Loop vooral niet door Mavo gangen op school...quote:
Ik zeg er meestal niks over hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:19 schreef Equalz het volgende:
[..]
Loop vooral niet door Mavo gangen op school...
je word helemaal vol gescholden met kanker dit kanker dat.
Houden zoquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zeg er meestal niks over hoor
Herkenbaar dit. Nu hoor ik het eigenlijk niet eens meer zo vaak.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:19 schreef Equalz het volgende:
[..]
Loop vooral niet door Mavo gangen op school...
je word helemaal vol gescholden met kanker dit kanker dat.
Grapjes er over zijn wel not done en als je mij er mee uitscheld is het een extra triggerquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:21 schreef Equalz het volgende:
[..]
Houden zo
laatste keer dat ik tegen zo'n retard zei van ja hou nou eens op met kanker sloeg hij me in mijn gezicht
uitgescholden worden voor kankermongoolquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Grapjes er over zijn wel not done en als je mij er mee uitscheld is het een extra triggerMaar de versterkende manier als kankerleul, kankereng enzo, meh
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:23 schreef Equalz het volgende:
[..]
uitgescholden worden voor kankermongool
Dan niet gewoon een vuist op zijn neus plaatsenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:23 schreef Equalz het volgende:
[..]
uitgescholden worden voor kankermongool
Daarna niet een mes in je ribben hebbenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan niet gewoon een vuist op zijn neus plaatsen
Dat wel hebbenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarna niet een mes in je ribben hebben
Ken emquote:
op school poepenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:26 schreef Equalz het volgende:
Hier nog zoiets : http://www.nu.nl/opmerkel(...)ragen-schone-wc.html
10 cent en je hebt een schone wc....
kan je eindelijk weer poepen
Ik niet maar is een voorbeeld dus sluit me erbij aanquote:
Waarom post jij in elke slowchat van heel FOK!?quote:
on the clockquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |