Hoezo is dit een vraagquote:Op maandag 2 september 2013 23:59 schreef Spatieloos het volgende:
1. Morgen naar school gaan
2. Morgen de hele dag FOK!en en jezelf kaal scheren
School=sociaal contact, DOEDANquote:
Heb je lange haren?quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf kaal willen scheren
Of misschien is dat het probleemquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
School=sociaal contact, DOEDAN
Dat is leuk, zo van: broem broem mijn haar valt er afquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Waarom zou ik mezelf kaal willen scheren
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:01 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet morgen om 6:15 er uit, ik ga maar eens proberen te slapen.
Ligt er uiteraard aan welk haar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat is leuk, zo van: broem broem mijn haar valt er af
Ja maar ik ben verlegen in nieuwe klas en ik kan niet uitslapen en internet is ook sociaal!quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
School=sociaal contact, DOEDAN
Ligt er aan waarquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Of misschien is dat het probleem
Kaal scheren
Al je haar!!!! OVERAL, zelfs je donsnekhaartjes!quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:02 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ligt er uiteraard aan welk haar.
GA GEWOON BOELERquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar ik ben verlegen in nieuwe klas en ik kan niet uitslapen en internet is ook sociaal!
Neh, onder kaal, boven mag blijvenquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Al je haar!!!! OVERAL, zelfs je donsnekhaartjes!
quote:Op dinsdag 3 september 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Onder de nek, is er voor haar geen plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |