Als je het over Fall Out Boy hebt, jaquote:Op maandag 2 september 2013 22:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Goed
Jij?
Tof man, ik vind het zulke goede albums
Al kan ik me voorstellen dat mensen dit 'pubermuziek' noemen ofzo, schijnt nogal populair te zijn bij die groep
Maar eindbazenalbums
hossel pics van horny schoolgirl K en ga fappenquote:
Duurt zo lang nu.quote:
Laat ik aan jou overquote:Op maandag 2 september 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hossel pics van horny schoolgirl K en ga fappen
Preciesquote:Op maandag 2 september 2013 22:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Duurt zo lang nu.
Zal je zien, word ik morgen wakker rond tien, denk ik: FUUUUUCK WAT GAAT 'T SNEL
Heb je gelijk lessen gehad dan?quote:
Dit nummerquote:Op maandag 2 september 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen, dat je op straat loopt en denkt, fuck it, ik doe een The Verve?
quote:
Half jaquote:
Een straat hebben op je zolderkamerquote:Op maandag 2 september 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
Hebben jullie ook wel eens van die dagen, dat je op straat loopt
quote:Op maandag 2 september 2013 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een straat hebben op je zolderkamer
Nice, heb je toffe klas?quote:
Ja, dat jij nou nooit buiten komtquote:Op maandag 2 september 2013 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een straat hebben op je zolderkamer
Wiskunde, practicum en een introductielesje over projectquote:Op maandag 2 september 2013 22:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat voor een lessen heb je gehad?
Fissa dusquote:Op maandag 2 september 2013 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wiskunde, practicum en een introductielesje over project
Ja hoorquote:
Eerste albums zijn mehquote:Op maandag 2 september 2013 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral my chemical romance was baas op m'n 13e ja
Wiskunde was dan zeker de minderequote:Op maandag 2 september 2013 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wiskunde, practicum en een introductielesje over project
Mooiquote:
Altijd fissa toch met LB.quote:
Lekkah hoor Browniequote:Op maandag 2 september 2013 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Altijd fissa toch met LB.
Morgen trouwens borreltje met studievereniging.
Ik weet, maar heb drie weken geleden de complete discography in een keer gedownload en sinds dien zo gruwelijk fanquote:Op maandag 2 september 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral Fall Out Boy is wel echt een puberbandje ja
quote:Op maandag 2 september 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het over Fall Out Boy hebt, ja
Met mij gaat het eigenlijk best lekker. Ze bleken me gemist te hebben op het werk na een week![]()
Wiskunde B kan ik wel maar heb nog nooit Wiskunde D gehad, maar ik snap hetquote:Op maandag 2 september 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wiskunde was dan zeker de mindere
Sommige nummers zijn wel nice jaquote:Op maandag 2 september 2013 22:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik weet, maar heb drie weken geleden de complete discography in een keer gedownload en sinds dien zo gruwelijk fan![]()
Ik weet niet wat het is, maar het is echt een soort puberbandjeterwijl eindbazenmuziek
OMG.quote:Op maandag 2 september 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nieuwe Arctic Monkeys album staat trouwens ook online: http://pirateshit.com/tor(...)5BMP3_320%5D_politux
Blackboard is kut. Als ik mijn opleiding selecteer heb ik geen toestemming ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wiskunde B kan ik wel maar heb nog nooit Wiskunde D gehad, maar ik snap het
Ik snap alleen dat blackboard gebeuren nietKan sommige lessen niet terugvinden
Toen is toen en nu is nuquote:Op maandag 2 september 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
Had ik ook maar wat beter mijn best gedaan op school vroeger
wat danquote:Op maandag 2 september 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
why?quote:Op maandag 2 september 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |