Hoho, Bilbao is Baskenland he. Basken zijn nogal fanatiek. Als je ergens in Barcelona staat ofzo zal het ook wel een dode boel zijn.quote:Op donderdag 5 september 2013 14:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
helemaal mee eens! Bij arcade fire in de HMH staan ze ook altijd als lijken terwijl ik er helemaal in opga. Het Nederlands publiek kan een voorbeeld nemen aan de Spanjaarden, in Bilbao ging het helemaal los bij arcade fire, en zo hoort het!!
Volgens mij gaat dit nog over My Bloody Valentine.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:14 schreef Agger het volgende:
Concert ga ik altijd los. Prachtig om te doen. Lekker meebleren, lekker springen en lekker vaak de moshpit in. Is alleen maar mooi.
Ja, in die hoek stond ik ( te dansen ), inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2013 15:52 schreef neohu het volgende:
[..]
Als je dus aan het dansen was, ben je me wellicht opgevallen. Ik stond aan een statafel rechts vooraan, lekker vrij uitzicht
quote:After a long, mysterious rollout of bits and pieces of information about their new album Reflektor, Arcade Fire will finally share some new material. The Daily Beast reports, via an interview with filmmaker Anton Corbijn, that the music video for the new single (also called "Reflektor") will be out on Monday at 9 p.m. That's 9 p.m. on 9/9, the date that was obscurely hinted at last month. Corbijn, who's done videos like the one for Nirvana's "Heart-Shaped Box", is directing. “I can’t say much more than that, because it’s all a surprise,” he said to the Daily Beast, adding, “You’ll have to watch the TV Monday evening.” OK!
Yeah, feit blijft hetzelfde.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:17 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit nog over My Bloody Valentine.
Cool, wat luister je?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:49 schreef Kerftminister het volgende:
Lekker aan de Arabische muziek met dit prachtige weer.
Dat is midden in mijn conferentieweek, dus ik denk dat ik de volgende dag maar ga kijken/luisteren.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:39 schreef Tchock het volgende:
Dinsdag 10 september 02:00 Nederlandse tijd. Ik blijf op.
Dat wordt de eerste clip die ik lang tijd ga kijken dan, Corbijn is een enorm genie. Al vind ik zijn fotografie wat beter dan zijn filmwerk.quote:Op donderdag 5 september 2013 20:29 schreef Tchock het volgende:
Anton Corbijn regisseert de video voor de nieuwe single van Arcade Fire, die inderdaad op de 9e uitkomt. Zo veel genialiteit bij elkaar
[..]
Ik weet niet, Highway to Hassake kon ik anders maar moeilijk hebben. Werd gauw erg irritant, lag misschien aan de kwaliteit. Khaled en vrienden maken veel relaxtere muziek.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:00 schreef Bol_Wan het volgende:
Omar Suleyman. De enige echte koning in de Arabische Wereld
[..]
Dat wordt de eerste clip die ik lang tijd ga kijken dan, Corbijn is een enorm genie. Al vind ik zijn fotografie wat beter dan zijn filmwerk.
Heb je zijn remixen van Björk-nummers gehoord? Als je Björk leuk kan maken kan je wat mij betreft niet meer stukquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik weet niet, Highway to Hassake kon ik anders maar moeilijk hebben. Werd gauw erg irritant, lag misschien aan de kwaliteit. Khaled en vrienden maken veel relaxtere muziek.
"The sad spoils of a job in music criticism: I am finally given the chance to review a new release by the Pixies, and it's this."quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:03 schreef BoerBert het volgende:
http://pitchfork.com/reviews/albums/18560-pixies-ep-1/.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:03 schreef BoerBert het volgende:
http://pitchfork.com/reviews/albums/18560-pixies-ep-1/.
Precies. Stelletje hipstersquote:
Donequote:Op vrijdag 6 september 2013 19:14 schreef methodmich het volgende:
MUZ / Top5 van de dag #44
Voor de liefhebbers van Ray LaMontagne, post gerust je top 5 in dat topic.
Vind ik bij hem nog lastig, luister meestal niet naar nummers specifiek.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:14 schreef methodmich het volgende:
MUZ / Top5 van de dag #44
Voor de liefhebbers van Ray LaMontagne, post gerust je top 5 in dat topic.
Vast niet, wordt volgens mij vrij goed verkocht.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:26 schreef Bol_Wan het volgende:
Ik ben volgens mij echt de enige die de laatste Editors prima te pruimen vind
Die band laat zich op Fok of in dit topic niet pluggen, forget itquote:Op zaterdag 7 september 2013 11:03 schreef nodig het volgende:
London Grammar - If You Wait is ook uit/gelekt
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |