Too...much....information.....quote:Op woensdag 4 september 2013 19:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha is eigenlijk verschil in lengte tussen beide heren, maar ik vond hem leuk.
Je hebt ook nog deze mafketels, hele aparte muziek maar erg vet:
En een van de bekendste bands uit Japan, zelfs Kurt Cobain was fan van ze, ze worden de Osaka Ramones genoemd:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah iedereen blijft ook zeggen hoe goed ze zijn. Tegenwicht hèquote:Op woensdag 4 september 2013 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar dat je The National echt enorm saai vindt is ondertussen wel bekend hier, geloof ik.
Dus, Okkervil River. Zeg het maar. Ik ben nu bezig met de eerste luisterbeurt. Klinkt wel aardig, maar nog niet heel spectaculair.
Nooit verkeerd, Japan is een van de grootste muzieklanden ter wereld, wordt erg onderschat. Brazilië is er nog zo een.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Too...much....information.....
Ga er wel ff voor zitten binnenkort..... Japan staat nog op mijn to-see-list, dus ik moet wel een beetje op de hoogte zijn van de muziek
Daar kwam in 1989 al een tribute van uit... geïnitieerd door oa Sonic Youth.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:36 schreef Kerftminister het volgende:
En een van de bekendste bands uit Japan, zelfs Kurt Cobain was fan van ze, ze worden de Osaka Ramones genoemd:
Die hoorde ik in Kill Bill, dat vond ik een mindere versie van Shonen Knife.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar kwam in 1989 al een tribute van uit... geïnitieerd door oa Sonic Youth.
Paar jaar gelden heb ik ze nog live gezien. Wat ouder geworden maar nog steeds heerlijk rockend.
Er komt trouwens ontzetten veel van dit soort muziek uit Japandenk ook aan de 5.6.7.8's
FANTASTISCHquote:Op woensdag 4 september 2013 19:55 schreef Moody het volgende:
Ook genieten, al is het op een andere manier....
Wat vond jij ook alweer het beste Beck album?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Album van vorig jaar was ook erg sterk, met o.a. Lady:
Was mijn #2 beste nummer van 2012
Mutations, maar met een hele kleine voorsprong op Odelay.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat vond jij ook alweer het beste Beck album?
Dan ga ik Mutations zo eens luisteren, vond Odelay erg goed namelijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Mutations, maar met een hele kleine voorsprong op Odelay.
Wel verschillende albums hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 20:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dan ga ik Mutations zo eens luisteren, vond Odelay erg goed namelijk.
Ach, wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel verschillende albums hoorMutations is veel "liever".
Vindt Loser nog altijd zijn beste nummer. Zal niet origineel zijn, maar het blijft na al die jaren wel overeind.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ach, wie niet waagt, wie niet wint.
Hmm wel leuk nummertje ja, maar wat ik zover gehoord heb bevalt Hotwax me al beter.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:23 schreef Moody het volgende:
[..]
Vindt Loser nog altijd zijn beste nummer. Zal niet origineel zijn, maar het blijft na al die jaren wel overeind.
Tuurlijk, hij heeft meer goede nummers gemaakt. Valt een prima top-10 te maken.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hmm wel leuk nummertje ja, maar wat ik zover gehoord heb bevalt Hotwax me al beter.
Dan doen we er gewoon nog één, omdat het kan:quote:
Shonen Kife was ook eerder.... 5678's is wat harder, wat meer surf er door.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:03 schreef Kerftminister het volgende:
Die hoorde ik in Kill Bill, dat vond ik een mindere versie van Shonen Knife.
Nu zijn twee van de drie leden trouwens vervangen door jongere en frissere dames, hier zie je ze:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |