Waarom niet?quote:
Het is rommel maar het is wel goeie rommelquote:
ZOu het ook niet doen hoorquote:
Dat kan ik maar beter niet doenquote:Op maandag 2 september 2013 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=nightcap
Heb jij ooit geblowt dan?quote:
kan het me niet voorstellenquote:
Nee, maar ik stel me zo voor dat ik er flink benauwd van zou worden en dus niet lekker ga slapenquote:
Ik slaap standaard in een vliegtuig, heel apart. Enigste plek waar ik altijd in slaap val.quote:Op maandag 2 september 2013 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ZOu het ook niet doen hoorControl-freak all over the place
koop een privé jet, problems solvedquote:Op maandag 2 september 2013 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik slaap standaard in een vliegtuig, heel apart. Enigste plek waar ik altijd in slaap val.
Valt mee, ik ben ook redelijk astmatisch, maar met blowen ging het goedquote:Op maandag 2 september 2013 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar ik stel me zo voor dat ik er flink benauwd van zou worden en dus niet lekker ga slapen
Dat is wel heel gek ja..:Pquote:Op maandag 2 september 2013 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik slaap standaard in een vliegtuig, heel apart. Enigste plek waar ik altijd in slaap val.
Ik durf het niet om te proberen eigenlijkquote:Op maandag 2 september 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee, ik ben ook redelijk astmatisch, maar met blowen ging het goedMet roken kan ik aan de beademing
[..]
Dat is wel heel gek ja..:P
Als je het niet wilt moet je het niet doen neequote:Op maandag 2 september 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik durf het niet om te proberen eigenlijk
Heb te vaak op A&E gezeten omdat ik te benauwd was
Inderdaad. Nee in een vliegtuig let ik echt overal opquote:
Daar ben ik inderdaad te laf voorquote:Op maandag 2 september 2013 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het niet wilt moet je het niet doen nee
[..]
Inderdaad. Nee in een vliegtuig let ik echt overal op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |