abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130838079
Pffff tis weer zo ver. Dag 4 en iemand kopt een trein op mijn traject. Opgelost 9:20 uur :-(
Sorry voor de evt. spelfouten maar ik heb een lichte vorm van dyslectie
pi_130838300
Het zit je niet mee hè
  donderdag 5 september 2013 @ 07:30:47 #203
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_130838306
quote:
13s.gif Op woensdag 4 september 2013 22:51 schreef DriekOplopers het volgende:

[..]

Slecht nieuws.

Omdat ik hier veel sympathieke mensen zie, wil ik hier nog wel eens wat info uit de eerste hand neerzetten.

Zoals de info hierboven. Die staat -op verzoek van ProRail- nog niet pontificaal op voorbeterov.nl.

Wel jammer dat ik deze informatie nu elders op internet zie opduiken.

Dat betekent tot mijn grote spijt, dat ik hier dus niet meer zo scheutig met info kan zijn. Ik had het graag anders gewild, maar dat is dus helaas niet mogelijk.

Sorry.
Wat is de reden dat er soms zo vaag over de oplostijd word gedaan?

[ Bericht 10% gewijzigd door Ajaxfan op 05-09-2013 12:52:40 ]
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_130838315
Dat is mijn traject ook Daanski. Dag 4 van m'n afstuderen. Nu de bus naar Arnhem. Ik liep station Apeldoorn op terwijl de mededeling: "Wij vinden het vervelend dat [onverstaanbaar]. U kunt gratis koffie krijgen bij de kiosk. Excuses voor het ongemak." door de speakers klonk. Uiteraard wordt dan meteen m'n argwaan gewekt.
pi_130838337
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 07:31 schreef WhiteJoker het volgende:
Dat is mijn traject ook Daanski. Dag 4 van m'n afstuderen. Nu de bus naar Arnhem. Ik liep station Apeldoorn op terwijl de mededeling: "Wij vinden het vervelend dat [onverstaanbaar]. U kunt gratis koffie krijgen bij de kiosk. Excuses voor het ongemak." door de speakers klonk. Uiteraard wordt dan meteen m'n argwaan gewekt.
Toch binnenkort maar eens de kachel aanmaken met de Politie waarom het zo achterlijk duurt. Die "sporen" onderzoek kan veel korter! Voor ik een flame krijg dit geld voor dingen die in middel of fucking no where een trein koppen! Een daadwerkelijke ongeval een andere verhaal.
pi_130838339
Reizigers tussen Amersfoort en Deventer vv hebben nog nooit zo vaak Zwolle gezien als deze week :D :(
Bier.
pi_130838354
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 07:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Reizigers tussen Amersfoort en Deventer vv hebben nog nooit zo vaak Zwolle gezien als deze week :D :(
Via Zwolle moest ik 4x overstappen terwijl mijn traject normaal overstaploos is.
pi_130838372
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 07:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
En de grap is dat dit pas sinds maandag begonnen is. Vakantie volledig over en trammelant op het spoor. Terwel ik tussen juli en eind aug niets had :-(
pi_130838405
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 07:42 schreef daanski82 het volgende:

[..]

En de grap is dat dit pas sinds maandag begonnen is. Vakantie volledig over en trammelant op het spoor. Terwel ik tussen juli en eind aug niets had :-(
Tja, treinkopper deze keer, kan NSR weinig aan doen. Of ProRail for that matter.
For great justice!
pi_130838433
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 07:45 schreef Q. het volgende:

[..]

Tja, treinkopper deze keer, kan NSR weinig aan doen. Of ProRail for that matter.
Ze kunnen wel hun best doen om de gevolgen te verkleinen. Bussen inzetten, proberen het onderzoek te verkorten. Misschien zelfs de trein omleiden.
pi_130838527
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 07:49 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Ze kunnen wel hun best doen om de gevolgen te verkleinen. Bussen inzetten, proberen het onderzoek te verkorten. Misschien zelfs de trein omleiden.
Ja want je hebt zomaar even een extra pad aangevraagd op het enkelsporige Deventer - Olst voor die trein of midden in de spits even tientallen bussen geregeld, die staan toch altijd klaar met duimendraaiende buschauffeurs die toch niets te doen hebben. :')
For great justice!
pi_130838554
Je kan die rotsmiley wel plaatsen, maar zo denken reizigers. Ooit had de NS een proef met eigen bussen die door kantoorpersoneel werden gereden. Hoe dat is afgelopen weet ik niet.
pi_130838681
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:03 schreef WhiteJoker het volgende:
Je kan die rotsmiley wel plaatsen, maar zo denken reizigers. Ooit had de NS een proef met eigen bussen die door kantoorpersoneel werden gereden. Hoe dat is afgelopen weet ik niet.
Goed idee, dat kantoorpersoneel is toch wel misbaar, die kunnen rustig even een paar uurtjes met bussen heen en weer gaan rijden. Er is toch genoeg NS-kantoorpersoneel in de regio Deventer aanwezig.
For great justice!
pi_130838745
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Goed idee, dat kantoorpersoneel is toch wel misbaar, die kunnen rustig even een paar uurtjes met bussen heen en weer gaan rijden. Er is toch genoeg NS-kantoorpersoneel in de regio Deventer aanwezig.
Het was mijn proef niet hè. Dat was door de NS zelf opgezet met gelede bussen van Syntus die in Zutphen gestald waren. Je kan dan wel anoniem zo lekker neerbuigend doen, maar dat helpt niemand en daar heb ik geen behoefte aan. Dat doe je maar met je vriendjes.

De proef was blijkbaar een succes, desondanks is deze wel stopgezet. Zie Treinreiziger.nl

[ Bericht 9% gewijzigd door WhiteJoker op 05-09-2013 08:29:31 ]
pi_130839343
quote:
Die bussen werden ook gereden door rijdend personeel en de proef was een succes maar kreeg geen vervolg.
Bier.
pi_130839355
quote:
14s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:17 schreef Q. het volgende:

[..]

In de regio Zwolle is genoeg personeel aanwezig.
Bier.
  donderdag 5 september 2013 @ 09:48:45 #217
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_130840292
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:23 schreef WhiteJoker het volgende:

[..]

Het was mijn proef niet hè. Dat was door de NS zelf opgezet met gelede bussen van Syntus die in Zutphen gestald waren. Je kan dan wel anoniem zo lekker neerbuigend doen, maar dat helpt niemand en daar heb ik geen behoefte aan. Dat doe je maar met je vriendjes.

De proef was blijkbaar een succes, desondanks is deze wel stopgezet. Zie Treinreiziger.nl
Onder andere gingen de vervoerders die NSR normaal inhuurt nu klagen dat zij benadeeld werden.
Heb ook wel eens gehoord dat de NMA niet akkoord ging hiermee, maar of dat klopte, weet ik niet.
  donderdag 5 september 2013 @ 09:51:13 #218
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_130840341
In Bremen is weer eens een trein ontspoord. Ditmaal was het Metronom met een br146 met Dosto's. Geen gewonden.
http://www.radiobremen.de(...)-entgleisung100.html

pi_130842515
quote:
Je kan die rotsmiley wel plaatsen, maar zo denken reizigers.
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:23 schreef WhiteJoker het volgende:
Je kan dan wel anoniem zo lekker neerbuigend doen, maar dat helpt niemand en daar heb ik geen behoefte aan. Dat doe je maar met je vriendjes.
Zand in je kut of zo? :? Hij legt gewoon uit waarom in zo'n geval een oplossing niet als een kroketje uit de muur komt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_130842747
quote:
15s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

[..]

Zand in je kut of zo? :? Hij legt gewoon uit waarom in zo'n geval een oplossing niet als een kroketje uit de muur komt.
De eerste keer had hij een punt, de tweede keer toch echt niet. Ik legde uit dat NS ooit een proef heeft gehad ermee, en ik vroeg me af wat er mee was gebeurd. Dat heb ik toch echt geen behoefte aan die kritiek die erop volgt, want het was niet mijn idee.
  donderdag 5 september 2013 @ 11:37:46 #221
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_130843116
Zugradar (beta) realtime treinen volgen in Duitsland :)
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  donderdag 5 september 2013 @ 11:38:03 #222
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_130843125
Door de komst van de nieuwe kaartautomaten in België moesten er al 40 loketten gaan sluiten, maar dat worden er waarschijnlijk nog 20 loketten extra op de kleinere stations. Essen staat ook op de nominatie gesloten te worden op zaterdag+zondag, maandag-vrijdag blijft wel open.

Stations met minder dan 100 klanten per dag aan het loket, en waar geen extra taken zijn voor de loketbediende, gaan sluiten. Daarbij zijn er nog stations waar wél meer klanten bij het loket komen, maar daar worden de openingsuren beperkt.
Schaarbeek heeft NMBS gesloten "want het loket op Brussen Noord, Centraal of Zuid is dichtbij" en daardoor was Schaarbeek niet meer interessant om open te houden.

De nieuwe kaartautomaten schijnen ook met de Nederlandse MAESTRO-bankpassen overweg te kunnen.
  donderdag 5 september 2013 @ 11:39:00 #223
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_130843154
quote:
3s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:37 schreef bork het volgende:
Zugradar (beta) realtime treinen volgen in Duitsland :)
(was al aangehaald hier). Zelfde concept als Kubus, is niet 100% live. Gebaseerd op de dienstregeling met de daarbij geregistreerde vertraging enz. Wel lekker uitgebreid.
  donderdag 5 september 2013 @ 11:40:29 #224
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_130843215
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:39 schreef greavy het volgende:

[..]

(was al aangehaald hier). Zelfde concept als Kubus, is niet 100% live. Gebaseerd op de dienstregeling met de daarbij geregistreerde vertraging enz. Wel lekker uitgebreid.
Sorry was 3 weken zonder jullie, kreeg het net van de DB in mijn mailbox. :)

Voor wie een Iphone heeft is er nu nieuwe versie van DB Navigator, Android ab Herbst 2013.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  donderdag 5 september 2013 @ 11:44:40 #225
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_130843329
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 11:38 schreef greavy het volgende:
Door de komst van de nieuwe kaartautomaten in België moesten er al 40 loketten gaan sluiten,
Bij mijn weten is het net andersom: in verband met de geplande sluiting van die loketten worden er nu automaten geplaatst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')