http://www.videogamer.com(...)_species_of_dog.htmlquote:Op woensdag 4 september 2013 17:19 schreef dolf1010 het volgende:
[quote=CVG]Grand Theft Auto 5 will feature 15 different species of dog
inderdaad, van mijn hont blijven ze af! ( als je ze uberhaupt kan adopteren )quote:Als mijn hond dood is ben ik genoodzaakt heel Los Santos op te blazen.![]()
![]()
mvg.
prince albertquote:GTA 5 protagonists Franklin, Michael and Trevor may be able to get their genitals pierced according to new details on the game's tattoo parlours Ink Ink and Blazing Tattoo.
Godverdomme nen goeien hond jonguh!quote:Op woensdag 4 september 2013 17:22 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
inderdaad, van mijn hont blijven ze af! ( als je ze uberhaupt kan adopteren )
De enige die mijn hond dood ben ik zelf!quote:Op woensdag 4 september 2013 17:22 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
inderdaad, van mijn hont blijven ze af! ( als je ze uberhaupt kan adopteren )
Nee, vice city remake manquote:Op woensdag 4 september 2013 17:03 schreef Zolder het volgende:
Gta VI op de next gen; liberty city it is
je zus wat heft deze spel slegte grafiksquote:Op woensdag 4 september 2013 17:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
nee, je kan hem wel uitlaten
[ afbeelding ]
Hahaha. Goede graphicsquote:Op woensdag 4 september 2013 17:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een stunt als je allemaal dikke screens released en dat zoiets vervolgens het spel isquote:Op woensdag 4 september 2013 17:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
je zus wat heft deze spel slegte grafiks
Is dit op de PS3 of Xbox?quote:Op woensdag 4 september 2013 17:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze video-titel riekt naar spoilers..quote:
iddquote:Op woensdag 4 september 2013 17:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze video-titel riekt naar spoilers..
HertogTomquote:Op woensdag 4 september 2013 17:36 schreef MuurStraat het volgende:
Heb ook een request ingediend voor de crew![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vice City vond ik qua vibe het beste tot nu toe. SA was natuurlijk ook vet, en een completer spel maar die VC sfeer sprak me meer aan.quote:Op woensdag 4 september 2013 18:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Terecht, dat is wenselijk.
De fokcrew??quote:Op woensdag 4 september 2013 18:11 schreef Pap89 het volgende:
Nu nog een paar goede "crews", zodat wanneer ik ooit een keer online kan gaan, ik niet bij 10-12 jarigen moet zitten die op alles en iedereen maar wat schieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |