quote:Op woensdag 4 september 2013 16:12 schreef NaturalScience het volgende:
Mooie in-game afbeelding die de sfeer goed weergeeft.![]()
[ afbeelding ]
Idd dat sfeertje doet t m altijd. Iedereen die lekker zijn eigen ding doet daarquote:Op woensdag 4 september 2013 16:12 schreef NaturalScience het volgende:
Mooie in-game afbeelding die de sfeer goed weergeeft.![]()
[ afbeelding ]
Totdat er een redneck met een op hol geslagen stadsbus er dwars doorheen rijdt.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:19 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd dat sfeertje doet t m altijd. Iedereen die lekker zijn eigen ding doet daar
Je hebt het absoluut niet begrepen.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ziet er niet uit. Graphics lijken wel op die van Vice City.
En ik zou het nooit anders willenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt het absoluut niet begrepen.
GTA V ziet er fenomenaal uit, zeker als je kijkt naar de hardware waar de game op draait.
Daarnaast zal GTA er nooit beter uit zien dan een Battlefield of een Crysis. Simpelweg om het feit dat we het hier over een grote open wereld hebben waar je kan doen wat je wil, een open wereld die leeft.
Deze wereld zit zo stamp vol met detail en mogelijkheden dat je grafische kracht moet inleveren.
Dit is nooit anders geweest en zal nooit anders worden met GTA.
Kun je beter Taliban Simulator 2013 gaan spelen.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog steeds hoop ik dat je een gebouw ik kan invliegen met een vliegtuig en dat het gebouw eindelijk een keer finaal explodeert
NSA kijkt mee hè.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nog steeds hoop ik dat je een gebouw ik kan invliegen met een vliegtuig en dat het gebouw eindelijk een keer finaal explodeert
Quote waardig.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je hebt het absoluut niet begrepen.
GTA V ziet er fenomenaal uit, zeker als je kijkt naar de hardware waar de game op draait.
Daarnaast zal GTA er nooit beter uit zien dan een Battlefield of een Crysis. Simpelweg om het feit dat we het hier over een grote open wereld hebben waar je kan doen wat je wil, een open wereld die leeft.
Deze wereld zit zo stamp vol met detail en mogelijkheden dat je grafische kracht moet inleveren.
Dit is nooit anders geweest en zal nooit anders worden met GTA.
9 van de 10 zijn dat kereltjes die verwend zijn met 3D graphics maar nog nooit fatsoenlijk Mario Bros. hebben gespeeld.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:42 schreef Rogan het volgende:
[..]
Quote waardig.
Lui die constant lopen te janken over het grafische aspect
mag ik vragen wtf dit met GTAV te maken heeft ?quote:Op woensdag 4 september 2013 16:44 schreef Tobi-wan het volgende:
Ook vaag, playstation gaat van 8 controllers op de ps3 naar 4 op de ps4 en Microsoft doet precies het omgekeerde...
Haha oeps, zat in het verkeerde topicquote:Op woensdag 4 september 2013 16:46 schreef kaos- het volgende:
[..]
mag ik vragen wtf dit met GTAV te maken heeft ?
Watquote:Op woensdag 4 september 2013 15:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Call me crazy, maar ik heb het meeste zin om lekker met trevor de redneck uit te hangen..off roaden en lekker die smerige buitenstadjes verkennen. Daarom hoop ik ook dat je dit keer mensen kan ontvoeren of iets dergelijks (zoals in rdr kon met je lassoquote:Op woensdag 4 september 2013 16:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Totdat er een redneck met een op hol geslagen stadsbus er dwars doorheen rijdt.
Je kan in ieder geval mensen beledigenquote:Op woensdag 4 september 2013 16:54 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Call me crazy, maar ik heb het meeste zin om lekker met trevor de redneck uit te hangen..off roaden en lekker die smerige buitenstadjes verkennen. Daarom hoop ik ook dat je dit keer mensen kan ontvoeren of iets dergelijks (zoals in rdr kon met je lasso) zal wel echt gruwelijk zijn.
quote:Op woensdag 4 september 2013 16:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval mensen beledigen
Back to your cave Troll!quote:Op woensdag 4 september 2013 15:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
En dat respect-metertjequote:Op woensdag 4 september 2013 16:59 schreef _NZT_ het volgende:
[..]weten jullie nog van GTA 2? Dat boeren en scheten laten
![]()
tering dat was echt geniaal
http://www.videogamer.com(...)_species_of_dog.htmlquote:Grand Theft Auto 5 will feature 15 different species of dog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |