Ja hoorquote:
Eerste albums zijn mehquote:Op maandag 2 september 2013 22:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vooral my chemical romance was baas op m'n 13e ja
Wiskunde was dan zeker de minderequote:Op maandag 2 september 2013 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wiskunde, practicum en een introductielesje over project
Mooiquote:
Altijd fissa toch met LB.quote:
Lekkah hoor Browniequote:Op maandag 2 september 2013 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Altijd fissa toch met LB.
Morgen trouwens borreltje met studievereniging.
Ik weet, maar heb drie weken geleden de complete discography in een keer gedownload en sinds dien zo gruwelijk fanquote:Op maandag 2 september 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral Fall Out Boy is wel echt een puberbandje ja
quote:Op maandag 2 september 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je het over Fall Out Boy hebt, ja
Met mij gaat het eigenlijk best lekker. Ze bleken me gemist te hebben op het werk na een week![]()
Wiskunde B kan ik wel maar heb nog nooit Wiskunde D gehad, maar ik snap hetquote:Op maandag 2 september 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wiskunde was dan zeker de mindere
Sommige nummers zijn wel nice jaquote:Op maandag 2 september 2013 22:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik weet, maar heb drie weken geleden de complete discography in een keer gedownload en sinds dien zo gruwelijk fan![]()
Ik weet niet wat het is, maar het is echt een soort puberbandjeterwijl eindbazenmuziek
OMG.quote:Op maandag 2 september 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nieuwe Arctic Monkeys album staat trouwens ook online: http://pirateshit.com/tor(...)5BMP3_320%5D_politux
Blackboard is kut. Als ik mijn opleiding selecteer heb ik geen toestemming ofzoquote:Op maandag 2 september 2013 22:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wiskunde B kan ik wel maar heb nog nooit Wiskunde D gehad, maar ik snap het
Ik snap alleen dat blackboard gebeuren nietKan sommige lessen niet terugvinden
Toen is toen en nu is nuquote:Op maandag 2 september 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
Had ik ook maar wat beter mijn best gedaan op school vroeger
wat danquote:Op maandag 2 september 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
why?quote:Op maandag 2 september 2013 22:53 schreef Stuart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |