mac miller tegenwoordigquote:Op maandag 2 september 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''You can call me hipster, but girl I'll make your hip stir.''
Mac Miller
Nou, had best iets tofs willen zijn. Piloot ofzoquote:
Daar staan 3 vakken op bij mijquote:Op maandag 2 september 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blackboard is kut. Als ik mijn opleiding selecteer heb ik geen toestemming ofzo____
Zal morgen mijn SLB-er even vragen, ICT op opleidingen is per definitie kut
Ik ookquote:Op maandag 2 september 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, had best iets tofs willen zijn. Piloot ofzo
Watching Movies With The Sound Off is wel tof hoorquote:
Lijkt je dat tof ja?quote:Op maandag 2 september 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben rond 2010 afgehaakt met die knul.quote:Op maandag 2 september 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Watching Movies With The Sound Off is wel tof hoor
Ach je bent in ieder geval een toffe dude. Dat zijn dan weer niet alle pilotenquote:Op maandag 2 september 2013 22:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel stoer. Vooral in een F16 ofzoquote:
Frick Park Marketquote:Op maandag 2 september 2013 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''You can call me hipster, but girl I'll make your hip stir.''
Mac Miller
hurrdurr-hipsterquote:Op maandag 2 september 2013 22:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben rond 2010 afgehaakt met die knul.
Moet je volgens mij niet eens zo heel erg voor doorgeleerd hebben hoorquote:Op maandag 2 september 2013 22:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lijkt me wel stoer. Vooral in een F16 ofzo
Ook dat ben ik nietquote:Op maandag 2 september 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach je bent in ieder geval een toffe dude. Dat zijn dan weer niet alle piloten
bij meeste rappers maakt het me geen fuck uit of ze mainstream worden maar die miller werd gewoon letterlijk kut toen ie fame kreegquote:
Herinneringen aan dat nummer, damnquote:
Niet? Geen idee eigenlijk, maar shit zeg, 1 op de 500 is net een loterijquote:Op maandag 2 september 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je volgens mij niet eens zo heel erg voor doorgeleerd hebben hoorHet enige probleem is dat van de 1000 aanmeldingen er maar 2 doorgaan
Ik vind van welquote:Op maandag 2 september 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook dat ben ik niet
[ afbeelding ]
Vertel!quote:Op maandag 2 september 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Herinneringen aan dat nummer, damn
Is het ook, al die psychologische testen en shit zijn enorm zwaar daarquote:Op maandag 2 september 2013 22:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet? Geen idee eigenlijk, maar shit zeg, 1 op de 500 is net een loterij
Ben ontgroend op dat nummerquote:
Daar heb je het al. Ik zou niet eens worden gevraagd voor de eerste rondequote:Op maandag 2 september 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het ook, al die psychologische testen en shit zijn enorm zwaar daarVoor het minste of geringste wordt je al afgekeurd.
quote:
Geen idee of je een sterke persoonlijkheid hebtquote:Op maandag 2 september 2013 22:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je het al. Ik zou niet eens worden gevraagd voor de eerste ronde
Wat is er mis met je ogen?quote:
ciao bb love youquote:Op maandag 2 september 2013 22:59 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga maar 'es richting bedben nog wel even wakker maar denk niet dat ik nog post, dus welterusten & tot morgen
Welnee man. Ik ben totaal niet geschikt voor zoiets stoersquote:Op maandag 2 september 2013 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee of je een sterke persoonlijkheid hebt
Ciaoquote:Op maandag 2 september 2013 22:59 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga maar 'es richting bedben nog wel even wakker maar denk niet dat ik nog post, dus welterusten & tot morgen
Welterusten kerel en goede vlucht morgen! Succes met alles en probeer ervan te genieten!quote:Op maandag 2 september 2013 22:59 schreef Toto69 het volgende:
quote:
Oei, dat is wel aardige sterkte jaquote:
Thanks!quote:Op maandag 2 september 2013 23:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welterusten kerel en goede vlucht morgen! Succes met alles en probeer ervan te genieten!
Minecraft?quote:Op maandag 2 september 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
score van vanavond
[ afbeelding ]
Stekenblind zonder lenzen/bril dusquote:Op maandag 2 september 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oei, dat is wel aardige sterkte ja
Ik speel het echt heeeeel weinigquote:
Ik kan niet geloven dat je echt geluisterd hebtquote:Op maandag 2 september 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
score van vanavond
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stekenblind zonder lenzen/bril dus
Dat valt elke keer weer tegen als ik mijn lenzen net uit hebquote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Stekenblind zonder lenzen/bril dus
Dat is goed voor jequote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Bleh, 6 uur bed uit, 7 uur bus en trein naar utrecht.
Al sinds m'n 11e lenzen. Alleen een bril als ik thuis ben af en toe in de avondquote:
Ik heb er nog niet naar geluisterd, ben bijna klaar met het album van Disclosurequote:Op maandag 2 september 2013 23:01 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik kan niet geloven dat je echt geluisterd hebt
quote:Op maandag 2 september 2013 23:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat valt elke keer weer tegen als ik mijn lenzen net uit heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |