Sky?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben Engelse livestream aan het volgen nu![]()
Spannend met Fellaini
Ziek he!quote:
Jupquote:
Not coolquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wenkbrauwen, dan lijk je net een kankerpatient.
Sky had beter naar Nederland kunnen komen ipv FOXquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook al de hele dag aan. Elke transfer deadline day
ik ook man.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ziek he!
Ik heb niet zoveel met arsenal maar vind dit serieus leuk
Allebei van Murdochquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sky had beter naar Nederland kunnen komen ipv FOX
Komt nog welquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
fox is van skyquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie gaan CL ontlopen dan denk je?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ook man.
arsenal nu ineens directe plaatsing cl materiaal
Oh really? wist ik nietquote:
Ben niet zo van de grapjes over kankerquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:15 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nee ik weet.
Of bedoel je iets anders?
Heb veel vertrouwen in Spursquote:
Vind je het gekquote:
Het was ook niet echt een grapje, meer een serieus antwoord over waar je absoluut niet kaal wil zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben niet zo van de grapjes over kanker
is goed danquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:17 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het was ook niet echt een grapje, meer een serieus antwoord over waar je absoluut niet kaal wil zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |