Ja, kan.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit al in een crew van een ander forum.Of kun je meerdere crews joinen?
Doe ik ook niet, maar moet bekennen dat het er qua GTA IV niet echt vooruit op is gegaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
GTA spelen voor de graphics
Gezeur om graphics.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:04 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ziet er niet uit. Graphics lijken wel op die van Vice City.
meerdere jaquote:Op woensdag 4 september 2013 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit al in een crew van een ander forum.Of kun je meerdere crews joinen?
Als je LA Noire hebt gespeeld weet je dat niet alles zo donker hoeft. Gewoon altijd helder beeld, speelt naar mijn idee gewoon veel leuker dan in IV.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Gezeur om graphics.![]()
Grafisch zal het net als IV zijn, maar dan (hoop ik) met minder framedrops. IV is drama in dat opzicht, al hebben ze iets met TBOGT gedaan zodat het niet zo erg is, viel mij laatst op toen ik speelde. Ook zal dat filter wel iets toevoegen in V, gelukkig niet meer zo grijs en grauw!![]()
Huidige console's zijn bijna EOL. Laatste stuiptrekkingen tot December en dan zijn de next-gens er om de huidige console's vaarwel te zeggen.
Toch netjes dat ze het nog 8 jaar konden uitzingen.
Ga gewoon naar schoolquote:Op woensdag 4 september 2013 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik dinsdag school tot 15:50(
)
Laatste twee uur gaan over excursie naar Berlijn, kan ik uiteraard skippen
Of zeggen tegen m'n ouders dat ik ziek ben
Gewoon gaan en na school spelen. Ik ga echt school niet skippen om een spel, zelfs GTA V niet.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik dinsdag school tot 15:50(
)
Laatste twee uur gaan over excursie naar Berlijn, kan ik uiteraard skippen
Of zeggen tegen m'n ouders dat ik ziek ben
Jammer dat was echt episch.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:59 schreef dolf1010 het volgende:
Ik denk zelf dat je ze niet meer zo uit de showroom kan stelen, rockstar wou geld een belangrijke rol laten spelen en als je die auto's gewoon uit de showroom kan rijden heeft het hele auto koop systeem geen zin meer.
Ik vind het wel wat hebben om eerst een bank te overvallen en vervolgens heel braaf de showroom in te lopen om een auto te kopenquote:
In die ene showroom zaten alleen maar Turismo's die vond ik echt een bagger automaat hebben.quote:
denk het wel (kom op het is grand theft auto), denk alleen dat je die auto niet kan verzekeren/ophalen bij wegslepenquote:Op woensdag 4 september 2013 14:59 schreef dolf1010 het volgende:
Ik denk zelf dat je ze niet meer zo uit de showroom kan stelen, rockstar wou geld een belangrijke rol laten spelen en als je die auto's gewoon uit de showroom kan rijden heeft het hele auto koop systeem geen zin meer.
Je moet gewoon direct 3 sterren krijgen als je een auto uit de showroom jat.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:44 schreef n8n het volgende:
[..]
denk het wel (kom op het is grand theft auto), denk alleen dat je die auto niet kan verzekeren/ophalen bij wegslepen
Dit idd.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:34 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Gewoon gaan en na school spelen. Ik ga echt school niet skippen om een spel, zelfs GTA V niet.
Niet jokken!quote:Op woensdag 4 september 2013 15:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ben de 17e wel vrij maar dat is ergens anders voor. Niet erg, overigens.
Meh, ik zit in de derde week van een belachelijk drukke periode, en die gaat de komende week ook nog aanhouden. Pas in de week van GTA release krijg ik het wat rustiger. Wel fijn om dan even een vrije dag te pakken.quote:Op woensdag 4 september 2013 15:47 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit idd.
Ik zit niet meer op school, maar ik ga ook geen vrij vragen op het werk voor dit spel of überhaupt een spel. Ik vind dat toch altijd een beetje te ver gaan als ik eerlijk ben.
Tuurlijk GTA is tof hoor, maar je kan het toch ook gewoon na school/werk rustig op je gemak spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |