![SKNik.png]()
Het Minecraft slowchat topic waar we discussieren over vrouwen, politiek, iphone vs samsung, voetbal, games, muziek, films, de pc van AlDieWillenteKaaprenVaren, de kwajongensstreken van voorgenoemde, de mening van Ame_thyst op alles, de gevaarlijke levensstijl van drumstickNL, praktische voorbeelden waarin mender censuur aanmoedigt, maurisioo's eindeloze stroom van zombiemaps, de illuminatie, de gezondheid verbeteren, eigenschappen van MineraalWater,Bobbers banfetish, Loon die de server sloopt, wat er in de OP moet staan, frikandellen, Victoria Justice aanbidden, poepbroeders, een kalende zuurpruim genaamd Mschol, Flodders kerken-en-treinen fetish , waar shaderon over het beloofde land Australië praat, waar mar456 nog steeds geen topicventjeshoofd heeft, d4v1d's autisme, de godfather SosuA en waar wij Miley een zachtaardig karakter vinden hebben! En waar tot slot godverdomme -Datdus- en AdoraBelle werden buitengesloten van dit stukje tekst.
Nog steeds twijfels?
Ok, ik zal je even helpen. Bobbernaut is een nikker, die valt al af. Vogelkooi is onze oude opa, ook niet alles. Looniar is archeoloog en in een uitkering zul je wel geen trek hebben. Ame_thyst is een stoere boy, Mineraalwater komt uit Duitsland/België/Luxemburg, Flodder450 fapt op treinen & kerken, shaderon heeft net zoveel hersencellen als de linkervleugel van een strontvlieg en Sosua heeft al genoeg vrouwen. Tom komt uit Amsterdam en is dus een Yup. Enige optie? Trouw AlDIE.
De echte reeks vind je hier:
Topicreeks: MinecraftHet boek over Bestemmingsplan.SPOILER
Hoe oud ben je nou eigenlijk bobber
bobbernaut
ik heet geen bob.
quote:
MAU! LONG TIME NO SEE
16
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
ah
Mender
Gekke Henkie
quote:
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Mender
Gekke Henkie
quote:
Wanneer ben jij 16 geworden?
Dus de score:
Plex: trechterborst
Shaderon: verrotte poot
Ame_: hand naar de kloten
Sosu: getrouwd.
Wat mis ik
Ja maar als mentale klachten tellen wordt de lijst te lang
Lol @ tt
quote:
Ik bedoelde niet mn autisme
Ohja je had ook een post gemaakt met alles wat je mankeerde dat is waar ook
quote:
Hypotonie (lage spierspanning)
Nygstasmus (oog iets)
Hoge bloeddruk
Kleine (amper werkende) nier.
Mis ik iets?
quote:
Ik dacht heel eerlijk dat jij ergens tegen de 15 aan zat
Thanks m8s komt allemaal goed jeweet
Sturen wel namens de klas (topic) zo'n grote kaart met een auto erop en dan zetten we onze namen erop enzo
Mender
Gekke Henkie
quote:
Op dinsdag 3 september 2013 22:24 schreef Timwonnacott het volgende:Wat heeft het nou voor nut om je in te laten vriezen nadat je al dood bent.

Sowieso betwijfel ik of ze niet gewoon over paar jaar, of mss 50 jaar wanneer de ouders ook dood zijn, dat lijk dumpen. Geld is immers toch al binnen.
Was een poos geleden in zo'n bunker met ingevroren mensen dat stroom uitviel en iedereen ontdooide. Ontdekten ze pas na een paar weken.
Ben je dan mooi klaar mee.
Eminem 2.0 maar dan anders.
vogelkooi
De Patricius
quote:
vogelkooi: ontzettend grote lul, en een alcohol probleem
Fear is the grease of society.
Morgen
Morgen keurels
![qIgy1Oj.jpeg]()
Zit nu in de trein richting Nijmegen
SosuaCafe
Sell me this pen...
quote:
hebben ze tapijt of is die vloer zo smerig?
http://www.syfy.com/tinman/oz/“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Dat was nog van buiten de trein natuurlijk. Station Zwolle is nog een bouwput. Een mooie N-H T7030 zit er lustig op los te ronken tijdens het drillen.
Wat voor vakken heb je allemaal aldie?
quote:
Soort van RSI denk ja, maar goed rust houden kan nogal moeilijk als je met PC werkt...
quote:
andere hand gebruiken, en de andere even een tijdje niet gebruiken: ja je bent minder efficient, maar uiteindelijk is het wel beter voor je..
quote:
Wij vandaag alleen Vroeg-moderne tijd, maar was even naar Deventer om drie paar sneakers van een veiling op te pikken.
Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
'Defensie verkoopt nieuw schip door extra bezuinigingen'
Het grootste marineschip van Nederland, de Karel Doorman, zou al worden verkocht voordat het af is, vanwege een nieuwe bezuinigingsronde bij Defensie.
Want ja, dat schip hebben we nodig met de dreigende oorlogen. Hup hup, opschieten met dat EU-leger
Moet een Nexus 4 hebben, goedkoopste bij belsimpel maar wat een kut bedrijf is dat. Dilemma's dilemma's
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:
Gister ook een mobiel besteld daar
Leveren doen ze wel snel enzo, maar als er wat mis is ben je de lul. Eerst volgende fatsoenlijke bedrijf is 50 Euro duurder.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:
Ja dat is het enige wat een bevoorradingsschip doet. Het zorgt voor heel veel werkgelegenheid en iets kunnen betekenen voor andere landen is alleen maar positief. Presence op het wereldtoneel is belangrijk.
quote:
Hij was laatst in de uitverkoop hoeveel heb je er voor betaald?
Gewoon op alle wereldzeeën een schip laten varen, kom maar op met die kutpiraatjes. Goalkeeper in je somalische bakkes.
quote:
Nog niets, goedkoopste is 350.
quote:
Op woensdag 4 september 2013 10:20 schreef Ame_thyst het volgende:[..]
Ja dat is het enige wat een bevoorradingsschip doet. Het zorgt voor heel veel werkgelegenheid en iets kunnen betekenen voor andere landen is alleen maar positief. Presence op het wereldtoneel is belangrijk.
Laat de vrouwelijke bemanning maar voor presence in mijn broek zorgen, veel belangrijker en lonender.
Fuck vechten.
quote:
Ah ok wel kut dat hij hier zoveel duurder is dan in amerika. Eind van het jaar komt de nexus 5
quote:
Ik wil die meisjes wel bevoorraden als je snapt wat ik bedoel
Ik bedoel sex
Moet je eerst voorbij haar goalkeeper
Heeft het vrouwelijke marinepersoneel echt een persoonlijke goalkeeper om de vagina te beschermen? Wat kost ons als samenleving deze grap wel niet?
quote:
Baseball heeft geen goal broodmongool
Lol
Np buddy
[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 04-09-2013 16:18:37 ]
Wat
quote:
Mooie background wel
Ah heb zelf altijd skyline backgrounds
ik trein rails, al 2 jaar dezelfde of zo
altijd wel typisch bij bedrijven 24 uurslevering, bestel je iets, staat er op eens 2-4 dagen, yeah right
quote:
I know dat feeling m8
quote:
nooit last van gehad

(iig niet dat ik mij kan herinneren, en negatieve dingen blijven je toch eerder bij

)
Curlbrah
dun dun dun
quote:
hmh, volgens mij ging dit over wallpapers enzulks.. toch?
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
quote:
2x24" Syncmaster 2443BW
met een random set wallpapers...
Tyves excel.
Oh nou ben ik wel benieuwd
quote:
nuuvem?
waarom zitten jullie op Braziliaanse sites?