ik niet, verveel me altijd dood en ga dan maar slap ouwehoeren of slapenquote:Op maandag 2 september 2013 22:30 schreef Fok-it het volgende:
Inderdaad. Nee in een vliegtuig let ik echt overal op
quote:Op maandag 2 september 2013 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik niet, verveel me altijd dood en ga dan maar slap ouwehoeren of slapen
Ik heb ook gangpad gekozen, is goed om af en toe de benen te strekkenquote:Op maandag 2 september 2013 22:31 schreef Toto69 het volgende:
Zit op stoel 5D, vooraan dus das mooi en aan de kant van 't gangpad
Iddquote:Op maandag 2 september 2013 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb ook gangpad gekozen, is goed om af en toe de benen te strekken
Beterquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
vind dit nummer zo godverdomme hard
al 4 jaar maar nog steeds zo hard
quote:Op maandag 2 september 2013 22:33 schreef Fok-it het volgende:
Tottenham have bid ¤15m + Emmanuel Adebayor for Chelsea striker Fernando Torres. (Source: Sky Italia)![]()
Ze zijn gek
Heb niet zoveel met Nederlandse rappersquote:
Ik wil ALTIJD een aisle seatquote:Op maandag 2 september 2013 22:31 schreef Toto69 het volgende:
Zit op stoel 5D, vooraan dus das mooi en aan de kant van 't gangpad
Dat heb ik gelukkig nooit meegemaaktquote:Op maandag 2 september 2013 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Vroeger mocht je gewoon roken in vliegtuig
Ach, tegenwoordig kan je internetten in het vliegtuig, ook leukquote:Op maandag 2 september 2013 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer dat ik die tijden nooit heb meegemaakt.
quote:Op maandag 2 september 2013 22:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, tegenwoordig kan je internetten in het vliegtuig, ook leuk
Gewoon stewardessen hosselen.quote:
Die zijn asian dusquote:
Ik haal meteen de discography binnenquote:
quote:Op maandag 2 september 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik haal meteen de discography binnen
Fall out boy - Folie à deuxquote:Op maandag 2 september 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iemand nog albums die ik MOET hebben? Al is het uit 1980
Ik ga een heerlijke collectie van vanalles en nog wat aan leggen. Albums hier en daarquote:
Ga van allebei lekker alles binnen halenquote:Op maandag 2 september 2013 22:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Fall out boy - Folie à deux
Fall out boy - Save rock and roll
My Chemical Romance - The Black Parade
Heb verder niet gelezen, weet niet wat je zoekt
Maar deze albums zijn fucking eindbaas
Goedquote:Op maandag 2 september 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga van allebei lekker alles binnen halen
How you doin?
Vooral my chemical romance was baas op m'n 13e jaquote:Op maandag 2 september 2013 22:45 schreef Ceviche het volgende:
Al kan ik me voorstellen dat mensen dit 'pubermuziek' noemen ofzo, schijnt nogal populair te zijn bij die groep
Vooral Fall Out Boy is wel echt een puberbandje jaquote:Op maandag 2 september 2013 22:45 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Goed
Jij?
Tof man, ik vind het zulke goede albums
Al kan ik me voorstellen dat mensen dit 'pubermuziek' noemen ofzo, schijnt nogal populair te zijn bij die groep
Maar eindbazenalbums
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |