Zequote:Op maandag 2 september 2013 22:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
daarom juisttop secret en wat ik ermee doe is my bussiness (of hoe schrijf je dat)
wat ik wel wil zeggen is dat ze heel knap is
En daar is waar jij afhaaktquote:Op maandag 2 september 2013 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als je een meisje in de kroeg een beetje verveeld ziet zitten moet je haar vragen waar haar glimlach gebleven is. Sowieso dat ze dan gaat glimlachen
En dan zeg je whatever je tegen meisjes zegt
Ja, gisteren na een half uur raakte ik al gefrustreerd maar dat zal wel zijn gekomen omdat ik 7 weken lang veel later naar bed gingquote:
Inderdaadquote:Op maandag 2 september 2013 22:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, gisteren na een half uur raakte ik al gefrustreerd maar dat zal wel zijn gekomen omdat ik 7 weken lang veel later naar bed ging
quote:
Dag damesquote:
Meester Bartquote:“Meester, mijn liefdesleven is crisis. Ik ga me vanaf nu gewoon weer richten op school.”
M, 14 jaar.
Vanavond hoop ik en verwacht ik weer binnen 5 minuten in slaap te vallenquote:
gaat wel, dm het je straks welquote:Op maandag 2 september 2013 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Dag dames
Insootje hoe ging het bij de dokkie?
Beterquote:Op maandag 2 september 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vanavond hoop ik en verwacht ik weer binnen 5 minuten in slaap te vallen
Goed zoquote:
Je kan in vliegtuig slapenquote:Op maandag 2 september 2013 22:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beterik niet vrees ik
wordt een heel zware nacht
Dat is wel verrot danquote:Op maandag 2 september 2013 22:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beterik niet vrees ik
Anders nightcap voor het slapen.quote:Op maandag 2 september 2013 22:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vanavond hoop ik en verwacht ik weer binnen 5 minuten in slaap te vallen
Nightcapquote:Op maandag 2 september 2013 22:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Anders nightcap voor het slapen.
Jointje en je slaapt zoquote:Op maandag 2 september 2013 22:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beterik niet vrees ik
Waarom niet?quote:
Het is rommel maar het is wel goeie rommelquote:
ZOu het ook niet doen hoorquote:
Dat kan ik maar beter niet doenquote:Op maandag 2 september 2013 22:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=nightcap
Heb jij ooit geblowt dan?quote:
kan het me niet voorstellenquote:
Nee, maar ik stel me zo voor dat ik er flink benauwd van zou worden en dus niet lekker ga slapenquote:
Ik slaap standaard in een vliegtuig, heel apart. Enigste plek waar ik altijd in slaap val.quote:Op maandag 2 september 2013 22:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ZOu het ook niet doen hoorControl-freak all over the place
koop een privé jet, problems solvedquote:Op maandag 2 september 2013 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik slaap standaard in een vliegtuig, heel apart. Enigste plek waar ik altijd in slaap val.
Valt mee, ik ben ook redelijk astmatisch, maar met blowen ging het goedquote:Op maandag 2 september 2013 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar ik stel me zo voor dat ik er flink benauwd van zou worden en dus niet lekker ga slapen
Dat is wel heel gek ja..:Pquote:Op maandag 2 september 2013 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik slaap standaard in een vliegtuig, heel apart. Enigste plek waar ik altijd in slaap val.
Ik durf het niet om te proberen eigenlijkquote:Op maandag 2 september 2013 22:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt mee, ik ben ook redelijk astmatisch, maar met blowen ging het goedMet roken kan ik aan de beademing
[..]
Dat is wel heel gek ja..:P
Als je het niet wilt moet je het niet doen neequote:Op maandag 2 september 2013 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik durf het niet om te proberen eigenlijk
Heb te vaak op A&E gezeten omdat ik te benauwd was
Inderdaad. Nee in een vliegtuig let ik echt overal opquote:
Daar ben ik inderdaad te laf voorquote:Op maandag 2 september 2013 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je het niet wilt moet je het niet doen nee
[..]
Inderdaad. Nee in een vliegtuig let ik echt overal op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |