SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
White Noise, a song by Disclosure and AlunaGeorge on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door PlexAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Teringtyfuskolere lijer jij bent kk sneuOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
is je mammie nu trots?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
PaardenpijperOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
MAU! LONG TIME NO SEEquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:48 schreef maurisioo het volgende:
Hoe oud ben je nou eigenlijk bobber
16Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:48 schreef bobbernaut het volgende:
Teringtyfuskolere lijer jij bent kk sneu
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Dus de score:
Plex: trechterborst
Shaderon: verrotte poot
Ame_: hand naar de kloten
Sosu: getrouwd.
Wat mis ikAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Mijquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef Ame_thyst het volgende:
Dus de score:
Wat mis ik![]()
![]()
Ja maar als mentale klachten tellen wordt de lijst te langAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik bedoelde niet mn autismequote:Op dinsdag 3 september 2013 21:55 schreef Ame_thyst het volgende:
Ja maar als mentale klachten tellen wordt de lijst te lang![]()
![]()
Ohja je had ook een post gemaakt met alles wat je mankeerde dat is waar ookAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Wat is er met je hand dan? RSI? of teveel gefapt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef Ame_thyst het volgende:
Dus de score:
Wat mis ik![]()
Hypotonie (lage spierspanning)quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:56 schreef Ame_thyst het volgende:
Ohja je had ook een post gemaakt met alles wat je mankeerde dat is waar ook
Nygstasmus (oog iets)
Hoge bloeddruk
Kleine (amper werkende) nier.
Mis ik iets?![]()
![]()
Maargoed, ik kan gelukkig meeste dingen prima en heb niet hele veel te klagen
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-09-2013 21:59:13 ]![]()
over 2 maandenquote:
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef MineraalWater het volgende:
Thanks m8s komt allemaal goed jeweet![]()
![]()
Sturen wel namens de klas (topic) zo'n grote kaart met een auto erop en dan zetten we onze namen erop enzoAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Sturen wel namens de klas (topic) zo'n grote kaart met een auto erop en dan zetten we onze namen erop enzo![]()
![]()
Wat heeft het nou voor nut om je in te laten vriezen nadat je al dood bent.Sowieso betwijfel ik of ze niet gewoon over paar jaar, of mss 50 jaar wanneer de ouders ook dood zijn, dat lijk dumpen. Geld is immers toch al binnen.
![]()
Als je klinisch dood bent ben je nog niet helemaal dood.
Ja er is een kleine kans dat je ooit terug komt. Maar er is een kans. Dus waarom zou je het niet doen?![]()
Weet niet precies hoe het werkt. Maar het is niet zo dat ze je pas een paar uur na je dood invriezen![]()
Nee dat begrijp ik, maar zelfs dan nog. Ze is doodgegaan aan een hersentumor, ben je dan niet gewoon hersendood?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:37 schreef Mender het volgende:
Weet niet precies hoe het werkt. Maar het is niet zo dat ze je pas een paar uur na je dood invriezen![]()
Was een poos geleden in zo'n bunker met ingevroren mensen dat stroom uitviel en iedereen ontdooide. Ontdekten ze pas na een paar weken.quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef Timwonnacott het volgende:
Wat heeft het nou voor nut om je in te laten vriezen nadat je al dood bent.Sowieso betwijfel ik of ze niet gewoon over paar jaar, of mss 50 jaar wanneer de ouders ook dood zijn, dat lijk dumpen. Geld is immers toch al binnen.
Ben je dan mooi klaar mee.![]()
vogelkooi: ontzettend grote lul, en een alcohol probleemquote:Op dinsdag 3 september 2013 21:54 schreef Ame_thyst het volgende:
Dus de score:
Wat mis ikFear is the grease of society.![]()
een wilde kop koffie appears?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
hebben ze tapijt of is die vloer zo smerig?quote:Op woensdag 4 september 2013 08:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Morgen keurels
[ afbeelding ]
Zit nu in de trein richting Nijmegenhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Dat was nog van buiten de trein natuurlijk. Station Zwolle is nog een bouwput. Een mooie N-H T7030 zit er lustig op los te ronken tijdens het drillen.![]()
Wat voor vakken heb je allemaal aldie?Soort van RSI denk ja, maar goed rust houden kan nogal moeilijk als je met PC werkt...quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:57 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Wat is er met je hand dan? RSI? of teveel gefapt?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
andere hand gebruiken, en de andere even een tijdje niet gebruiken: ja je bent minder efficient, maar uiteindelijk is het wel beter voor je..quote:Op woensdag 4 september 2013 09:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat voor vakken heb je allemaal aldie?
[..]
Soort van RSI denk ja, maar goed rust houden kan nogal moeilijk als je met PC werkt...![]()
![]()
Wij vandaag alleen Vroeg-moderne tijd, maar was even naar Deventer om drie paar sneakers van een veiling op te pikken.quote:Op woensdag 4 september 2013 09:42 schreef Ame_thyst het volgende:
Wat voor vakken heb je allemaal aldie?
[..]
Soort van RSI denk ja, maar goed rust houden kan nogal moeilijk als je met PC werkt...![]()
'Defensie verkoopt nieuw schip door extra bezuinigingen'
Het grootste marineschip van Nederland, de Karel Doorman, zou al worden verkocht voordat het af is, vanwege een nieuwe bezuinigingsronde bij Defensie.
nederlandquote:Op woensdag 4 september 2013 10:12 schreef Ame_thyst het volgende:
'Defensie verkoopt nieuw schip door extra bezuinigingen'
Het grootste marineschip van Nederland, de Karel Doorman, zou al worden verkocht voordat het af is, vanwege een nieuwe bezuinigingsronde bij Defensie.
![]()
![]()
Moet een Nexus 4 hebben, goedkoopste bij belsimpel maar wat een kut bedrijf is dat. Dilemma's dilemma'sIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Gister ook een mobiel besteld daarquote:Op woensdag 4 september 2013 10:15 schreef TJV het volgende:
Moet een Nexus 4 hebben, goedkoopste bij belsimpel maar wat een kut bedrijf is dat. Dilemma's dilemma's
Leveren doen ze wel snel enzo, maar als er wat mis is ben je de lul. Eerst volgende fatsoenlijke bedrijf is 50 Euro duurder.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ja dat is het enige wat een bevoorradingsschip doet. Het zorgt voor heel veel werkgelegenheid en iets kunnen betekenen voor andere landen is alleen maar positief. Presence op het wereldtoneel is belangrijk.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Want ja, dat schip hebben we nodig met de dreigende oorlogen. Hup hup, opschieten met dat EU-legerAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Hij was laatst in de uitverkoop hoeveel heb je er voor betaald?quote:Op woensdag 4 september 2013 10:15 schreef TJV het volgende:
Moet een Nexus 4 hebben, goedkoopste bij belsimpel maar wat een kut bedrijf is dat. Dilemma's dilemma's![]()
Gewoon op alle wereldzeen een schip laten varen, kom maar op met die kutpiraatjes. Goalkeeper in je somalische bakkes.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Nog niets, goedkoopste is 350.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Hij was laatst in de uitverkoop hoeveel heb je er voor betaald?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Laat de vrouwelijke bemanning maar voor presence in mijn broek zorgen, veel belangrijker en lonender.quote:Op woensdag 4 september 2013 10:20 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja dat is het enige wat een bevoorradingsschip doet. Het zorgt voor heel veel werkgelegenheid en iets kunnen betekenen voor andere landen is alleen maar positief. Presence op het wereldtoneel is belangrijk.
Fuck vechten.![]()
bevoorradingsschipquote:Op woensdag 4 september 2013 10:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Laat de vrouwelijke bemanning maar voor presence in mijn broek zorgen, veel belangrijker en lonender.
Fuck vechten.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ah ok wel kut dat hij hier zoveel duurder is dan in amerika. Eind van het jaar komt de nexus 5quote:![]()
of je slaat gelijk een homerun!quote:Op woensdag 4 september 2013 10:32 schreef Ame_thyst het volgende:
Moet je eerst voorbij haar goalkeeper![]()
Heeft het vrouwelijke marinepersoneel echt een persoonlijke goalkeeper om de vagina te beschermen? Wat kost ons als samenleving deze grap wel niet?![]()
Baseball heeft geen goal broodmongoolquote:Op woensdag 4 september 2013 10:33 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
of je slaat gelijk een homerun!![]()
Ik weet, tis maar een voorbeeldquote:Op woensdag 4 september 2013 10:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Baseball heeft geen goal broodmongool![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 15:09 schreef Flodder450 het volgende:
sollicitatie de deur uitgedaan, bedankt voor het advies Aldie!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
Wat!?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik doe mee
[ afbeelding ]![]()
![]()
altijd wel typisch bij bedrijven 24 uurslevering, bestel je iets, staat er op eens 2-4 dagen, yeah right
I know dat feeling m8quote:Op woensdag 4 september 2013 17:15 schreef Ame_thyst het volgende:
altijd wel typisch bij bedrijven 24 uurslevering, bestel je iets, staat er op eens 2-4 dagen, yeah right![]()
nooit last van gehadquote:Op woensdag 4 september 2013 17:15 schreef Ame_thyst het volgende:
altijd wel typisch bij bedrijven 24 uurslevering, bestel je iets, staat er op eens 2-4 dagen, yeah right(iig niet dat ik mij kan herinneren, en negatieve dingen blijven je toch eerder bij
)
![]()
Ik heb 1 23" led. En 1 42" led. Oh en een 5.1 dts-hd av receiver.
Ben ik nu ook hip?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
hmh, volgens mij ging dit over wallpapers enzulks.. toch?quote:Op woensdag 4 september 2013 19:18 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb 1 23" led. En 1 42" led. Ben ik nu ook hip?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 19:19 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hmh, volgens mij ging dit over wallpapers enzulks.. toch?
2x24" Syncmaster 2443BWquote:Op woensdag 4 september 2013 19:19 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
hmh, volgens mij ging dit over wallpapers enzulks.. toch?
met een random set wallpapers...![]()
Heb zo'n ips. Erg tevreden mee.http://www.syfy.com/tinman/oz/
HAHAHA IK MAAK EEN MCSC RAP OKE WACHT FF WACHTEN KOMT ZOOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
RenderenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
in 1 take opgenomenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ben btw kk verkouden dus jaOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
70% renderen, zo uploadenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
uploadenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Wie wilt link?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lyrics:
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de kwajongensstreken van voorgenoemde, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, een kalende zuurpruim genaamd Mschol, Flodders kerken-en-treinen fetish , waar shaderon over het beloofde land Australi praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.
Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een stoere boy, Mineraalwater komt uit Duitsland/Belgi/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
10/10It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
yoloquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Aldie, zin in een challenge, we gaan elkaar dissen op disstracks, steeds 1 dag de tijd voor een stuk tekst en inrappen enzo, en dan uploaden en dan wie er gewonnen heeft?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ECHT?! ai ik maak nu al stuk tekstquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Aldie heeft geconfirmed op skype, ik schrijf al ietsOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
jaquote:
MCSC PUNCHOUTBATTLEOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
jaa maar dat is op heel fok en dat is minder jwzquote:Op woensdag 4 september 2013 20:23 schreef shaderon het volgende:
Er was ooit zon rap battle topic op fok. Had ik ook wat dingen gepost lolOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ja kiwi won toen ook nog bruut zijn battles volgens mijquote:Op woensdag 4 september 2013 20:23 schreef shaderon het volgende:
Er was ooit zon rap battle topic op fok. Had ik ook wat dingen gepost lol![]()
hard, probeer man!quote:Op woensdag 4 september 2013 20:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hmm weet niet of ik deze beat wel kanOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:10 schreef bobbernaut het volgende:
11/10SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lyrics:
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de kwajongensstreken van voorgenoemde, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, een kalende zuurpruim genaamd Mschol, Flodders kerken-en-treinen fetish , waar shaderon over het beloofde land Australi praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.
Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een stoere boy, Mineraalwater komt uit Duitsland/Belgi/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.
Al is er wel een foutje: "Mineraalwater komt uit Duitsland/Belgi/Luxemburg," maar jij hebt er van gemaakt: "Mineraalwater komt uit Duitsland/Belgi/Limburg" Al klopt dat laatste wel![]()
![]()
ja i know mja boeiend je hoort me ook in t midden ergens "KANKER" zeggen omdat ik t verpest
Net ff wat opgenomen, heb wel wat harde lines maar moet ff wat getweaked worden.
en aldie, tip, je kan t beter opnemen als er niemand thuis is want dan kan je gewoon vol spitten zegmaar, nu hou ik t zelf een beetje in
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:42 schreef shaderon het volgende:
Moest aan faberyayo denken toen ik bobbers rap hoorde
quote:Op woensdag 4 september 2013 20:10 schreef bobbernaut het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lyrics:
Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een stoere boy, Mineraalwater komt uit Duitsland/Belgi/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.Zijn dat wie ik denk dat het zijn?
![]()
YEAHBUDDY L0Bk3 en bn3rDOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Mender has spokenquote:
ohquote:Op woensdag 4 september 2013 20:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Oh haha, ik dacht eigenlijk mor en lorOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
ik ben echt benieuwd met wat aldie komt! (hihi)Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
![]()
deze werd steeds in turkije gedraaidOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
serieus?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wacht, hoezo ondersteund movie maker .wma niet![]()
![]()
stuur t anders morgen op skype naar mij? Dan plak ik t wel bij elkaar enzo?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Denk dat ik maar zonder instrumental doe. Hoe knip je dat in elkaar, gewoon windows movie maker?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja grapje, ondersteund hij wel maar je moet eerst een plaatje selecteren voor je met muziek kunt slepen enzo :p![]()
http://audacity.sourceforge.net/?lang=nlquote:Op woensdag 4 september 2013 21:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Denk dat ik maar zonder instrumental doe. Hoe knip je dat in elkaar, gewoon windows movie maker?![]()
Maar doe wel met instrumental, is hardOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja dude, thanks voor de tip maar die kan ook geen .wma vanwege octrooirechten. Ik ga dat niet allemaal omgooien meerquote:Op woensdag 4 september 2013 22:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl![]()
Geef morgen gewoon die bestandjes aan mij en ik fix tOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jongens, hoe paste ik een clip achter de andere clip in audacity? Hij plakt ze er automatisch onder waardoor het tegelijk loopt![]()
Ja doe nu dan, ik dm je even een .rarquote:Op woensdag 4 september 2013 22:25 schreef bobbernaut het volgende:
Geef morgen gewoon die bestandjes aan mij en ik fix t![]()
Had wel verwacht dat meer mensen Rome 2 zouden spelen hier.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Downloading, misschien morgen.
Total Wat is imho gewoon kut geworden, vandaar dat ik er niet meteen induik. Origineel was leuk, dit zal wel kut zijn.![]()
voor 10,-koop ik hem wel denk ikquote:Op donderdag 5 september 2013 00:20 schreef Curlbrah het volgende:
Had wel verwacht dat meer mensen Rome 2 zouden spelen hier.![]()
Aldie plsquote:Op woensdag 4 september 2013 23:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hier dan, fuck it yo. Die boy doet er te lang over naar mijn zin.
http://vocaroo.com/i/s0kA285EGXn0![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 september 2013 23:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0kA285EGXn0![]()
![]()
Deur open, nijlaarden er in, deur dicht?quote:Op donderdag 5 september 2013 00:27 schreef d4v1d het volgende:
Hoe krijg je twee nijlpaarden in een volkswagen?![]()
![]()
Aight, in de les zo even betere lyrics maken dan.
Meteen team schuchtere autiboysss dissen, bobber pak jij deze beef op?![]()
Wij nakken ze Gquote:Op donderdag 5 september 2013 07:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Meteen team schuchtere autiboysss dissen, bobber pak jij deze beef op?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Aldie tof dat je t deed man! HahaOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Nope. Nijlpaarden zijn zo groot dat ze nooit in een auto passen :p :p hihaho xd xdquote:Op donderdag 5 september 2013 07:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Deur open, nijlaarden er in, deur dicht?![]()
quote:Op donderdag 5 september 2013 07:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Meteen team schuchtere autiboysss dissen, bobber pak jij deze beef op?![]()
![]()
Tegen die tijd zijn de meeste bugs e.d. wel gepatched mag ik hopen, zit vaak nog op de fora om informatie op te zoeken maar wat een ellende daar zeg.quote:Op donderdag 5 september 2013 00:25 schreef mschol het volgende:
[..]
voor 10,-koop ik hem wel denk ik
Schijnbaar denkt iedereen even ultra eruit te trekken op hun laptopje.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Zal hem ook eens lenen.http://www.syfy.com/tinman/oz/
bugs patchen? gebeurd dat anno 2013 nog?quote:Op donderdag 5 september 2013 08:45 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn de meeste bugs e.d. wel gepatched mag ik hopen, zit vaak nog op de fora om informatie op te zoeken maar wat een ellende daar zeg.
Schijnbaar denkt iedereen even ultra eruit te trekken op hun laptopje.![]()
Net de dokter gebeld. Bloed zag er goed uit dus geen vitaminen te kort.
Ook meteen ziekenhuis in heerlen gebeld bleek dat er een wacht lijn was van 1 jaar (!).
Gelukkig kan ik in Oktober al de tests doen (CT scan, Echo maken enz) en dan zetten ze mij in december op de lijst![]()
nice broquote:Op donderdag 5 september 2013 10:21 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ben lvl 100 BTW :p nog 1 achievmentChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Thanks als je een keer stealth wilt proberen moet je het maar zeggen (Wel het liefst dat je op teamspeak komt maar hoeft niet perse)quote:![]()
mijn nieuwe headset is nog ondeweg helaschChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
voor nieuwe onderdelen?quote:Op donderdag 5 september 2013 10:36 schreef MineraalWater het volgende:
Ook meteen ziekenhuis in heerlen gebeld bleek dat er een wacht lijn was van 1 jaar (!).
Gelukkig kan ik in Oktober al de tests doen (CT scan, Echo maken enz) en dan zetten ze mij in december op de lijstChickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
epische baard wel inderdaad.quote:Op donderdag 5 september 2013 12:51 schreef SosuaCafe het volgende:
http://instagram.com/danbilzerian#
Ik haat(benijd) hem, maar het is ook weer ergens zielig.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Kan je dan wel naar school blijven gaan dan nu?quote:Op donderdag 5 september 2013 10:36 schreef MineraalWater het volgende:
Gelukkig kan ik in Oktober al de tests doen (CT scan, Echo maken enz) en dan zetten ze mij in december op de lijstAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Yeahboii lets do it, studio sessie is onnnnOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Hardop gelachen.quote:Op woensdag 4 september 2013 23:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0kA285EGXn0It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ik ben klaar, nu renderen en uploaden, zal ik m vanavond releasen? of nu?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Geupload, lyrics zal ik er ook wel bij zetten voor t gemakOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Waarschijnlijk wel, Gaan we het binnenkort over hebben, Desnoods doe ik alleen Nederlands, Engels, Wiskunden en dan Cisco/Linux. Dan kan ik volgend jaar namelijk gewoon ene paar vakken afmaken en dan ben ik klaar.quote:Op donderdag 5 september 2013 13:51 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Kan je dan wel naar school blijven gaan dan nu?![]()
inb4 aldie in zijn korte broek op het station met koffieAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
welke pleurislijer heeft mn video gedisliked he kk zemmehsOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Jane Lynch onthult ster - ah gatver damme - op Walk of Fame - ooooohAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ja post danquote:Op donderdag 5 september 2013 14:59 schreef bobbernaut het volgende:
Ik ben klaar, nu renderen en uploaden, zal ik m vanavond releasen? of nu?Nice nice, missie geslaagdquote:![]()
Ben je thuis?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja post dan
[..]
Nice nice, missie geslaagdOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
transcriptie van de moord op franz ferdinand?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja net, maar eerst huiswerk man. Bruut veel.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Kom op duurt maar 55 seconden manquote:Op donderdag 5 september 2013 16:16 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja net, maar eerst huiswerk man. Bruut veel.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
PUNCHOUTBATTLE MCSC EDITIE
BOBBERNAUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ey
je weet hoe we doen toch
agga 070
niks persoonlijks
liefde
Bobbernaut hindabuilding
yeah
oke
je bent een kanker boer
je moeder is een kanker hoer
op straat loop ik kanker stoer
je zusje die eet honden voer
je bent jaloers op mn notes
ik maak je af met mn flows
vuige tering boer
ik maak je gelijk met de vloer
ga terug naar dat gat
lelystad
krijg kanker
vuige tering wanker
je komt uit de polder
altijd pagga op je zolder
je weet
no hate
maar voordat je t vergeet
lik mn reet
jij bent kanker oud
ik ben kanker goud
het is kanker koud
dit was bobbernautOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Goedemiddag Sting.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Klinkt leuk, alleen geen echte disses.
Meer kankeren, maar ik doe het je niet na hoor #bobberhindabuilding![]()
![]()
Hey Bobje, ik heb nog een huisje op het zeeburgereiland voor je. Hebben?It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
wat was er dan met lelystad?quote:Op donderdag 5 september 2013 16:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
9/10
Woon alleen niet in Lelystad, beetje jammer dit
Verder wel goedOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
thanks broquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
weet ik mjaquote:Op donderdag 5 september 2013 16:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Schelden is een zwaktebodTrue, 7x kanker in 55 secondenquote:Op donderdag 5 september 2013 16:25 schreef shaderon het volgende:
Klinkt leuk, alleen geen echte disses.
Meer kankeren, maar ik doe het je niet na hoor #bobberhindabuilding
kk youtube heeft mn vid gerapporteerd omdat er een instrumental in voor komt
nice...quote:Op donderdag 5 september 2013 16:46 schreef bobbernaut het volgende:
kk youtube heeft mn vid gerapporteerd omdat er een instrumental in voor komt![]()
Voortaan pitch iets omhoog /omlaag gooienquote:Op donderdag 5 september 2013 16:46 schreef bobbernaut het volgende:
kk youtube heeft mn vid gerapporteerd omdat er een instrumental in voor komt![]()
![]()
Andere MC'er woont daar en ik haal er mijn wiet.quote:Op donderdag 5 september 2013 16:32 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
wat was er dan met lelystad?![]()
Misschien word je buurt wel steeds gevaarlijkerquote:Op donderdag 5 september 2013 18:13 schreef shaderon het volgende:
Steeds vaker rijden er ambulances voorbij lol. Geluidsoverlast!![]()
Waarom heb ik toch altijd 20 tabbladen open staan met youtube filmpjes.Ik sluit chrome altijd af terwijl ik nog een stuk of 20 tabbladen met filmpjes open heb staan die ik later nog wil kijken . Als ik dan de volgende dag de pc weer aanzet en chrome open begint alles tegelijk af te spelen.
![]()
![]()
Hmm idkquote:Op donderdag 5 september 2013 17:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey bobber, mag ik hem in mijn fobo zetten?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Thanks broquote:Op donderdag 5 september 2013 18:09 schreef MineraalWater het volgende:
"je komt uit de polder
altijd pagga op je zolder"
Die was wel hard.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
![]()
![]()
Easy man..http://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:![]()
Deze is beter.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Beter dan 20 porno tabsquote:Op donderdag 5 september 2013 18:48 schreef Mender het volgende:
Waarom heb ik toch altijd 20 tabbladen open staan met youtube filmpjes.Ik sluit chrome altijd af terwijl ik nog een stuk of 20 tabbladen met filmpjes open heb staan die ik later nog wil kijken . Als ik dan de volgende dag de pc weer aanzet en chrome open begint alles tegelijk af te spelen.
quote:Op donderdag 5 september 2013 18:09 schreef MineraalWater het volgende:
"je komt uit de polder
altijd pagga op je zolder"
Die was wel hard.![]()
wat is dat voor nummer?quote:Op donderdag 5 september 2013 20:32 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is beter.![]()
quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Volgende rap komt pas over een week, nee wacht over een week ben ik pas net terug...
Nja er komt wss wel een volgende rap,met minder kanker
Zoek een trap beat danquote:Op donderdag 5 september 2013 22:36 schreef bobbernaut het volgende:
Volgende rap komt pas over een week, nee wacht over een week ben ik pas net terug...
Nja er komt wss wel een volgende rap,met minder kanker![]()
![]()
Tekst was van gister, en t rijmde, vooral t rijmgedeeltequote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Je plast 3 keer per week in bed of je moet elke avond om 23:00 uur naar bedFear is the grease of society.![]()
School nog leuk?http://www.syfy.com/tinman/oz/
nieuw coldplay nummert http://www.directlyrics.c(...)ere-listen-news.htmlAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Nicequote:Op vrijdag 6 september 2013 09:47 schreef Ame_thyst het volgende:
nieuw coldplay nummert http://www.directlyrics.c(...)ere-listen-news.html![]()
Ik vind van wel, Ben nu lvl 100 en nog 1 achievement te gaan en dan ben ik klaar totdat er een update komt. Ben nog wel aan het wachten op DLCs enzoquote:![]()
yepquote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
akoestisch. Autodidact. Jaar of 10 ofzo. Maar niet superveel.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:33 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh cool, Hoe lang speel je al? en akoestisch of elektrisch of allebei?http://www.syfy.com/tinman/oz/
incl. 'n uur onbetaalde pauze(ik ga wel langs de subway ofzo) en 'n kwartiertje betaald koffie drinkenquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 19:15:47 ]![]()
Netjes netjes!quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:48 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
akoestisch. Autodidact. Jaar of 10 ofzo. Maar niet superveel.![]()
Nieuwe disstrack opgenomenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dissociatieve identiteitsstoornis?quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
Chillings in lelijkstad weer, maar eigenlijk echt kapot je wilt niet weten man. Niet leuk meer, echt vermoeid van school![]()
![]()
700km skaten tegen vrouwenhandel bobber?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
slapenquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Helemaal naar de tering![]()
YO CURL YO! Heb je payday topic al gezien?quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:02 schreef Curlbrah het volgende:
700km skaten tegen vrouwenhandel bobber?![]()
jah, custom maps.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:10 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
YO CURL YO! Heb je payday topic al gezien?
.. ben benieuwd.
Ze mogen eerst wel eens die safehouse shiz uitbrengen
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Watje, 9 tot 5 school np en ben kip lekker!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Chillings in lelijkstad weer, maar eigenlijk echt kapot je wilt niet weten man. Niet leuk meer, echt vermoeid van schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pieperds..
Was het maar zo'n geest moet not terug fietseM .quote:
Nog 1t5b kiloeterb ofzo, is wel te doeb maar ben best wel beak rn lam nu
Mama ik wil niet meer![]()
Neem een goeie blend.http://www.syfy.com/tinman/oz/
![]()
![]()
Jahttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Ikhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
![]()
goeie
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Forum Opties Forumhop: Hop naar: