Awwwwquote:Op woensdag 4 september 2013 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Norrage, je valt een beetje in herhaling. Dat is pas slaapverwekkend.
Ja dat ligt er echt aan wat je leuk vindt.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Koreaanse/Chinese/Japanse/.... Boris toch?
Je hebt haarze wel eens geplugd hier
Indrukwekkend oeuvre zegWelk album moet ik nemen als Boris-n00b?
Wow bedanktquote:Op woensdag 4 september 2013 19:22 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dat ligt er echt aan wat je leuk vindt.
Feedbacker en Flood zijn misschien wel het meest inaccessible, lange repetitieve gitaartracks. Flood is wel lekker psychedelisch. Pink is erg hard, maar heeft wel veel korte nummers. Heavy Rocks is eigenlijk nog harder dan Pink. New Album is psychedelisch en wat meer poppy, denk dat dat een van de meest gangbare albums van ze is, maar niet echt representatief voor hun stijl. Mabuta no Ura sountrack is juist weer ambient en het album van dit jaar Präparat is ook weer wat psychedelisch.
Ik zou voor Akuma no Uta gaan, is een goede gangbare plaat. Wel erg ruig, harde stoner rock en er zitten wel echt wat nummers tussen die je eerst op een laag volume moet spelen om het te proberen. Het rockt wel erg lekker.
Flood zou je eventueel ook kunnen doen. Is wel dik 70 minuten en instrumentaal. Maar het is echt een hele mooie gitaarreis om het zo te noemen.
Walgelijke post.quote:
Gaat het goed met je?quote:
Ja. Met jou?quote:
Ja ok die nieuwere dEUS platen zijn wel wat eenzijdigerquote:Op woensdag 4 september 2013 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh dan ben ik het niet geheel met je eens - het is waar ik bij Interpol er last van heb dat alles hetzelfde is (maar het niet slecht vind zoals bij het vreselijke Mumford and Sons)
dEUS heb ik er ook wel last van, daar kabbelt bijna alles maar op een paar oude plaatjes uitgezonderd..
Ja wel goed, maar ik kan het nooit laten om te reageren op meningenquote:
Als ik mijn eindlijstjes top 5 nog eens bekijk voor die jaren, dan krijg ik:quote:Op woensdag 4 september 2013 18:47 schreef ranja het volgende:
2012 is juist het beste jaar van de laatste 5 jaar, al komen 2009 en 2011 wel in de buurt.
Haha prachtig.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:24 schreef Moody het volgende:
[..]
Wow bedankt
Ga zeker wat proberen. Sta wel open voor Oosterse pareltjes.
Dan heb ik nog een Oosterse tip voor jou: Wing
Ja, maar dat je The National echt enorm saai vindt is ondertussen wel bekend hier, geloof ik.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja wel goed, maar ik kan het nooit laten om te reageren op meningen
Haha is eigenlijk verschil in lengte tussen beide heren, maar ik vond hem leuk.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:33 schreef Moody het volgende:
ThnxGa ze eens uitpluizen....
Die 10 cm lui hebben wel zelfspot
2008 was ook een geweldig jaar....quote:Op woensdag 4 september 2013 19:34 schreef Norrage het volgende:
2011 en 2008 waren echt, voor mij, ziek goede jaren. Wel 15 albums uit die 2 jaren in mijn album top 100 zelfs. Met maar 4 noteringen uit 2009,2010 en wss 2012.
Too...much....information.....quote:Op woensdag 4 september 2013 19:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha is eigenlijk verschil in lengte tussen beide heren, maar ik vond hem leuk.
Je hebt ook nog deze mafketels, hele aparte muziek maar erg vet:
En een van de bekendste bands uit Japan, zelfs Kurt Cobain was fan van ze, ze worden de Osaka Ramones genoemd:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah iedereen blijft ook zeggen hoe goed ze zijn. Tegenwicht hèquote:Op woensdag 4 september 2013 19:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, maar dat je The National echt enorm saai vindt is ondertussen wel bekend hier, geloof ik.
Dus, Okkervil River. Zeg het maar. Ik ben nu bezig met de eerste luisterbeurt. Klinkt wel aardig, maar nog niet heel spectaculair.
Nooit verkeerd, Japan is een van de grootste muzieklanden ter wereld, wordt erg onderschat. Brazilië is er nog zo een.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:38 schreef Moody het volgende:
[..]
Too...much....information.....
Ga er wel ff voor zitten binnenkort..... Japan staat nog op mijn to-see-list, dus ik moet wel een beetje op de hoogte zijn van de muziek
Daar kwam in 1989 al een tribute van uit... geïnitieerd door oa Sonic Youth.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:36 schreef Kerftminister het volgende:
En een van de bekendste bands uit Japan, zelfs Kurt Cobain was fan van ze, ze worden de Osaka Ramones genoemd:
Die hoorde ik in Kill Bill, dat vond ik een mindere versie van Shonen Knife.quote:Op woensdag 4 september 2013 19:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Daar kwam in 1989 al een tribute van uit... geïnitieerd door oa Sonic Youth.
Paar jaar gelden heb ik ze nog live gezien. Wat ouder geworden maar nog steeds heerlijk rockend.
Er komt trouwens ontzetten veel van dit soort muziek uit Japandenk ook aan de 5.6.7.8's
FANTASTISCHquote:Op woensdag 4 september 2013 19:55 schreef Moody het volgende:
Ook genieten, al is het op een andere manier....
Wat vond jij ook alweer het beste Beck album?quote:Op woensdag 4 september 2013 20:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Album van vorig jaar was ook erg sterk, met o.a. Lady:
Was mijn #2 beste nummer van 2012
Mutations, maar met een hele kleine voorsprong op Odelay.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:16 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Wat vond jij ook alweer het beste Beck album?
Dan ga ik Mutations zo eens luisteren, vond Odelay erg goed namelijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:17 schreef Moody het volgende:
[..]
Mutations, maar met een hele kleine voorsprong op Odelay.
Wel verschillende albums hoorquote:Op woensdag 4 september 2013 20:19 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dan ga ik Mutations zo eens luisteren, vond Odelay erg goed namelijk.
Ach, wie niet waagt, wie niet wint.quote:Op woensdag 4 september 2013 20:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Wel verschillende albums hoorMutations is veel "liever".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |