Sky?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben Engelse livestream aan het volgen nu![]()
Spannend met Fellaini
Ziek he!quote:
Jupquote:
Not coolquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wenkbrauwen, dan lijk je net een kankerpatient.
Sky had beter naar Nederland kunnen komen ipv FOXquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook al de hele dag aan. Elke transfer deadline day
ik ook man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ziek he!
Ik heb niet zoveel met arsenal maar vind dit serieus leuk
Allebei van Murdochquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sky had beter naar Nederland kunnen komen ipv FOX
Komt nog welquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
fox is van skyquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie gaan CL ontlopen dan denk je?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook man.
arsenal nu ineens directe plaatsing cl materiaal
Oh really? wist ik nietquote:
Ben niet zo van de grapjes over kankerquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee ik weet.
Of bedoel je iets anders?
Heb veel vertrouwen in Spursquote:
Vind je het gekquote:
Het was ook niet echt een grapje, meer een serieus antwoord over waar je absoluut niet kaal wil zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben niet zo van de grapjes over kanker
is goed danquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het was ook niet echt een grapje, meer een serieus antwoord over waar je absoluut niet kaal wil zijn.
Loop vooral niet door Mavo gangen op school...quote:
Ik zeg er meestal niks over hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:19 schreef Equalz het volgende:
[..]
Loop vooral niet door Mavo gangen op school...
je word helemaal vol gescholden met kanker dit kanker dat.
Houden zoquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg er meestal niks over hoor
Herkenbaar dit. Nu hoor ik het eigenlijk niet eens meer zo vaak.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:19 schreef Equalz het volgende:
[..]
Loop vooral niet door Mavo gangen op school...
je word helemaal vol gescholden met kanker dit kanker dat.
Grapjes er over zijn wel not done en als je mij er mee uitscheld is het een extra triggerquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:21 schreef Equalz het volgende:
[..]
Houden zo
laatste keer dat ik tegen zo'n retard zei van ja hou nou eens op met kanker sloeg hij me in mijn gezicht
uitgescholden worden voor kankermongoolquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Grapjes er over zijn wel not done en als je mij er mee uitscheld is het een extra triggerMaar de versterkende manier als kankerleul, kankereng enzo, meh
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:23 schreef Equalz het volgende:
[..]
uitgescholden worden voor kankermongool
Dan niet gewoon een vuist op zijn neus plaatsenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:23 schreef Equalz het volgende:
[..]
uitgescholden worden voor kankermongool
Daarna niet een mes in je ribben hebbenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan niet gewoon een vuist op zijn neus plaatsen
Dat wel hebbenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarna niet een mes in je ribben hebben
Ken emquote:
op school poepenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:26 schreef Equalz het volgende:
Hier nog zoiets : http://www.nu.nl/opmerkel(...)ragen-schone-wc.html
10 cent en je hebt een schone wc....
kan je eindelijk weer poepen
Ik niet maar is een voorbeeld dus sluit me erbij aanquote:
Waarom post jij in elke slowchat van heel FOK!?quote:
on the clockquote:
quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:30 schreef Ceviche het volgende:
Mja ik ga maar eens slapen, tot morgenavond misschien
Nu al?quote:
Mwah soms..quote:
vind het heerlijk man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah soms..![]()
kerst heb ik ook wel beetje gemengde gevoelens bij
gezellig net als sinterklaasquote:
quote:
2 maanden proberen te voorspelen of de Elfstedentocht er komtquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
2 weken proberen te voorspellen of er witte kerst komt
nee hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:57 schreef Tjacka het volgende:
inso jij hebt rare gedachten bij kerst
Blij zijn dat het diep gaat vriezenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 maanden proberen te voorspelen of de Elfstedentocht er komt
sorry vrede?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:58 schreef Tjacka het volgende:
ik voel mij diep in mijn ziel gekrenkt
warmte ookquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:59 schreef Tjacka het volgende:
kou![]()
kanker lekker man, kan je tenminste op kleden.
ik heb bij 20 graden kortebroek en toch warmquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij loopt met warmte in je winterkleding?
ooit waren we zo close als broedersquote:
je vind kanker lekker omdat je je daar op kan kleden? ;s ;squote:Op dinsdag 3 september 2013 00:59 schreef Tjacka het volgende:
kou![]()
kanker lekker man, kan je tenminste op kleden.
oh je mag mij niet meer dúsquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ooit waren we zo close als broeders
maar laatste tijd is dat aan het weggaan
denk aan de tijden dat wij bevrijdingsacties deden
40 graden buiten, sowieso fokkenquote:Op dinsdag 3 september 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
in realiteit FOK! ik gewoon door tho.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |