan "De Odysse van Asterix" dat ze in de woenstijn steeds door al die stammen worden aangevallenquote:Op woensdag 4 september 2013 15:24 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat ik mij afvraag ... als er daar zoveel bendes, milities, rebellen, jihadisten , terorristen , soenieten, sjieeten of hoe jullie het dan ook willen noemen ... hoe herkennen die elkaar ?
Staat dat op hun voorhoofd geprint ofzo ?
Ik zie alleen maar mannen met baarden en een AK
Ik zou gewoon schieten op alles wat beweegt
Ook al oud nieuws. En opnieuw zo'n NSA-propaganda-stunt. Ook de BND bleek, na eerdere ontkenningen en 'geschokte' reacties van de verantwoordelijke politici, in bed te liggen met de NSA. En ook zij hebben de dringende behoefte om te laten zien hoe belangrijk al dat afluisteren wel niet is.quote:
Nou, nee, je refereerde aan dat artikel, en deelde ons mede dat het nogal anti-Israël was. Daarom vroeg ik: Waar leid je dat uit af, dan?quote:Op woensdag 4 september 2013 15:39 schreef zuchtje het volgende:
Ik zeg alleen dat het een controversieel blaadje is die nogal wat rare ideeën heeft
Zowel Medvedev, als Poetin, waarschuwen daar al veel langer voor.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:41 schreef b4kl4p het volgende:
Dat de woorden: "Derde wereldoorlog" nu al uit de mond komt van leiders is wel erg zorgwekkend trouwens, evenals dat de media het overneemt.
dat soort taal werd wel vaker gebezigd in het verleden bij interventiesquote:Op woensdag 4 september 2013 15:41 schreef b4kl4p het volgende:
Dat de woorden: "Derde wereldoorlog" nu al uit de mond komt van leiders is wel erg zorgwekkend trouwens, evenals dat de media het overneemt.
Ja en hoe gaat een leider verantwoorden dat hij al lang wist van een aanval (als 9/11) als ALLE verkeer toch al afgetapt wordt. Zelfde gold voor Churchill vroeger, 200000 doden door een Duitse aanval omdat ze er van wisten omdat ze dat Duitse crypto-apparaat hadden gekraakt maar dat niet bekend wilden maken.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:42 schreef Duizend-Bommen het volgende:
akte dat de NSA domweg alle elektronische communicatie afluistert, heb je als militair of terrorist een gaatje in je hoofd waar een jumbo doorheen kan vliegen, als je in klare taal over gifgasaanvallen gaat staan leuteren.
Of dat het juist is is nog maar de vraag uiteindelijk. Het is dat dat het wel algemeen bekend is dat ze in de VS problemen hebben met tentenkampen/armoede en soldaten met ptss. Voor een zender die zich voor wil doen als een internationale nieuwszender is het maar triest.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:36 schreef Duizend-Bommen het volgende:
[..]
Ja, duidelijk wel, als het niet onjuist is wat ze zeggen. Als ik positieve verhalen over de VS wil lezen, ga ik wel een reisgids halen. Of naar de bioscoop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |