Als het over roken gaat dan klopt verassing anders nog wel aardig.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zucht, verrassing is met dubbel -r.
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:17 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Als het over roken gaat dan klopt verassing anders nog wel aardig.
Link?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ferrer is zelfs een ketting roker ja.
Haha, da's nog waar ook.quote:
Omdat jij het zegt?quote:Op woensdag 4 september 2013 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
Heb er geen link van. Maar dat is algemeen bekend bij de echte tennis fans.
Is gewoon zo. Probeer het maar te googlen.quote:
Oh, als jij zegt bij de ECHTE fans bekend is moet het wel kloppen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Heb er geen link van. Maar dat is algemeen bekend bij de echte tennis fans.
Of hij dat nu is geen idee, maar 2 jaar terug was hij een kettingroker. Ik heb hem notabene zelf zien roken en ik heb het de spelers zelf horen zeggen!quote:Op donderdag 5 september 2013 01:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Oh, als jij zegt bij de ECHTE fans bekend is moet het wel kloppen.![]()
Ik heb het ook hier en daar gehoord, maar een kettingroker op een dagelijkse basis geloof ik nog steeds niks van. En gaan genoeg verhalen de ronde waarvan ik weet dat ze niet kloppen of enorm overdreven zijn.
Het feit dat jij hem hebt zien roken maakt hem geen kettingroker. Maar goed, kan natuurlijk zo zijn als de andere spelers het zeggen.quote:Op donderdag 5 september 2013 02:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Of hij dat nu is geen idee, maar 2 jaar terug was hij een kettingroker. Ik heb hem notabene zelf zien roken en ik heb het de spelers zelf horen zeggen!
[...]
Mjah, ik zeg dat hij een paar jaar terug (of langer) een kettingroker was. Die observatie daarna staat er los vanquote:Op donderdag 5 september 2013 08:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het feit dat jij hem hebt zien roken maakt hem geen kettingroker. Maar goed, kan natuurlijk zo zijn als de andere spelers het zeggen.
Voeg het toe aan de pagina over Ferrer op wikipedia. Dan is het wel waar.
Ik vind het ook onsmakelijk.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah, ik zeg dat hij een paar jaar terug (of langer) een kettingroker was. Die observatie daarna staat er los vanFeit is dat hij (nog steeds) rookt (hoeveel weet ik niet) en dat dat aan de ene kant opmerkelijk is en aan de andere kant eigenlijk helemaal niet want er zijn echt heel veel topsporters uit alle disciplines die roken. Waarom? Geen idee....roken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |