Als het niet echt zou zijn, hadden ze dat wel gezegd. Daarbij is het overduidelijk Arcade Fire, natuurlijk.quote:Op zondag 8 september 2013 17:52 schreef Tchock het volgende:
Pitchfork:
[..]
Als dit nep is wil ik dat de maker een platencontract krijgt. Want het is echt heel erg vet.
Ik zag Hometown Girls voorbij komen op Facebook, lekker nummertje.quote:Op zondag 8 september 2013 20:22 schreef Bol_Wan het volgende:
Iemand die plaat van The Strypes meegekregen? Het krijgt me nog niet helemaal mee, maar het is bizar hoe catchy die liedjes van een stel vijftien/zestienjarige jochies zijn. Kunnen nog wat leuke dingen gaan maken, over een jaar of vijf
Die kom je ook niet vaak tegen! Kerel was de soundtrack van mijn middelbare school periode. Recentere werk is een stuk minder helaas...quote:Op zondag 8 september 2013 20:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kwam deze ook weer eens tegen, blijft lekker zomers..
leuke plaat zeg. Zeker bovenin de R&B-platen van dit jaarquote:Op zondag 8 september 2013 18:45 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe Janelle Monáe is erg goed zeg, een van de beste platen van het jaar.
Ik ken hem zelf van de Tiësto (re)mixquote:Op zondag 8 september 2013 21:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Die kom je ook niet vaak tegen! Kerel was de soundtrack van mijn middelbare school periode. Recentere werk is een stuk minder helaas...
De beste plaat in het genre dit jaar hoor (ik tel Thundercat dan meer als funk), overall ook een van de betere. Grote kans dat die in mijn eindejaarslijst komt, als de plaat nog een klein beetje op me groeit.quote:Op zondag 8 september 2013 22:10 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
leuke plaat zeg. Zeker bovenin de R&B-platen van dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |