Wat is de reden dat er soms zo vaag over de oplostijd word gedaan?quote:Op woensdag 4 september 2013 22:51 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Slecht nieuws.
Omdat ik hier veel sympathieke mensen zie, wil ik hier nog wel eens wat info uit de eerste hand neerzetten.
Zoals de info hierboven. Die staat -op verzoek van ProRail- nog niet pontificaal op voorbeterov.nl.
Wel jammer dat ik deze informatie nu elders op internet zie opduiken.
Dat betekent tot mijn grote spijt, dat ik hier dus niet meer zo scheutig met info kan zijn. Ik had het graag anders gewild, maar dat is dus helaas niet mogelijk.
Sorry.
Toch binnenkort maar eens de kachel aanmaken met de Politie waarom het zo achterlijk duurt. Die "sporen" onderzoek kan veel korter! Voor ik een flame krijg dit geld voor dingen die in middel of fucking no where een trein koppen! Een daadwerkelijke ongeval een andere verhaal.quote:Op donderdag 5 september 2013 07:31 schreef WhiteJoker het volgende:
Dat is mijn traject ook Daanski. Dag 4 van m'n afstuderen. Nu de bus naar Arnhem. Ik liep station Apeldoorn op terwijl de mededeling: "Wij vinden het vervelend dat [onverstaanbaar]. U kunt gratis koffie krijgen bij de kiosk. Excuses voor het ongemak." door de speakers klonk. Uiteraard wordt dan meteen m'n argwaan gewekt.
Via Zwolle moest ik 4x overstappen terwijl mijn traject normaal overstaploos is.quote:Op donderdag 5 september 2013 07:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Reizigers tussen Amersfoort en Deventer vv hebben nog nooit zo vaak Zwolle gezien als deze week![]()
En de grap is dat dit pas sinds maandag begonnen is. Vakantie volledig over en trammelant op het spoor. Terwel ik tussen juli en eind aug niets had :-(quote:Op donderdag 5 september 2013 07:35 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Reizigers tussen Amersfoort en Deventer vv hebben nog nooit zo vaak Zwolle gezien als deze week![]()
Tja, treinkopper deze keer, kan NSR weinig aan doen. Of ProRail for that matter.quote:Op donderdag 5 september 2013 07:42 schreef daanski82 het volgende:
[..]
En de grap is dat dit pas sinds maandag begonnen is. Vakantie volledig over en trammelant op het spoor. Terwel ik tussen juli en eind aug niets had :-(
Ze kunnen wel hun best doen om de gevolgen te verkleinen. Bussen inzetten, proberen het onderzoek te verkorten. Misschien zelfs de trein omleiden.quote:Op donderdag 5 september 2013 07:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, treinkopper deze keer, kan NSR weinig aan doen. Of ProRail for that matter.
Ja want je hebt zomaar even een extra pad aangevraagd op het enkelsporige Deventer - Olst voor die trein of midden in de spits even tientallen bussen geregeld, die staan toch altijd klaar met duimendraaiende buschauffeurs die toch niets te doen hebben.quote:Op donderdag 5 september 2013 07:49 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Ze kunnen wel hun best doen om de gevolgen te verkleinen. Bussen inzetten, proberen het onderzoek te verkorten. Misschien zelfs de trein omleiden.
Goed idee, dat kantoorpersoneel is toch wel misbaar, die kunnen rustig even een paar uurtjes met bussen heen en weer gaan rijden. Er is toch genoeg NS-kantoorpersoneel in de regio Deventer aanwezig.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:03 schreef WhiteJoker het volgende:
Je kan die rotsmiley wel plaatsen, maar zo denken reizigers. Ooit had de NS een proef met eigen bussen die door kantoorpersoneel werden gereden. Hoe dat is afgelopen weet ik niet.
Het was mijn proef niet hè. Dat was door de NS zelf opgezet met gelede bussen van Syntus die in Zutphen gestald waren. Je kan dan wel anoniem zo lekker neerbuigend doen, maar dat helpt niemand en daar heb ik geen behoefte aan. Dat doe je maar met je vriendjes.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed idee, dat kantoorpersoneel is toch wel misbaar, die kunnen rustig even een paar uurtjes met bussen heen en weer gaan rijden. Er is toch genoeg NS-kantoorpersoneel in de regio Deventer aanwezig.
Die bussen werden ook gereden door rijdend personeel en de proef was een succes maar kreeg geen vervolg.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:03 schreef WhiteJoker het volgende:
Je kan die rotsmiley wel plaatsen, maar zo denken reizigers. Ooit had de NS een proef met eigen bussen die door kantoorpersoneel werden gereden. Hoe dat is afgelopen weet ik niet.
In de regio Zwolle is genoeg personeel aanwezig.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Goed idee, dat kantoorpersoneel is toch wel misbaar, die kunnen rustig even een paar uurtjes met bussen heen en weer gaan rijden. Er is toch genoeg NS-kantoorpersoneel in de regio Deventer aanwezig.
Onder andere gingen de vervoerders die NSR normaal inhuurt nu klagen dat zij benadeeld werden.quote:Op donderdag 5 september 2013 08:23 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Het was mijn proef niet hè. Dat was door de NS zelf opgezet met gelede bussen van Syntus die in Zutphen gestald waren. Je kan dan wel anoniem zo lekker neerbuigend doen, maar dat helpt niemand en daar heb ik geen behoefte aan. Dat doe je maar met je vriendjes.
De proef was blijkbaar een succes, desondanks is deze wel stopgezet. Zie Treinreiziger.nl
quote:Op donderdag 5 september 2013 08:03 schreef WhiteJoker het volgende:
Je kan die rotsmiley wel plaatsen, maar zo denken reizigers.
Zand in je kut of zo?quote:Op donderdag 5 september 2013 08:23 schreef WhiteJoker het volgende:
Je kan dan wel anoniem zo lekker neerbuigend doen, maar dat helpt niemand en daar heb ik geen behoefte aan. Dat doe je maar met je vriendjes.
De eerste keer had hij een punt, de tweede keer toch echt niet. Ik legde uit dat NS ooit een proef heeft gehad ermee, en ik vroeg me af wat er mee was gebeurd. Dat heb ik toch echt geen behoefte aan die kritiek die erop volgt, want het was niet mijn idee.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Zand in je kut of zo?Hij legt gewoon uit waarom in zo'n geval een oplossing niet als een kroketje uit de muur komt.
(was al aangehaald hier). Zelfde concept als Kubus, is niet 100% live. Gebaseerd op de dienstregeling met de daarbij geregistreerde vertraging enz. Wel lekker uitgebreid.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:37 schreef bork het volgende:
Zugradar (beta) realtime treinen volgen in Duitsland
Sorry was 3 weken zonder jullie, kreeg het net van de DB in mijn mailbox.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:39 schreef greavy het volgende:
[..]
(was al aangehaald hier). Zelfde concept als Kubus, is niet 100% live. Gebaseerd op de dienstregeling met de daarbij geregistreerde vertraging enz. Wel lekker uitgebreid.
Bij mijn weten is het net andersom: in verband met de geplande sluiting van die loketten worden er nu automaten geplaatst.quote:Op donderdag 5 september 2013 11:38 schreef greavy het volgende:
Door de komst van de nieuwe kaartautomaten in België moesten er al 40 loketten gaan sluiten,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |